ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان

زمان مطالعه: 6 دقیقه امروزه مغازه ها، بوتیک ها، سوپرمارکت ها، فست فودها و… برای اینکه بتوانند کالای خود را با کمترین هزینه به دست مشتری برسانند از نایلون تبلیغاتی ارزان استفاده می کنند. استفاده از کیسه تبلیغاتی نایلونی یکی از پربازده‌ ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات است. اگر شما هم قصد خرید این محصول ...

چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان
6 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

امروزه مغازه ها، بوتیک ها، سوپرمارکت ها، فست فودها و… برای اینکه بتوانند کالای خود را با کمترین هزینه به دست مشتری برسانند از نایلون تبلیغاتی ارزان استفاده می کنند. استفاده از کیسه تبلیغاتی نایلونی یکی از پربازده‌ ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات است. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید این مطلب را از دست ندهید زیرا در ادامه به معرفی انواع این محصول و نکاتی راجع به شرایط خرید، قیمت گذاری، تولید و چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان خواهیم پرداخت.

تولید کننده نایلون تبلیغاتی ارزان، فروش و قیمت نایلون تبلیغاتی ارزان

نایلون تبلیغاتی چیست؟

به طور کلی به هر نوع پلاستیک بسته بندی که دارای چاپ باشد نایلون تبلیغاتی می گویند. اصولا بر روی این نایلون ها نام کسب و کار، برند، نشانی و تلفن صاحب برند چاپ می شود.

تفاوت نایلون تبلیغاتی با پلاستیک معمولی نیز در همین مورد است. روی نایلون تبلیغاتی، تبلیغ خاصی که متعلق به شغل خاصی است حک شده است. 

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ پلاستیک تبلیغاتی یک راهکار اقتصادی و نسبتا کم هزینه برای مطرح کردن برند شما است. چرا که ممکن است این پلاستیک ها بارها و بارها در دستان خریداران کالای شما مورد استفاده قرار بگیرد.

این خود یک تبلیغ هوشمندانه و همین طور بازاریابی بدون درد سر برای شما است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انواع نمونه های کیسه تبلیغاتی را مشاهده کنید.

خرید نایلون تبلیغاتی ارزان، قیمت چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان

انواع پلاستیک تبلیغاتی ارزان

نایلون تبلیغاتی در چهار نوع مختلف تولید می شود که عبارتند از:

  1. نایلون دسته موزی
  2. نایلون دسته تقویت
  3. نایلون دسته بندی
  4. نایلون دسته رکابی
چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان

تولید کیسه تبلیغاتی ارزان

هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولید وجود ندارد از همین رو سفارش با توجه به نیاز مشتری و در ابعاد اعلام شده تولید می گردد. همچنین شرکت هالند پلاست هیچ محدودیتی برای ارسال سفارش مشتریان در محل مورد نظر، چه در ایران و چه در خارج از کشور ندارد.

گروه کارخانجات هالند پلاست، در تولید تمام محصولات خود از مواد اولیه نو و درجه یک استفاده می کند. مگر اینکه مشتری درخواست کاهش هزینه کند. در این صورت می توان از مواد اولیه ضایعاتی (بازیافتی) استفاده کرد که باعث کاهش قیمت تولید نایلون می شود. بهتر است در این باره تحقیق کرده و با مشورت اقدام به چنین کاری کنید.

تولید نایلون تبلیغاتی ارزان در مشهد، چاپ نایلون تبلیغاتی تهران، فروش نایلون تبلیغاتی اصفهان

چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان

به طور کلی برای سفارش نایلون چاپی می توانید از نمونه های نایلون تبلیغاتی آماده از قبل تولید شده با طرح عمومی را انتخاب کنید. این نایلون ها، نایلون چاپی ارزان هستند. در غیر این صورت طرح یا لوگو خود یا هر آنچه که می خواهید را به ما ارجاع دهید. علاوه بر آن اگر طرحی مدنظر دارید می توان طراحی خود را به طراحان شرکت هالند پلاست بسپارید تا با بالاترین کیفیت، چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان شما انجام شود.

از نمونه های آماده می توان به نایلکس و نایلون طرح لبخند، آدیداس، پوما و… اشاره کرد. در شرکت هالند پلاست چاپ کیسه تبلیغاتی ارزان به دو صورت 1 تا 6 رنگ full hd و 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. چاپ با بالاترین کیفیت با سه روش فلکسو، هلیو و سیلک صورت می گیرد.

چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان در مشهد و تهران، چاپ کیسه تبلیغاتی ارزان مشهد

انواع چاپ روی نایلون تبلیغاتی ارزان

چاپ کیسه تبلیغاتی ارزان با توجه به تعداد و میزان سفارش، نوع چاپ، نوع طرح و تعداد رنگ موجود در آن و هزینه ای که برای آن پرداخت می شود می تواند به روش های مختلفی انجام گیرد. در ادامه مطلب با روش‌ های مختلف چاپ روی نایلون آشنا می ‌شوید.

  1. چاپ سیلک: این شیوه چاپی مناسب تیراژ پایین حجم سفارش و تعداد کم است.
  2. چاپ فلکسو: این نوع چاپ، یک چاپ برجسته است. این روش بسیار سریع و کم‌ هزینه است. در چاپ فلکسو طرح مورد نظر در حالت رولی روی محل مورد نظر ثبت می‌ شود.
  3. چاپ افست: از جمله مزایای این چاپ می توان به کیفیت بسیار بالای آن و تیراژ پایین این نوع چاپ اشاره نمود.
  4. چاپ هلیو: چاپ مذکور مناسب تعداد و تیراژ بالا و میلیونی است. برای چاپ با کیفیت عالی و ایده آل و به شکل رول بسیار عالی است. همچنین این چاپ نسبت به مواد سایر چاپ‌ ها گران ‌تر است.
انواع چاپ روی نایلون تبلیغاتی ارزان، تولید نایلون تبلیغاتی ارزان

چاپ کیسه تبلیغاتی ارزان رنگی

با توجه به نیاز شما و سلیقه مشتری می توان از نایلون پایه رنگی استفاده کرد که چاپ انواع متون و تصاویر روی آن انجام می شود. یکی از مهم ترین موارد برای نایلون دسته دار رنگی استفاده از رنگپاشی 100% و با کیفیت است که نشانگر کیفیت تولید است.

گاهی برخی مشتری ها برای بسته بندی زغال هم به ما سفارش نایلون های دسته دار با دسته موزی با چاپ می دهند. این نایلون ها در داخل کارگاه با ذغال پر شده و از قسمت زیر دسته دوخت می شود. از دسته آن برای حمل راحت تر آن مخصوصا در مسافرت ها و تفریحات بیرون شهر استفاده می کنند. 

قیمت چاپ نایلون تبلیغاتی

قیمت چاپ روی نایلون و نایلکس بر حسب تعداد رنگ های موجود در طرح مورد نظر شما است. به بیان دیگر می توان گفت قیمت چاپ به صورت مستقیم به طرح چاپی شما و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد.

اگر هیچ طرح یا لوگو اختصاصی از خود ندارید، می توانید امور طراحی خود را نیز به طراح شرکت هالند بسپارید تا نایلون تبلیغاتی ارزان و جذابی داشته باشید.

ارزان قیمت ترین نوع چاپ برای کیسه های تبلیغاتی، چاپ سیلک یا همان دستی است که تنها برای سفارشات زیر ۵۰۰ کیلو توجیح اقتصادی دارد.

قیمت پلاستیک تبلیغاتی ارزان، خرید و قیمت نایلون تبلیغاتی ارزان

کیفیت چاپ پلاستیک تبلیغاتی

اگر یک نایلون یا نایلکس دسته دار با کیفیت به دست مشتری بدهید، تنها برای انتقال محصولات خریداری شده تا خانه از آن استفاده نمی کند. بلکه با توجه با نیازش از نایلون استفاده های چندین باره می کند.

همچنین اگر یک طرح مناسب و چشم گیر با یک چاپ با کیفیت روی آن باشد باعث تبلیغات شغل شما به بهترین نحو ممکن نیز می شود. چاپ نایلون کیلویی باعث کاهش هزینه نهایی خواهد شد.

قیمت نایلون تبلیغاتی ارزان در مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، اهواز، قم

خرید قیمت نایلون تبلیغاتی ارزان

بسیار دیده شده که افراد سود جو در این صنف با استفاده از مواد اولیه ضایعاتی و فروش به عنوان مواد اولیه نو موجب نارضایتی مشتری می شوند. ابعاد و ضخامت های مختلف اثری بر روی قیمت نایلکس تبلیغاتی و نایلون ندارد.

قیمت نایلون تبلیغاتی بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود و از آنجایی که قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است، قیمت این محصول هم ثابت نیست.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون تبلیغاتی ارزان و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- هزینه تولید و چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان چگونه قیمت گذاری می شود؟ هزینه تولید بستگی به جنس، میزان سفارش و قیمت مواد اولیه دارد. هزینه چاپ هم به نوع طرح شما و تعداد رنگی که در طرح مد نظر شما به کار رفته است بستگی دارد.

2- برای ثبت سفارش خرید نایلون تبلیغاتی ارزان باید چگونه اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و مراجعه به مراکز فروش و تولید ما که واقع در تهران و مشهد می باشد اقدام نمایید. اگر امکان مراجعه به صورت حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید. هالند پلاست امکان تحویل و ارسال سریع نایلون تبلیغاتی به سراسر نقاط کشور از جمله اصفهان، تبریز، اهواز، قم و… را دارد.

2 نظر ارسال شده

  • سلام من صد و پنجاه کیلو نایلون مثه همین نایلون طرح آدیداس که زدین میخوام دقیقا با همین مشخصات دسته موزی، یک رنگ چاپ و بغل دوخت لطفا یه قیمت بدین

    • سلام روزتون بخیر سال نو مبارک
      لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرین با کارشناسان واحد فروش ما
      شماره ها در تمام صفحات سایت درج شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *