ارتباط با ما 0915-2100-901

فروش و چاپ نایلون دستمال کاغذی

زمان مطالعه: 5 دقیقه نایلون دستمال کاغذی محصولی هست که تمام کارخانه های تولید دستمال کاغذی به نوعی برای بسته بندی دستمال کاغذی هاشون به اون احتیاج داشته و باهاش سر و کار دارند. در این صفحه از وب سایت گروه کارخانجات هالند پلاست شما با نحوه تولید، چاپ، فروش و قیمت لفاف دستمال کاغذی آشنا خواهید شد. پس ...

نایلون دستمال کاغذی| لفاف دستمال کاغذی
5 دقیقه
9 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

نایلون دستمال کاغذی محصولی هست که تمام کارخانه های تولید دستمال کاغذی به نوعی برای بسته بندی دستمال کاغذی هاشون به اون احتیاج داشته و باهاش سر و کار دارند. در این صفحه از وب سایت گروه کارخانجات هالند پلاست شما با نحوه تولید، چاپ، فروش و قیمت لفاف دستمال کاغذی آشنا خواهید شد. پس همراه هالند پلاست بمانید تا با اطلاعاتی که در زمینه خرید لفاف دستمال کاغذی بدست می آورید بتوانید یک خرید مطمئن و عالی رو داشته باشید.

آشنایی با پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی هالند پلاست

هر کارخانه تولید دستمال کاغذی، نیاز به پلاستیک هایی مختلفی برای بسته بندی دستمال هایش دارد. به دلیل اینکه می توان دستمال کاغذی را بر حسب نوع کاربرد در انواع مختلفی بسته بندی کرد. مثلا دستمال کاغذی جیبی، دستمال کاغذی اقتصادی، دستمال توالت، بسته بندی های چندتایی، دستمال دلسی و …

لفاف بسته بندی دستمال کاغذی نایلونی بوده و از جنس پلی اتیلن تولید می شوند که گاهی برای چاپ پذیری بالاتر و مقاومت بیشتر با سلفون cpp لمینت می شوند.

از نکات مهم تولید نایلون دستمال کاغذی از نظر خیلی از مشتری ها اینه که با حفظ کیفیت و ضخامت، تعداد در کیلوی این محصول بیشتر باشه. ما در هالند پلاست این نکته را رعایت کرده و محصولی تولید کردیم که در عین ضخامت خوب، تعداد در کیلوی بیشتری می دهد.

نایلون بسته بندی دستمال کاغذی ارزان قیمت

تولید نایلون دستمال کاغذی در هر سایز و ضخامتی

مشتریان پلاستیک های دستمال کاغذی را به دو صورت سفارش می دهند. یا به صورت دوخت شده یا به صورت طاقه ای (رولی). که اگر بدون دوخت سفارش داده شود، دوخت باید داخل خود کارخانه مشتری انجام شود. ما آنها را پس از چاپ به صورت رول تحویل می دهیم.

هالند پلاست تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی قادر به انجام هر نوع سفارش اختصاصی هست. مثلا گاهی مشتری تمایل دارد پلاستیک دستمال دلسی را به صورت دسته دار تحویل بگیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

همچنین هالند پلاست قادر به فروش لفاف دستمال کاغذی یه صورت رولی یا دوخت خورده، با دسته یا بدون دسته، با چاپ و یا بدون چاپ است. تولید پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی در تمام ابعاد و بدون محدودیت در ضخامت و سایز انجام می گیرد.

لفاف بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی

انواع نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

  1. نایلون اقتصادی: به بسته بندی دستمال کاغذی با پلاستیک، لفاف اقتصادی دستمال کاغذي می گویند. زیرا با استفاده از پلاستیک به جای کارتن هزینه پایین تر می آید از همین رو دستمالی با بسته بندی نایلونی را دستمال کاغذی اقتصادی می گویند.
  2. نایلون مادربعد از بسته بندی تکی دستمال برای حمل و نقل راحت تر و سهولت در بسته بندی، تعدادی از آنها را در یک پلاستیک بزرگتر قرار می دهند. به این پلاستیک، نایلون مادر می گویند.  همینطور برای تبلیغات و افزایش راندمان بازده، روی نایلون مادر نیز چاپ انجام می شود. در تصویر زیر نمونه آن را می توانید مشاهده کنید.
  3. نایلون دستمال کاغذی جیبی: این نوع بسته بندی در واقع برای مصارف جیبی و تک نفره است. جزء انواع آسان مصرف است که در بین مردم استفاده آن استقبال خوبی شده است.
  4. نایلون دستمال توالت: این نوع، مخصوص بسته بندی نایلونی دستمال توالت است. از نظر شکل ظاهری و ویژگی ها مشابه بسته بندی مادر است.
نایلون بسته بندی مادر برای بسته بندی دستمال کاغذی

طراحی و چاپ لفاف دستمال کاغذی

تولید انواع نایلون بسته بندی دستمال و محصولات سلولزی به صورت بدون چاپ و چاپ دار در مجموعه هالند پلاست انجام می شود. امکان چاپ لفاف دستمال کاغذی از 1 تا 8 رنگ با کیفیت full hd و با به روز ترین دستگاه ها فراهم است.

تولید و چاپ لفاف بسته بندی دستمال کاغذی دلسی

انواع لفاف بسته بندی دستمال کاغذی

به طور کلی به هر نوع بسته بندی انعطاف پذیر مواد غذایی و کالا که به صورت فیلم (یا همان رول) تولید شده و سپس با استفاده از دستگاه های دوخت به صورت ابعاد شده برای بسته بندی و پلمپ آماده سازی  شود لفاف های بسته بندی گفته می شود.

انواع مختلفی از لفاف ها در هالند پلاست تولید می شود که برای بسته بندی محصولات سلولزی به کار می رود. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نایلون دستمال کاغذی مادر
  2. لفاف اقتصادی
  3. دستمال کاغذی جیبی
  4. دستمال توالت
  5. لفاف بسته بندی پنبه آرایشی بهداشتی
  6. نایلون بسته بندی پوشک بچه
  7. پلاستیک بسته بندی نوار بهداشتی
قیمت نایلون دستمال کاغذی

قیمت و خرید لفاف دستمال کاغذی

قیمت لفاف دستمال کاغذی به صورت مستقیم به قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که سفارش سازی های اختصاصی مشتری برای تولید تاثیری در قیمت ندارد.

قیمت نهایی نایلون بر حسب هر کیلوگرم اعلام می شود. میزان سفارش شما تاثیر مستقیمی در حجم ضایعات تولید دارد که در آخر باعث کاهش قیمت نهایی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید لفاف دستمال کاغذی و استعلام قیمت نایلون دستمال کاغذی، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- مزایای استفاده از نایلون برای بسته بندی دستمال کاغذی چیست؟ بصرفه بودن و استحکام بالا در برابر رطوبت و آلودگی

2- نایلون بسته بندی دستمال کاغذی در چه مدل هایی تولید می شود؟ نایلون یا لفاف اقتصادی و سلولزی، نایلون مادر، نایلون درون جعبه دستمال کاغذی

3- چاپ روی لفاف بسته بندی دستمال کاغذی چگونه است؟ این محصول به صورت بدون چاپ و چاپ دار تا هشت رنگ اتولید می شود. رنگ و ضخامت نایلون بر اساس نیاز مشتری تعیین می گردد. امکان چاپ لفاف دستمال کاغذی از 1 تا 8 رنگ با کیفیت full hd با به روز ترین دستگاه ها وجود دارد.

4- قیمت فروش لفاف دستمال کاغذی چگونه برآورد می شود؟ قیمت به طور مستقیم به قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. قیمت پلاستیک دستمال کاغذی بر حسب هر کیلو گرم اعلام می شود.

لفاف دستمال کاغذی، قیمت نایلون دستمال کاغذی، لفاف دستمال کاغذی مشهد، دستمال کاغذی نایلونی، دستمال کاغذی پلاستیکی، دستمال کاغذی تک نفره، دستمال کاغذی تبلیغاتی ارزان، فروش عمده دستمال کاغذی، بسته بندی دستمال کاغذی، چاپ نایلون دستمال کاغذی اقتصادی، خرید لفاف دستمال کاغذی، شرکت های تولید کننده لفاف، لفاف بسته بندی دستمال کاغذی، لفاف اقتصادی، لفاف سلولزی، رول مادر دستمال کاغذی، چاپ لفاف دستمال کاغذی، قیمت لفاف دستمال کاغذی، فروش لفاف دستمال کاغذی، صادرات نایلون بسته بندی دستمال کاغذی به افغانستان، صادرات لفاف دستمال کاغذی به پاکستان، صادرات لفاف دستمال کاغذی به ارمنستان

9 نظر ارسال شده

  • سلام
    برای سفارش تولید لفاف دستمال کاغذی و پوشاک
    چه مدارکی باید ارایه بدیم که برامون چاپ بکنید ؟؟

  • سلام
    برای سفارش تولید لفاف دستمال کاغذی و پوشاک و سفره یکبارمصرف
    چه مدارکی باید ارایه بدیم که برامون چاپ بکنید ؟؟

    • سلام وقت بخیر جناب فیضی
      باید در ابتدا مشخص بشه از هر کدوم چقدر سفارش دارید. بعد باید طرح های محصولتاتون رو برای ما ارسال کنید تا ببینیم هر طرح چند رنگ چاپ داره. بعد نحوه تحویل رو برای ما مشخص کنید و در انتها در مورد قیمت و نحوه ثبت سفارش هم باید با هم صحبت کنیم.
      پیشنهاد میکنم حتما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرین و مهمان مشاوره و راهنمایی همکاران بنده باشید.
      امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  • سلام وقت شما بخیر ببخشید این نایلون های بسته بندی دستمال کاغذی رو شما به صورت رول تحویل مشتری میدین یا پاکت شده؟ نایلونی که میخوام هم مثل همون نایلونی هست که توی عکس اولی که گذاشتین

    • سلام متشکرم وقت شما هم بخیر قربان
      هر طور که مشتری درخواست بده . ما هم بصورت رول تحویل میدیم هم بنا به درخواست مشتری پاکت شده. قطعا هرینه خدمات پاکت کردن محاسبه میشه پیشنهاد میکنم اگه دستگاه دوخت دارین بصورت رول سفارش بدین مناسبتر خواهد بود به لحاظ قیمتی.
      لطفا عکس نمونه مورد نظرتون رو برای کارشناسان ما بفرستین. متشکرم

    • سلام وقت بخیر
      بله تولید می کنیم. لطفا میزان سفارش و طرح رو برای ما بفرستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *