ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی گردو و مغز گردو

زمان مطالعه: 4 دقیقه گردو یکی از خوراکی‌ های بسیار مغذی است که در گروه آجیل و خشکبار قرار می‌گیرد. مغز گردو جز دانه‌های روغنی محسوب می‌شود. برای بسته‌ بندی مغز گردو می‌توان از انواع بسته‌ بندی‌ های نایلونی و سلفونی استفاده کرد. گزینه دیگری که برای بسته‌ بندی گردو و حتی بسته‌بندی مغز گردو مناسب است بسته‌ بندی ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گردو یکی از خوراکی‌ های بسیار مغذی است که در گروه آجیل و خشکبار قرار می‌گیرد. مغز گردو جز دانه‌های روغنی محسوب می‌شود. برای بسته‌ بندی مغز گردو می‌توان از انواع بسته‌ بندی‌ های نایلونی و سلفونی استفاده کرد. گزینه دیگری که برای بسته‌ بندی گردو و حتی بسته‌بندی مغز گردو مناسب است بسته‌ بندی با کیسه‌ های پارچه‌ ای (کیسه اسپان باند) است. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع پلاستیک بسته بندی گردو بر اساس مواد اولیه پلیمری انعطاف پذیر چند گرمی تا چند کیلویی بپردازیم. در صورتی که قصد پخش و فروش این نوع خشکبار را دارید با مطالعه این صفحه از وبسایت هالند پلاست با انواع بسته بندی ها و قیمت هر کدام بیشتر آشنا می شوید و با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را می توانید داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی گردو

  1. بسته بندی گردو با پوست: برای بسته بندی گردو اغلب از پلاستیک های خیاری استفاده می شود که مناسب بسته بندی های فله است. این نوع بسته بندی  ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی شناخته می شود. این پلاستیک ها کاملا شفاف بوده و مقاومت و انعطاف پذیری بالایی دارد. همچنین امکان چاپ انواع طرح ها و تصاویر بر روی آن وجود دارد.
  2. بسته بندی مغز گردو: بسته به اینکه برای بحث صادرات است یا عرضه در بازار داخل، بسته بندی می تواند شامل انواع پاکت، نایلون، سلفون و لفاف بسته بندی باشد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.
  3. بسته بندی پودر گردو: برای بسته بندی کردن پودر گردو می توان از انواع پاکت، لفاف و پلاستیک بسته بندی ساشه ای استفاده نمود. با توجه به اینکه تاریخ انقضا و شادابی پودر گردو از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد می شود برای این نوع از بسته بندی های لمینتی ۳ لایه و ۴ لایه همراه با متالایز با فویل آلومینیوم استفاده شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت قابل تولید

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع پلاستیک بسته بندی مواد غذایی در ابعاد و ضخامت های مختلف وجود ندارد. بنابراین می توانید از بسته بندی چند گرمی برای پودر گردو تا بسته بندی های فله ای چندین کیلویی برای این محصول را ثبت سفارش کنید. در صورتی که با توجه به حجم محصول در انتخاب ابعاد و ضخامت تردید دارید پیشنهاد می شود با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

اهمیت بسته بندی

در فرآیند تولید و حمل خشکباری همچون گردو، مهم ترین مسئله حفاظت از آن ها است، زیرا گردو دارای مواد مغذی زیادی به خصوص امگا 3 است، اما زمانی که به مدت طولانی در معرض نور خورشید یا رطوبت قرار گیرد، خواص آن کاهش می یابد.
لذا بسته بندی گردو باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که از محصول در برابر آلودگی های خارجی محافظت کرده و از ورود رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری کند. همچنین بسته بندی باید طوری باشد که استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته تا در زمان ارسال و حین جا به جایی، به خوبی در برابر پارگی و یا سوراخ شدگی مقاومت کند.

انواع بسته بندی مغز گردو

مغز گردو از جمله خشکباری است که طرفداران زیادی دارد و بسته بندی، پخش و فروش آن سود قابل توجه ای برای فروشنده و تولید کننده آن به همراه دارد. مغز گردو را در انواع لفاف و پاکت های سلفونی چاپ دار برای پخش عمده در فروشگاه مواد غذایی یا بسته بندی بدون چاپ برای پخش محلی می توان بسته بندی نمود.

برای پخش جزئی این محصول می توان از بسته بندی نایلونی یا سلفونی شفاف و رنگی ساده به صورت بدون چاپ، یک طرف باز یا زیپدار برای کاهش هزینه نهایی استفاده نمود.

برای داشتن بسته بندی مناسب جهت پخش در فروشگاه های مواد غذایی می توان انواع لفاف و پاکت های چاپ دار به صورت ۲ لایه تا ۴ لایه لمینتی تولید نمود. با توجه به ماندگاری بالا خشکبار این نوع بسته بندی به صورت پنجره دار با ۲ لایه لمینت هم قابل پخش در فروشگاه های مواد غذایی است.

پاکت بسته بندی گردو

پاکت بسته بندی مغز گردو جهت محافظت از گردو و تبلیغات برای فروش گردو مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت بسته بندی بعنوان محفظه ای، از مغز گردو محافظت کرده و ارزش بالای غذایی آن را حفظ می کند.

پاکت در واقع آسان مصرف ترین، مقاوم ترین و یکی از شکیل ترین انواع بسته بندی است که در فروش و بازاریابی محصول تاثیر گذاری زیادی خواهد داشت. پاکت ها دارای تنوع زیادی هستند. از جمله پاکت سه طرف دوخت یا زیپ کیپ، پاکت ته کاست (ایستاده ساندیسی)، پاکت مرکز دوخت،  پاکت باکس پوچ و …

طراحی و چاپ

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از کادری مجرب اعم از طراحان و اپراتور های چاپ قادر به ارائه تمام خدمات طراحی و چاپ برای تولید بسته بندی های انعطاف پذیر است. انواع روش های چاپ روی فیلم های پلیمری شامل چاپ فلکسو (سیلندر مرکز و استک) و چاپ هلیوگراور با استفاده از به روز ترین ماشین آلات در هالند پلاست اجرا می شود.

قیمت تولید پلاستیک بسته بندی گردو

قیمت پلاستیک بسته بندی گردو همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع لفاف بسته بندی و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- برای خرید لفاف بسته بندی از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- چاپ پاکت گردو تا چند رنگ امکان پذیر است؟ شرکت هالند پلاست چاپ انواع پاکت و لفاف بسته بندی را از یک رنگ چاپ تا شش رنگ چاپ با کیفیت full hd و با بروزترین دستگاه ها و کادری مجرب انجام می دهد.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *