ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کننده نایلکس مشکی

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلکس مشکی یکی از پر مصرف ترین انواع نایلکس ها می باشد که در فروشگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشندگانی که نمی خواهند محصولشان داخل پلاستیک دیده شود اکثرا از این کیسه های پلاستیکی دسته دار استفاده می کنند. اگر شما هم به این پلاستیک های مشکی نیاز دارید با ادامه این ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلکس مشکی یکی از پر مصرف ترین انواع نایلکس ها می باشد که در فروشگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشندگانی که نمی خواهند محصولشان داخل پلاستیک دیده شود اکثرا از این کیسه های پلاستیکی دسته دار استفاده می کنند. اگر شما هم به این پلاستیک های مشکی نیاز دارید با ادامه این مقاله همراه ما بمانید. در ادامه نکاتی راجع به تولید، خرید و قیمت نایلکس مشکی خواهیم گفت که تا بحال هیچ تولید کننده ای به شما نگفته است. پس برای داشتن یک خرید مطمئن و عالی همراه هالند پلاست بمانید.

پلاستیک دسته دار مشکی

همانطور که در بالا اشاره شد پلاستیک مشکی دسته دار در فروشگاه های زیادی استفاده می شود و اغلب استفاده آن برای محصولاتی است که می خواهند در داخل پلاستیک دیده نشوند.

این پلاستیک ها از دو متریال نایلون و نایلکس تولید می شوند که یکسری تفاوت ها با یکدیگر دارند. در ادامه تفاوت آن ها را بیان خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت نایلون و نایلکس

تفاوت کیسه های نایلکسی و نایلونی در ظاهر، مقاومت و میزان چاپ پذیری شان است. نایلکس ها دارای حالت مات هستند و جنسشان نسبت به نایلون خشک تر است به طوری که اگر آن را در دستتان مچاله کنید صدای خش خش می دهد. در مقابل نایلون ها ظاهر شفاف تری دارند و جنسشان نرم است. 

از نظر استحکام و مقاومت، نایلکس دارای مقاومت بیشتری نسبت به نایلون است. اما در مقابل نایلون به علت نوع جنسی که دارد چاپ پذیری بهتری دارد، به این معنی که چاپ روی نایلون زیبا تر به نظر می رسد.

هالند پلاست تولید کننده نایلکس مشکی

هالند پلاست یکی از برترین مجموعه شرکت های تولید کننده نایلکس مشکی و نایلون رولی مشکی مفتخر است به عزیزانی که به پلاستیک های دسته دار مشکی احتیاج دارند خدمت رسانی نماید. تولید پلاستیک مشکی در همه ابعاد و ضخامت ها با با چاپ و بدون چاپ قابل انجام است.

طراحی و چاپ

باید توجه داشت که در نایلکس مشکی به دلیل پس زمینه تیره ای که این نوع پلاستیک دارد، باید سعی کنید از طرح ها و یا نوشته هایی استفاده کنید که دارای رنگ روشن مانند سفید و یا طلایی باشد که در زمینه مشکی نایلکس، خود را به خوبی نشان دهد و چاپ کاملا مشخص باشد.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع نایلکس مشکی، قادر به طراحی و چاپ انواع نایلکس رکابی مشکی، دسته موزی، دسته بندی و غیره می باشد.

خرید و استعلام قیمت نایلکس مشکی

قیمت نایلکس مشکی یا همان پلاستیک مشکی به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله آنها می توان به قیمت مواد اولیه، حجم سفارش، نوع طرح چاپی و… اشاره کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون مشکی و استعلام قیمت دقیق این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا، اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت نایلکس مشکی چقدر است؟ قیمت پلاستیک مشکی بستگی به موارد متعددی همچون قیمت مواد اولیه، حجم سفارش، نوع طرح چاپی و… دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

2- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه وجود دارد، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *