ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه زباله مشکی

زمان مطالعه: 4 دقیقه به موازات افزایش جمعیت، شاهد رشد فزاینده تولید زباله در جوامع هستیم. نکته ای که هیچ کس نمیتونه منکر اون بشه نقش و اهمیت کیسه زباله در جمع آوری این زباله هاست. در این بین کیسه زباله مشکی جزو پرمصرف ترین نوع از پلاستیک های جمع آوری زباله در بازار هست. در این صفحه از ...

4 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

به موازات افزایش جمعیت، شاهد رشد فزاینده تولید زباله در جوامع هستیم. نکته ای که هیچ کس نمیتونه منکر اون بشه نقش و اهمیت کیسه زباله در جمع آوری این زباله هاست. در این بین کیسه زباله مشکی جزو پرمصرف ترین نوع از پلاستیک های جمع آوری زباله در بازار هست. در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست مهمترین نکات مربوط به شرایط فروش، تولید، قیمت و نحوه ثبت سفارش خرید کیسه زباله مشکی رو بیان کردیم. پس تا انتها همراه هالند پلاست بمانید.

کیسه زباله مشکی

تولید کیسه زباله مشکی

در شرکت هالند پلاست تولید کیسه زباله مشکی با انواع مواد اولیه صورت می گیرد. اما از اونجایی که این پلاستیک ها برای جمع آوری آشغال و زباله هست بنابراین دلیلی نداره اونو با مواد اولیه گرید ۱ پتروشیمی تولید کرد و اکثرا کارخانه های تولید کننده کیسه زباله مشکی مواد درجه 2 و 3 استفاده می کنند. این کار باعث کم کردن هزینه تولید این محصول می شود.

هر نوع ضخامت یا ابعادی رو که مدنظرتون هست ما تولید می کنیم و محدودیتی در تولید اون نداریم. تولید انواع پلاستیک زباله در هالند پلاست امکان پذیر است که با توجه به نیاز مشتری قادر به سفارشی سازی های بیشتر نیز هستیم. سایز کیسه زباله مشکی تولید شده در هالند پلاست می توان به کیسه زباله مشکی 55*70، کیسه زباله مشکی 90*120، کیسه زباله مشکی 100*120 و سایر سایز ها نیز اشاره کرد.

کیسه زباله مشکی متوسط

جنس کیسه زباله سیاه از نایلکس است یا نایلون؟

نایلون از قیمت بالاتر و در عین حال مقاومت و کشسانی کمتری نسبت به نایلکس برخوردار است. لذا در اکثر موارد برای تولید کیسه زباله از مواد اولیه نایلکسی (HDPE) استفاده می شود.

نایلکس به علت خاصیت کشسانی بالا حتی زیر فشار بالا هم دچار پارگی نمی شود بلکه کش می آید. پس پلاستیک زباله سیاه به صورت نایلکس تولید می شود.

کیسه زباله نایلونی و نایلکسی

کیفیت جنس پلاستیک

اگر پلاستیک زباله بوی نامطبوع یا بالعکس بوی خوب بدهد باید به پایه مواد اولیه آن شک کرد. به این دلیل که برخی افراد سود جو از مواد ضایعاتی استفاده کرده و با اسانس های خوش بو کننده، بوی بد مواد ضایعاتی را از بین می برند.

اگر مستربچ های استفاده شده در تولید کیسه زباله مشکی پوشش لازم را نداشته باشد، این کیسه در مقابل نور حالت های راه راه پیدا می کند و پوشش کافی را نخواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

در پروسه تولید پلاستیک زباله رنگی از افزودنی های گوناگونی استفاده می شود. یکی از رایج ترین این افزودنی ها، استفاده از مستربچ مشکی است. هرچه مستربچ با درصد بیشتر و کیفیت بالاتری در فرآیند تولید به کار رود، باعث می شود که محصول نهایی پوشش رنگی بیشتری داشته باشد.

کیسه زباله مشکی 55*70

خرید کیسه زباله مشکی از هالند پلاست

در هالند پلاست با توجه به اینکه بزرگترین تولید کننده انواع کیسه زباله در تمام مدل ها و رنگ ها است امکان خرید کیسه زباله مشکی به صورت عمده فراهم است.

یکی از سخت ترین خرید ها، خرید پلاستیک زباله است چون این محصول دارای تنوع قیمتی و کیفیتی زیادی هست. این نکته باعث شده انتخاب درست اون متناسب با نیاز مصرف کننده، برای مشتری کمی سخت بشه.

مثلا بخشی از مشتری های ما کسانی هستند که در خواست تولید کیسه زباله فله و یا کیسه زباله مشکی رولی می دهند؛ یا متقاضی خرید پلاستیک زباله صنعتی تولید شده ما هستند. بنابراین قبل از خرید  باید حتما بدانید که به چه نوع پلاستیک زباله ای نیاز دارد.

کیسه زباله رولی مشکی

طراحی و چاپ

هرگونه فرآیند طراحی لوگو و ساخت کلیشه در صورت تمایل مشتری در هالند انجام می شود. انجام عملیات چاپ انواع پلاستیک زباله از 1 تا 8 رنگ full hd توسط دستگاه های چاپ پیشرفته با متد هلیو و فلکسو انجام می شود.

قیمت کیسه زباله مشکی

خرید و قیمت پلاستیک زباله مشکی کیلویی

تفاوت در سایز و ابعاد مختلف یا ضخامت تاثیری در قیمت فروش کیسه زباله مشکی ندارد. قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت کیسه زباله مشکی کیلویی کافیست با تماس با کارشناسان فروش ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اقدام به دریافت مشاوره های تکمیلی نمایید.

سوالات پرتکرار

1- قیمت کیسه زباله مشکی کیلویی چگونه تعیین می شود؟ هر تولید کننده ای بر اساس معیار های معینی مانند میزان سفارش، قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، درجه 1 و 2 بودن مواد اولیه و میزان مستربچ به کار رفته در آن قیمت محصول خود را اعلام می کند.

2- خرید کیسه زباله مشکی بزرگ از هالند پلاست به چه روش هایی امکان پذیر است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل و همچنین امکان مراجعه حضوری هم وجود دارد.

3- اهمیت کیفیت رنگ مشکی در کیسه زباله مشکی برای چیست؟ یکی از اصلی ترین دلایلی که مشتری سفارش نایلون با رنگ مشکی را می دهد این است که درون کیسه مشخص نشود. به همین جهت کیفیت رنگ پاشی اهمیت خاصی دارد. زیرا اگر به صورت کامل و 100% انجام نشود، باعث نارضایتی مشتری می شود.

خرید کیسه زباله مشکی 55*70، سایز کیسه زباله مشکی بزرگ، قیمت کیسه زباله مشکی کیلویی، فروش کیسه زباله مشکی 90*120، کیسه زباله مشکی 100*120، کیسه زباله سیاه، تولید کننده کیسه زباله مشکی رولی، پلاستیک زباله سیاه، قیمت پلاستیک زباله مشکی کیلویی

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *