ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون پایپی چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه  نایلون ها در انواع متنوعی تولید می شوند که آن ها را بر اساس ویژگی هایی که دارند می توان طبقه بندی نمود. از جمله این ویژگی ها می توان به میزان شفافیت نایلون اشاره نمود. اگر نایلون حالت مات و کدر داشته باشد آن را نایلون پایپ دار یا نایلون پایپی می گویند. نایلون ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

 نایلون ها در انواع متنوعی تولید می شوند که آن ها را بر اساس ویژگی هایی که دارند می توان طبقه بندی نمود. از جمله این ویژگی ها می توان به میزان شفافیت نایلون اشاره نمود. اگر نایلون حالت مات و کدر داشته باشد آن را نایلون پایپ دار یا نایلون پایپی می گویند. نایلون پایپ دار علاوه بر ظاهر مات، ضخامت بیشتری هم نسبت به انواع نایلون شفاف دارند. این نایلون ها مانند نایلون های شفاف کاربردهای زیادی در زندگی ما دارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. پس همراه ما در هالند پلاست بمانید.

نایلون پایپ دار چیست؟

همانطور که در بالا نیز ذکر شد نایلون پایپی نوعی پلاستیک است با کاربری و کارایی بسیار بالا. ضخامت این محصول (تک لایه) در حدود 60 میکرون و سایز استاندارد آن نیز 45×35 سانتیمتر است. همچنین در دو طرف نایلون پایپ، کاست تعبیه می شود که منجر به افزایش فضای داخلی نایلون می شود.

اینکه چرا به این محصول نایلون پایپی می گویند به دلیل افزودن مستربچ پایپ به مواد اولیه است. پایپ در واقع نوعی افزودنی است که با مواد اولیه نایلونی یا همان LDPE مخلوط شده و در نهایت محصول پلاستیکی تولید شده با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی تولید خواهد شد.

 با افزودن پایپ به مواد اولیه نایلونی، برخی خواص و ویژگی های نایلون از بین رفته و جنس آن کاملا تغییر پیدا کرده، که در نهایت باعث می شود نایلون در سخت ترین فشار هم دچار پارگی نشود. هرگاه به مواد اولیه پایپ اضافه شود امکان تولید نایلون با ضخامت کمتر از 60 میکرون وجود ندارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربرد

اغلب، صنایع غذایی، بهداشتی، قطعات الکترونیکی، قطعات خودرو و… دنبال بسته بندی کالای خود با شیوه های نوین هستند تا مخاطب های بیشتری را جذب کرده و به فروش بیشتری نیز برسند.

استفاده از نایلون پایپ دار یکی از این شیوه هاست که ضمن محافظت از محصول، ظاهری شکیل و جذاب نیز به محصول می دهد. در بسته بندی صنایع غذایی، بسته بندی پوشاک، بسته بندی قطعات، بسته بندی لوازم التحریر و … از این نایلون ها استفاده می شود.

انواع نایلون پایپی

پلاستیک های دسته دار پایپی با توجه به فرآیند تولید و دوخت، نوع دسته و همچنین نحوه دوخت و پاکت سازی، از تنوع و تفاوت هایی برخوردارند. به عنوان مثال از نظر نوع دسته به انواع دسته موزی، دسته رکابی، دسته زنبیلی و دسته تقویت و از نظر نوع دوخت به انواع بغل دوخت، ته دوخت، بغل کاست و ته کاست تقسیم بندی می شوند.

ویژگی ها

  1. مقاومت بالا در برابر کشش و پارگی به علت ضخیم بودن
  2. افزایش ضخامت (حداقل ۶۰ میکرون)
  3. وزن بسیار کم در نتیجه کاهش هزینه های تولید و حمل و نقل
  4.  عایق بسیار خوبی از منظر میزان نفوذ رطوبت و یا بخار آب
  5. بسیار مناسب برای بسته بندی قطعات الکترونیکی
  6. ظاهر مات و جذاب
  7. عدم تولید مواد سمی در گذر زمان

طراحی و چاپ روی نایلون های پایپی

چاپ روی نایلون جنبه تبلیغاتی برای فروشگاه ها و برندها را دارد. انواع چاپ نایلون پایپی با توجه به نوع طرح، میزان سفارش و همچنین تعداد رنگ، تعیین می شود.

هالند پلاست قادر به انجام خدمات طراحی و چاپ با استفاده از مجرب ترین کارشناسان طراحی و دستگاه های چاپ است. مشتری های عزیز می توانند صفر تا صد تمام خدمات طراحی تا ساخت کلیشه و تولید و چاپ را با خیال آسوده به ما بسپارند.

رنگبندی، ابعاد و ضخامت تولید نایلون پایپ دار

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در سایز بندی های متنوع تولید نایلون پایپی وجود ندارد. بنابراین می توانید با توجه به نیازی که دارید در ابعاد و ضخامت های اختصاصی مورد نیاز خود ثبت سفارش کنید.

ضخامت نایلون حاوی افزودنی پایپ نیز با توجه به افزودن پایپ به مواد اولیه نایلونی، کمتر از ۶۰ میکرون نخواهد بود. همچنین از نظر تولید در رنگ های مختلف نیز محدودیتی وجود ندارد و می توان در هر نوع رنگبندی این محصول را تولید نمود.

قیمت تولید فیلم های پلی اتیلنی حاوی افزودنی پایپ

تولید محصولات نایلونی و نایلکسی از مواد درجه 2،1 و 3 انجام می‌شود. انتخاب این مواد کاملا بنا به سلیقه مشتری است و بسته به بودجه‌ ایی که برای این کار در نظر گرفته دارد. قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی بر اساس نوسات ارز و بورس روزانه متغیر است.

از طرفی هزینه‌ های دیگری مثل تولید کلیشه و اجرت ساخت نیز باید در نظر گرفته شود. لذا برای استعلام قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش هالند پلاست در تماس باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- آیا امکان تولید فیلم نایلون پایپدار با مواد افزودنی وجود دارد؟ بله، این فیلم ها را می توان از ترکیب پلی اتیلن و برخی افزودنی ها مانند افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش خورشید، ضد الکتریسیته ساکن، ضد مه، فیلتر مادون قرمز و… نیز تولید کرد.

2- چگونه می توان از هالند پلاست نایلون های پایپی را خریداری نمود؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهرهای تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *