ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کننده کیسه فریزر ارزان قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع مختلفی از پلاستیک فریزر با کاربردهای متنوع در شرکت هالند پلاست بزرگترین کارخانه تولید کننده کیسه فریزر با کیفیت و ارزان قیمت، تولید می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این صفحه قصد دارم راجب شرایط فروش عمده، تولید، چاپ و استعلام قیمت ...

5 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

انواع مختلفی از پلاستیک فریزر با کاربردهای متنوع در شرکت هالند پلاست بزرگترین کارخانه تولید کننده کیسه فریزر با کیفیت و ارزان قیمت، تولید می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این صفحه قصد دارم راجب شرایط فروش عمده، تولید، چاپ و استعلام قیمت کیسه فریزر مطالبی بیان کنم تا با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش خرید عمده پلاستیک فریزر کنید.

کیسه فریزر جعبه ای آسان مصرف

اهمیت استفاده از کیسه فریزر چیست؟

به طور خلاصه می توان کاربرد های پلاستیک فریزر را این گونه بیان کرد:

  1. نگهداری سالم و بهداشتی از مواد غذایی
  2. جلوگیری از نفوذ رطوبت
  3. محفوظ ماندن غذا از آلودگی
  4. بسته بندی مواد غذایی به صورت بهداشتی
  5. قابل استفاده برای تمامی مواد خوراکی
راهنمای خرید کیسه فریزر

جنس و کیفیت تولیدی پلاستیک فریزر هالند پلاست

از عوامل مهم در تولید انواع کیسه فریزر استفاده از مواد اولیه با گرید 1 یا همان مواد اولیه درجه 1 است. مواد اولیه تولید کیسه فریزر با عنوان فود گرید نیز شناخته می شوند. یعنی امکان تماس مستقیم با مواد غذایی را دارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

یکی از انواع تولیدات نایلون و البته تولیدات بر پایه نایلکس گروه کارخانجات هالند پلاست، انواع پلاستیک فریزر است. البته به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

مواد اولیه تولید پلاستیک فریزر

هالند پلاست تولید کننده انواع کیسه فریزر

  1. پلاستیک فریزر ساده و معمولی
  2. کیسه فریزر زیپ دار
  3. کیسه فریزر جعبه ای (همانند دستمال کاغذی) : یکی از کاربردی ترین و راحت ترین نوع بسته بندی کیسه فریزر برای مصارف عمومی و خانگی است.
  4. پلاستیک فریزر رولی: کابردی و پر مصرف برای مصارف عمومی و خانگی
  5. انواع کیسه فریزر فله ای
  6. پلاستیک فریزری های چسبی یا تقویمی

فروش و صادرات کیسه فریزر

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید کننده کیسه فریزر، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند تولید و فروش کیسه فریزر در مشهد، اصفهان، تهران، ارومیه، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن مانند صادرات کیسه فریزر به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور و فرآیند صادرات پلاستیک فریزر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید انواع کیسه فریزر

رنگ بندی پلاستیک فریزر های هالند پلاست

تولید انواع پلاستیک فریزر در حالت استاندارد به صورت شفاف و بی رنگ صورت می گیرد. اما با افزودن مستربچ رنگی می توان کیسه پلاستیک فریزر رنگی تولید کرد.

اما در حقیقت رنگی بودن پلاستیک فریزر از معایب آن به شمار می رود. به این علت که رنگ پلاستیک ممکن است به مرور به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم کند.

گروه کارخانجات هالند پلاست بزرگترین و برترین تولید کننده کیسه فریزر ارزان قیمت و با کیفیت در سطح کشور می باشد. هالند پلاست قادر به تولید کیسه فریزر در تمام ابعاد و رنگ های مختلف می باشد و تمام نیاز های شما را در این باره رفع می کند.

خرید انواع کیسه فریزر زیپ دار

سایز استاندارد انواع کیسه فریزر

هر برگه از پلاستیک فریزر در حالت عادی و به طور معمول در ابعادی با عرض ۲۵ و طول ۳۵ تولید می شود. اما در هالند پلاست در صورت درخواست مشتری امکان سفارشی سازی سایز و ابعاد این محصول وجود دارد.

این محصول را می توان در ابعاد ۲۵*۱۸، ۳۰*۲۰، ۳۲*۲۲، ۳۴*۲۴ نیز تولید کرد. کارخانه تولیدی پلاستیک فریزر هالند پلاست در زمینه تولید کیسه فریزر هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد، سایز و ضخامت ندارد.

مشتری های عزیز می توانید با توجه به نیازی که دارید، میزان سفارش تان برای خرید کیسه فریزر ارزان قیمت را به کارشناسان فروش ما سفارش بدهید.

قیمت انواع پلاستیک فریزر

لیست قیمت و خرید کیسه فریزر عمده

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع کیسه فریزر، می تواند انواع مختلف این محصول را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری ها قرار دهد.

برای تولید هر نوع محصول پلی اتیلنی از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود که قیمت آن هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است.

برای استعلام قیمت انواع کیسه فریزر اعم از قیمت کیسه فریزر فله، قیمت کیسه فریزر کیلویی، قیمت کیسه فریزر 100 عددی، قیمت کیسه فریزر رولی، قیمت کیسه فریزر چسبی و… و همچنین برای دریافت مشاوره جهت خرید کیسه فریزر از کارخانه، کافیست با کارشناسان فروش ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت هالند پلاست ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- قیمت کیسه فریزر عمده بر چه مبنایی تعیین می شود؟ بر اساس نرخ ماده اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، خدمات دوخت و پرفراژ و …

2- نحوه تماس و ثبت سفارش خرید کیسه فریزر عمده در هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام به شماره 09152100901 در واتساپ و تلگرام هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- ابعاد و صخامت پلاستیک فریزری تولید شده در هالند پلاست چگونه است؟ مجموعه تولید کننده کیسه فریزر هالند پلاست، قادر به تولید انواع پلاستیک فریزر، اعم از کیسه فریزر چسبی، رولی، تقویمی، جعبه ای، کیلویی و فله، زیپ دار و… می باشد و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت در تولید این پلاستیک فریزر ها ندارد.

شرکت های تولید کننده کیسه فریزر اصفهان، قیمت کیسه فریزر فله، تولید کیسه فریزر عمده، کیسه فریزر با کیفیت، انواع پلاستیک فریزر، کیسه فریزر ارزان قیمت، مواد اولیه تولید کیسه فریزر، قیمت کیسه فریزر کیلویی، قیمت کیسه فریزر 100 عددی، کیسه فریزر زیپ دار، کیسه فریزر تقویمی، کیسه فریزر رولی یک کیلویی، لیست تولید کنندگان کیسه فریزر، تولید کیسه فریزر چسبی، شرکت تولید کننده کیسه فریزر رولی، تولید کیسه فریزر در تبریز، تولید کیسه فریزر در ارومیه، تولید کیسه فریزر در مشهد، تولید کیسه فریزر در کرج، تولید پلاستیک فریزر در اصفهان، تولیدی نایلون فریزر تبریز، کارگاه تولید نایلون فریزر، پخش کیسه فریزر در تهران، تولید کیسه فریزر در تهران، عمده فروشی کیسه فریزر در تهران

2 نظر ارسال شده

  • سلام و خسته نباشید ، بابت خرید نایلون فریزر تماس گرفتم در تناژ بالا
    لطفا شرایط همکاری رو بفرمایید.

    • سلام ممنونم همچنین
      لطفا اطلاعات دقیقتون رو مثل مقدار سفارشتون، نوع پلاستیک فریزری که مد نظرتون هست و اینکه کدوم شهر تتشریف دارین رو به شماره 09152100901 توی واتساپ یا ایتا، هر کدوم راحت تر هستید بفرستید تا همکارامون توی واحد فروش راهنماییتون کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *