ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلکس کیسه ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از عمده و پر مصرف ترین کیسه های پلاستیکی دسته دار که در اغلب فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، داروخانه ها، بوتیک ها و … مورد استفاده قرار می گیرد نایلکس کیسه ای و نایلون کیسه ای است. نایلکس کیسه ای از لحاظ ساختار تولید، دارای تنوع زیادی است و در صنعت بسته بندی ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از عمده و پر مصرف ترین کیسه های پلاستیکی دسته دار که در اغلب فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، داروخانه ها، بوتیک ها و … مورد استفاده قرار می گیرد نایلکس کیسه ای و نایلون کیسه ای است.

نایلکس کیسه ای از لحاظ ساختار تولید، دارای تنوع زیادی است و در صنعت بسته بندی به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. در این صفحه از وبسایت قصد داریم در رابطه با مشخصات و ویژگی های این محصول و تفاوت های بین این محصول با نایلون کیسه ای صحبت کنیم.

نایلکس چیست و چه تفاوتی با نایلون دارد؟

نایلکس شاخه ای از پلیمرها است که با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین تولید می شود. چیزی حدود 80 درصد از کل مواد اولیه تولید نایلکس پلی اتیلن سنگین و مابقی که حدود 20 درصد است پلی اتیلن سبک است. به این دلیل در فرآیند تولید نایلکس از پلی اتیلن سبک نیز استفاده می شود که به محصول نهایی ویژگی هایی چون قابلیت دوخت، قابلیت چاپ، درخشندگی و شفافیت بالا بدهد.

کابرد نایلکس کیسه ای نسبت به نایلون کیسه ای بیشتر است. این محصول پلاستیکی در مصارف خانگی به میزان بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. پرکاربردترین موارد استفاده از نایلکس ها در مصارف خانگی شامل کیسه فریزر، سلفون، نایلکس فروشگاهی، دستکش یکبار مصرف، نایلکس کیسه ای، کیسه زباله رولی، نایلکس چاپی رکابی است.

انواع نایلکس کیسه ای

نایلکس کیسه ای انواع مختلفی دارد. این محصول در اکثر میوه فروشی ها، لباس فروشی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های لوازم خانگی برای حمل کالا استفاده می شود. شاید متوجه شده باشید که هر فروشگاهی از نایلکس مخصوص به خود استفاده می کند.

در واقع بسته بندی هر فروشگاهی با فروشگاه دیگر متفاوت است. تنوع زیاد این محصول شرایطی را ایجاد کرده است که هر فروشگاهی از نوع خاصی از آن برای فروش محصولات خود استفاده می کند. 

نایلکس های کیسه ای را از نظر ظاهری می توان به پنج دسته تقسیم کرد که عبارتند از: نایلکس های دسته زنبیلی، نایلکس دسته موزی، نایلکس های کیسه ای دسته تقویت شده، نایلکس های بدون دسته و دسته دار.

طبقه بندی نایلکس های کیسه ای از نظر رنگ شامل نایلکس های دسته دار چاپی، نایلکس بی رنگ، نایلکس دسته دار ساده، نایلکس مشکی و نایلکس شیری است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید نایلکس در تمام ابعاد و ضخامت در هالند پلاست

در هالند پلاست تمام انواع کیسه های نایلکسی که برخی از آنها را در بالا نام بردیم تولید می شود. همچنین ما هیچ محدودیتی در تولید در سایز و ابعاد متنوع و دلخواه مشتری نداریم. تولید در هر سایز و صخامتی انجام می شود. کافیست آنچه که نیاز دارید را به ما ارجاع دهید تا دقیقا مطابق نیاز شما تولید انجام گیرد.

چاپ روی نایلکس کیسه ای

یکی از فاکتورهای مهم در مورد کیسه نایلکسی یا کیسه پلاستیکی نایلونی دسته دار یا ساده، قابلیت چاپ پذیر خوب روی آن است. بنابراین می توانید با خیال راحت هر تصویری را با هر تعداد رنگ روی آن چاپ کنید.
در بیشتر موارد، از چاپ سفارشی برای پلاستیک های تبلیغاتی استفاده می شود که در نتیجه بازدهی چندگانه برای محصولات و تجارت شما به ارمغان می آورد.

در هالند پلاست امکان چاپ full hd بر روی این گروه از محصولات پلی اتیلنی وجود دارد. ما کیفیت چاپ محصولاتمان را به صورت تضمینی به شما ارائه خواهیم کرد.

ویژگی های نایلکس کیسه ای مرغوب

اولین فاکتور مهم قبل از خرید هر نوع کیسه پلاستیکی، این است که با آیتم هایی که بیان کننده کیفیت آن محصول است آشنا شوید. در این قسمت به بررسی چند فاکتور مهم و موثر در کیفیت نایلکس می پردازیم. کیفیت، دوام و استحکام نایلکس به مواردی مانند مواد تولیدی، کیفیت دوخت و دستگاه تولید نایلکس بستگی دارد. مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول تاثیر زیادی در کیفیت این محصولات دارد.

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، مواد اولیه با کیفیت نایلکس از 80% پلی اتیلن سنگین و 20% پلی اتیلن سبک تشکیل شده است. نوع دوخت نایلکس نیز با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. هر چه کیفیت دوخت بالاتر باشد، مقاومت نایلکس در برابر وزن، فشار و ضربه های فیزیکی بیشتر است.

در هالند پلاست دستگاه های مورد استفاده در ساخت و تولید این محصول از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا هستند. دستگاه های چاپ ما نیز بسیار پیشرفته هستند که با بهترین کیفیت عملیات چاپ و طراحی لوگو را نیز انجام می دهیم.

قیمت انواع نایلکس

برای خرید نایلکس کیسه ای از هالند پلاست نیاز هست که شما در ابتدا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و میزان سفارش و نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص نمایید. در گام بعدی احتیاج دارید که از قیمت نایلکس درجه 1، قیمت نایلکس امروز، قیمت کیسه پلاستیکی کیلویی یا دیگر انواع محصولات پلی اتیلنی مورد نیاز خود مطلع شوید.

به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازار مرتبا در حال نوسان هست امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. برای اطلاع و استعلام قیمت ها کافیست با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و رایج

1- انواع نایلکس کیسه از از نظر شکل ظاهری و دسته که در هالند پلاست تولید می شود چیست؟ نایلکس های کیسه ای را از نظر ظاهری می توان به پنج دسته تقسیم کرد که شامل نایلکس های دسته زنبیلی، نایلکس دسته موزی، نایلکس های کیسه ای دسته تقویت شده، نایلکس های بدون دسته و دسته دار. طبقه بندی نایلکس های کیسه ای از نظر رنگ شامل نایلکس های دسته دار چاپی، نایلکس بی رنگ، نایلکس دسته دار ساده، نایلکس مشکی و نایلکس شیری است.

2- آیا در هالند پلاست چاپ بر روی محصولات نایلکسی انجام می شود؟ بله بر روی این دسته از محصولات از 1 تا 8 رنگ چاپ full hd  قابل اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *