ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون دسته موزی

زمان مطالعه: 4 دقیقه امروزه و با تغییر سبک زندگی مردم یکی از صنایعی که گسترش و توسعه زیادی یافته صنعت پلاستیک است. از پر کاربرد ترین محصولات تولیدی این صنعت، پلاستیک دسته دار است. پلاستیک های دسته دار در انواع مختلف و متنوعی تولید می شوند، از جمله نایلکس و نایلون دسته موزی این نایلون کاربرد بالایی در ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه و با تغییر سبک زندگی مردم یکی از صنایعی که گسترش و توسعه زیادی یافته صنعت پلاستیک است. از پر کاربرد ترین محصولات تولیدی این صنعت، پلاستیک دسته دار است. پلاستیک های دسته دار در انواع مختلف و متنوعی تولید می شوند، از جمله نایلکس و نایلون دسته موزی

این نایلون کاربرد بالایی در فروشگاه های لباس، بوتیک، داروخانه ها و … دارد. اگر شما هم قصد سفارش تولید و خرید نایلون دسته موزی خام یا با چاپ اختصاصی را دارید ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

تولید عمده نایلون دسته موزی در هالند پلاست

هالند پلاست تولید کننده نایلون و نایلکس دسته دار قادر به تولید نایلون دسته موزی بدون محدودیت در حجم، ابعاد، ضخامت، رنگبندی و … است. لذا هر نوع سفارش سازی برای تولید پلاستیک دسته دار اختصاصی منحصر به فرد نیز در شرکت پذیرفته می شود.

کیسه پلاستیکی دسته موزی بر حسب جنس، رنگ، طرح، اندازه و… با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برای هر یک از این آیتم ها اگر سفارشی سازی خاصی از جانب مشتری اعمال شود را در اسرع وقت تولید می کنیم.

در هالند پلاست امکان تولید پلاستیک دسته موزی در سه مدل ته و بغل دوخت، ته کاست و بغل دوخت، بغل کاست و ته دوخت وجود دارد که تمامی انواع آن هم قابلیت و امکان چاپ دارند.

انواع کاربرد پلاستیک دسته موزی

از کیسه دسته موزی برای سهولت در حمل و نقل محصولات خریداری شده از فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پلاستیک دسته دار ظاهر مناسب، قیمت اقتصادی و چاپ پذیری بالا آن است که باعث شده به طور عمده مورد استفاده و سفارش خریداران این محصول قرار بگیرد.

نمونه هایی از کاربرد پلاستیک دسته موزی را می توان در فروشگاه های عرضه کننده بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، خشکبار و تنقلات، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، نایلکس داروخانه ها و … مشاهده کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت نایلون دسته موزی با نایلکس دسته موزی

بین نایلون و نایلکس دسته موزی تفاوت هایی وجود دارد. یکی از این تفاوتها، نوع پلی اتیلن بکار رفته در تولید آنها است. پلی اتیلن سنگین در تولید نایلکس و پلی اتیلن سبک در تولید نایلون به کار می رود.

به همین دلیل در وزن خاص و برابر، نایلون نسبت به نایلکس دارای تعداد کمتری است. از طرفی نایلون خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارند. نایلون برای حفظ خاصیت کشسانی خود باید ضخامت بیشتری داشته باشد و این دلیلی برای تعداد کم آن هاست.

برای مشاهده انواع تولیدات نایلون و محصولات نایلکسی هالند پلاست بر روی هر یک از لینک ها کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر بشوید.

سایز و ابعاد نایلون دسته موزی

در هالند پلاست امکان تولید نایلون و نایلکس فروشگاهی و دسته موزی در ابعاد و ضخامت های گوناگون وجود دارد. هرچه ضخامت افزایش یابد قطعا تحمل بار وزنی و فشاری بیشتر خواهد شد.

اما نمونه های معمولی با ضخامت متوسط ۱۶ میکرون از ۴ تا ۶ کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند.

معمولا نایلون های فروشگاهی دسته موزی را در ابعاد ۳۰*۲۰ تا ۶۵*۵۵ با ضخامتی بین ۶ تا ۲۰ میکرون تولید می شود.

همچنین در هالند پلاست امکان افزودن کاست به بغل و ته کیسه ها وجود دارد. تولید به روش کاست دار باعث می شود پلاستیک دسته موزی بدون افزایش ابعاد، حجم بیشتری را در خود جای دهد.

پلاستیک دسته تقویت چیست و چه فرقی با دسته موزی دارد؟

در واقع باید گفت پلاستیک دسته تقویت دقیقا همان دسته موزی است. اما با این تفاوت که برای قسمت دسته از داخل یک لایه پلاستیک دیگر لمینت می شود.

 با این کار قدرت و استحکام دسته بیشتر شده و احتمال پارگی کاهش و دوام محصول افزایش پیدا می کند. به بیان دیگر نوع مقاوم تر و مستحکم تر نایلون دسته موزی را نایلون دسته تقویت می گویند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

مزایای استفاده از کیسه پلاستیکی دسته موزی و تقویت

  1. مقاومت و استحکام
  2. ظاهر زیبا و بسته بندی شیک و شکیل
  3. تحمل وزن بالا
  4. چاپ پذیری عالی
  5. تبلیغات بسیار کم هزینه با چاپ لوگلو روی کیسه ها
  6. برند سازی ارزان قیمت با چاپ و طراحی روی کیسه ها

نایلون دسته موزی خام

اکثر متقاضیان نایلون موزی، این محصول را به صورت نایلون چاپ اختصاصی یا آماده سفارش می دهند.

اما در صورت درخواست مشتری امکان تولید کیسه های دسته دار بدون چاپ در طیف رنگبندی گسترده با درخواست مشتری امکان پذیر است. به این نوع از نایلون ها که بدون چاپ اختصاصی است نایلون دسته موزی خام گفته می شود.

خرید نایلون دسته موزی خام مناسب افرادی است که در ابتدای کار خود هستند و نمی توانند هزینه برای طراحی و ساخت کلیشه و چاپ اختصاصی را بدهند.

طراحی و چاپ نایلون

انجام چاپ نایلون دسته موزی در هالند پلاست از 1 تا 8 رنگ FULL HD به روش چاپ فلکسو سیلندر مرکز و سیلک یا دستی صورت می گیرد.

البته هرگونه سفارش سازی نایلون طبق در خواست مشتری را نیز انجام می دهیم. کافیست تا طرح مورد نظرتان را برای مشاوران شرکت ما ارسال نمایید.

بدیهی است هر چه تعداد رنگ بیشتری در طرح مورد سفارش تان باشد باید حجم سفارش را بالا ببرید. به ازای هر یک رنگی که در طرح چاپی اضافه شود حداقل 100 کیلوگرم میزان سفارش افزایش می یابد.

قیمت عمده نایلون دسته موزی

قیمت هر کیلو نایلون دسته موزی بر حسب قیمت ماده اولیه آن است که با توجه به تغییرات زیاد در بازار نمی توان قیمت ثابتی ارائه کرد.

کارشناسان ما در شرکت هالند پلاست همه روزه قیمت های به روز شده را خدمت مشتری ها اعلام می نمایند.

برای استعلام قیمت نایلون دسته موزی خام و چاپی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق ضربه بر روی کلمه لینک شده به راحتی استعلام قیمت نموده و ثبت سفارش نمایید.

سوالات متداول

1- آیا چاپ نایلون در هالند پلاست انجام می شود؟ بله، در هالند پلاست با استفاده از دستگاه های پیشرفته به روش چاپی هلیو و فلکسو تا 8 رنگ full hd چاپ بر روی انواع محصولات انجام می گیرد.

2- قیمت نایلون دسته موزی خام و چاپی امروز چقدر است؟ قیمت نایلون بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی بسیار تغییر می کند. عوامل دیگری هم بر روی قیمت اثر گذار است مثلا حجم سفارش، روش چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح و … برای استعلام قیمت می توانید با شماره 09152100901 تماس بگیرید. 

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *