ارتباط با ما 0915-2100-901

طراحی و چاپ نایلکس

زمان مطالعه: 5 دقیقه اگر شما مغازه یا فروشگاه عرضه کالا و محصول دارید یکی از بهترین روش های تبلیغات، چاپ نایلون فروشگاهی و چاپ نایلکس ارزان و زیبا و یا بعبارتی همان چاپ پلاستیک تبلیغاتی است. برای اطلاع از قیمت چاپ نایلکس، میزان سفارش و چگونگی ثبت فرآیند خرید، تولید و چاپ نایلکس ارزان تبلیغاتی این صفحه از ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر شما مغازه یا فروشگاه عرضه کالا و محصول دارید یکی از بهترین روش های تبلیغات، چاپ نایلون فروشگاهی و چاپ نایلکس ارزان و زیبا و یا بعبارتی همان چاپ پلاستیک تبلیغاتی است. برای اطلاع از قیمت چاپ نایلکس، میزان سفارش و چگونگی ثبت فرآیند خرید، تولید و چاپ نایلکس ارزان تبلیغاتی این صفحه از وبسایت هالند پلاست را با دقت مطالعه نمایید.

چاپ نایلکس

بسیاری از مشاغل گوناگون از جمله فروشگاهها، سوپر مارکت ها، داروخانه ها، بوتیک های لباس و … برای افزایش اعتماد مشتری، برند سازی و تبلیغات، اقدام به چاپ برند و دیگر اطلاعات مورد نیاز روی کیسه های دسته دار و تولید نایلون و نایلکس تبلیغاتی می کنند.

این روش تبلیغاتی یکی از کم هزینه ترین و در عین پر بازده ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. زیرا هر مشتری ای که از شما محصولی را خریداری کند برای بسته بندی و حمل و نقل آن از کیسه دسته دار فروشگاهی استفاده می کند که به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر محسوب می شود.

در ادامه با انواع نایلکس و روش های چاپ روی آن که در هالند پلاست نیز انجام می شود آشنا خواهید شد. همچنین برای مشاهده انواع نایلکس قابل تولید در هالند پلاست بر روی لینک کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع روش های چاپ نایلون و نایلکس

انواع روش های چاپ بر روی نایلون و نایلکس شامل روش فلکسو و ایستک است. برخی از همکاران به اشتباه روش چاپ هلیو را نیز جزء روش های چاپ نایلون و نایلکس بیان می کنند که باید ذکر شود این حرف کاملا اشتباه است. زیرا چاپ هلیو مخصوص محصولات سلفونی یا همان پلی پروپلینی است و برای محصولات پلی اتیلنی کاربردی ندارد. در ادامه با ویژگی این دو روش چاپ و تفاوتش با روش هلیو خواهیم پرداخت.

1- روش چاپ فلکسو

دو نوع چاپ به روش فلکسو وجود دارد. چاپ فلکسو سیلندر مرکز و چاپ استک. در چاپ فلکسو به روش ایستک کلیشه سازی انجام می شود و طرح شما روی کلیشه ژلاتینی ساخته می شود. در این روش امکان چاپ تا 6 رنگ وجود دارد. به ازای هر رنگ داخل طرح باید یک کلیشه جداگانه ساخته شود که بر روی سیلندرهای جدا روی دستگاه چاپ سوار می شود. کیفیت این روش چاپی از روش سیلک به مراتب بهتر است. 

تفاوت چاپ فلکسو سیلندر مرکز با استک در چیست؟ در مدل سیلندر مرکز فاصله چاپی بسیار پایین است. بنابراین هر طرح یا تصویری با ریز ترین جزئیات و بالا ترین کیفیت قابلیت چاپ دارد. اما در نمونه استک فاصله چاپی بالا است. لذا حتی در چاپ های تک رنگ هم به راحتی می توانید تفاوت کیفیت سیلندر مرکز و استک را مشاهده کنید.

2- روش چاپ هلیو

در چاپ هلیو طرح روی سیلندر فلزی با الماس حکاکی می شود که این نوع از چاپ بسیار با کیفیت تر است. همین طور در چاپ هلیو از ۸ رنگ استفاده می شود با کیفیت Full HD. چاپ هلیو مناسب تیراژهای بالاست. برای سفارشات کم اصلا صرفه اقتصادی ندارد. اما سیلندر حکاکی شده تا مدت زیادی قابل استفاده است. این روش مناسب محصولات سلفونی است و اصلا کاربردی برای چاپ نایلکس و نایلون ندارد.

3- روش چاپ سیلک

چاپ سیلک مناسب سفارش هایی است که مقدار تیراژ آن ها زیاد نیست. در واقع می توان گفت بهترین روش چاپ نایلون و نایلکس با تیراژ کم همین روش است. بسیاری از مشاغل نیازی به نایلون و نایلکس چاپدار به صورت تناژ یا حجم های بالا را ندارند. به همین دلیل برای این دسته از افراد پیشنهاد می کنیم به روش دستی یا همان سیلک طرح مورد نظر را روی کیسه پلاستیکی چاپ کنند.

در این روش نیازی به هزینه برای ساخت کلیشه یا سفارش نایلون بالای ۵۰۰ کیلو وجود ندارد. این روش تنها برای سفارشات زیر ۵۰۰ کیلو توجیح اقتصادی دارد. البته باید اشاره نمود که هر طرح یا تصویری امکان چاپ با روش سیلک را ندارد.

تولید نایلون و نایلکس در تمام رنگبندی ها

خط تولید هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نایلون و نایلکس در در رنگبندی مورد نیاز مشتری ندارد. بنابراین می توان در هر طیف رنگبندی که نیاز دارید بدون هیچ محدودیتی نایلون و نایلکس مورد نیاز خود را سفارش دهید. چاپ نایلکس رنگی نیز در هالند پلاست انجام می شود.

تولید نایلون و نایلکس با پایه رنگی تاثیری در قیمت آن در اکثر موارد ندارد. اما برای رنگبندی های خاص احتمال افزایش قیمت ناچیز وجود دارد. زیرا برای تولید نایلون و نایلکس یا دیگر محصولات پلی اتیلنی رنگی از مستربچ با رنگ مد نظر استفاده می شود. برخی از مستربچ ها با رنگبندی های خاص به علت کمبود یا تولید محدود دارای قیمت بالاتری است..

نکات مربوط به ثبت سفارش چاپ نایلکس

  1. حداقل وزن سفارش چاپ نایلکس تبلیغاتی دسته دار چاپ یک رنگ و دو رنگ 200 کیلوگرم است. برای چاپ سه رنگ و چاپ چهار رنگ حداقل 400 کیلو و برای چاپ شش رنگ و چاپ هشت رنگ بالای یک تن است.
  2. میزان سفارش هر نوع نایلکس با توجه به نوع دسته و تعداد رنگ موجود در طرح اثرگذار خواهد بود.
  3. هزینه مربوط به ساخت کلیشه برای چاپ توسط بخش کلیشه سازی محاسبه می شود که این هزینه بعهده مشتری است.

عوامل موثر در قیمت چاپ نایلکس و نایلون فروشگاهی و تبلیغاتی

قیمت تولید و چاپ نایلون و نایلکس به صورت مستقیم به طرح مورد نظر مشتری برای چاپ و تعداد رنگ های موجود در طرح، ضخامت نایلون یا نایلکس آن و میزان سفارش بستگی دارد. این نکته حائز اهمیت است که هزینه ساخت کلیشه به صورت جداگانه از هزینه چاپ محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت ها به شماره های موجود در صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

پس می توان تمام عوامل اثر گذار در چاپ نایلکس را به موارد زیر خلاصه نمود:

  1. تعداد رنگ های چاپی موجود در طرح مورد نظر
  2. میزان مصرف رنگ و حلال با توجه به طرح چاپی
  3. اجرت دستگاه چاپ نایلون به ازای هر کیلو
  4. هزینه طراحی فایل لایه باز بسته بندی های انعطاف پذیر مخصوص ساخت کلیشه
  5. هزینه ساخت و لیزر کلیشه

طراحی نایلون و نایلکس تبلیغاتی در هالند پلاست

در هالند پلاست فرایند طراحی چاپ نایلون و نایلکس توسط مجرب ترین کارشناسان طراحی بسته بندی و کیسه های پلاستیکی تبلیغاتی، تا زمان دست یابی به فایل طراحی ایده آل و مورد پسند مشتری پشتیبانی می شود. همچنین امکان تماس مستقیم با طراح یا تایید طراحی به صورت حضوری در دفتر اداری نیز فراهم است. هزینه طراحی با توجه به میزان صرف وقت و جزئیات طرح در منصفانه ترین حالت ممکن محاسبه خواهد شد.

سوالات متداول و پرتکرار

1- عوامل موثر در قیمت چاپ نایلکس چیست؟ قیمت روز نایلکس چند است؟ عوامل اثر گذار شامل تعداد رنگ های چاپی موجود در طرح مورد نظر، میزان مصرف رنگ و حلال با توجه به طرح چاپی، اجرت دستگاه چاپ نایلون به ازای هر کیلو، هزینه طراحی فایل لایه باز بسته بندی های انعطاف پذیر مخصوص ساخت کلیشه و هزینه ساخت و لیزر کلیشه است. برای استعلام قیمت با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- برای ثبت سفارش تولید و چاپ نایلکس در شرکت هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کرد؟ برای سفارش گذاری در مجموعه ما به دو صورت می توان اقدام کرد. اگر در شهر های تهران و مشهد مستقر هستید می توانید به صورت حضوری به دفاتر ما مراجعه نمایید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به صحفه تماس با ما، با شماره های کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا به صورت کامل شما را اهنمایی نمایند.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *