ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت نایلکس دسته دار سفید

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلکس دسته دار سفید یکی از پر مصرف ترین انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار است که به احتمال زیاد در فروشگاه های زیادی مانند سوپر مارکت های، میوه فروشی ها، بوتیک ها و غیره دیده اید. اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلکس دسته دار سفید یکی از پر مصرف ترین انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار است که به احتمال زیاد در فروشگاه های زیادی مانند سوپر مارکت های، میوه فروشی ها، بوتیک ها و غیره دیده اید. اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت نایلکس دسته دار سفید خواهیم پرداخت.

انواع سایز نایلکس دسته دار

پر مصرف ترین سایز ها برای این محصول عبارتند از:

  1. سایز ۳۵*۲۵  (۱ کیلویی)
  2. سایز ۴۰*۳۰  (۲ کیلویی)
  3. سایز ۴۷*۳۷  (۳ کیلویی)
  4. سایز ۵۵*۴۵  (۵ کیلویی)
  5. سایز ۶۵*۵۵  (۷ کیلویی)
  6. سایز ۷۵*۶۵  (۱۰ کیلویی)

استاندارد خاصی برای تولید در این سایز ها وجود ندارد و امکان تولید در هر سایز و ضخامتی بنا به خواسته و نیاز مشتریان وجود دارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

طراحی و چاپ روی نایلکس دسته دار سفید

نایلکس رکابی سفید هم به صورت چاپدار و هم بدون چاپ استفاده می شود که با توجه به نوع مصرف مشتری درخواست چاپ می دهد یا نمی دهد. عموما نایلکس های سفید که برای میوه فروشی و یا سوپر مارکت ها استفاده می شود به صورت ساده و بدون چاپ است. اما برخی مشتریان مانند فروشگاه های پوشاک، عطر و ادکلن، اکسسوری ها و… از نمونه های چاپ شده استفاده می کنند تا علاوه بر افزودن جذابیت به نوع بسته بندی محصولشان، یک نوع تبلیغ کم هزینه اما پر بازده نیز برای خود داشته باشند.

شرکت هالند پلاست با برخورداری از ماشین آلات پیشرفته در زمینه چاپ نایلکس و نایلون و با برخورداری از یک تیم مجرب و خلاق، عملیات طراحی و چاپ نایلکس دسته دار سفید را با کیفیت تضمینی انجام می دهد.

درجه بندی کیفیت نایلکس رکابی سفید

نایلکس ها با 3 درجه کیفی قابل تولید هستند که در زیر به آنها خواهیم پرداخت:

  1. درجه 1: نمونه نایلکس سفید دسته دار درجه 1 با مواد اولیه نو و با کیفیت عالی تولید می شوند، دارای مقاومت و سطح کششی بسیار بالای هستند.
  2. درجه 2: این دسته از مواد گرانولی تولید شده که باز هم دارای کیفیت مناسبی است.
  3. درجه 3: دارای کیفیت پایین تری نسبت به درجه 1 و 2 دارد و در مواردی که پلاستیک باید بار های سنگینی را تحمل کند، پیشنهاد نمی شود.

لازم به ذکر است که پایه مواد تولیدی ما، مواد درجه یک است و تنها در صورت درخواست مشتری از مواد درجه دو یا سه استفاده می شود که علت آن هم برای کاهش هزینه ها است.

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

مجموعه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولید کننده انواع نایلکس و نایلون در کشور می باشد که تلاش می کند رضایت مشتریان خود را با کیفیت و قیمتی که ارائه می دهد جلب کند. در این راستا برای اصناف و مشاغلی که نیاز به نایلکس سفید دسته دار دارند، تولید این محصول را چه به صورت چاپی و چه به صورت ساده و بدون چاپ، با کیفیت تضمینی و در ابعاد سفارشی شما عزیزان انجام می دهیم.

خرید و قیمت نایلکس سفید دسته دار

در قیمت نایلکس سفید دسته دار عوامل زیادی مثل ابعاد، ضخامت، درجه کیفیت، کیفیت رنگ و نوع چاپ، نوسانات قیمت روزانه مواد اولیه و میزان مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده  در تعیین قیمت نهایی این محصول اثرگذار است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلکس سفید و استعلام قیمت نایلکس دسته دار سفید، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- قیمت نایلکس سفید دسته دار چقدر است؟ قیمت این محصول مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود و دائما در حال نوسان است. عوامل دیگری هم بر روی قیمت نهایی اثر گذار است مثلا حجم سفارش، روش چاپ، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و… برای استعلام قیمت نایلکس دسته دار سفید می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *