ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت پاکت کرافت

زمان مطالعه: 5 دقیقه از جمله متریال های رایج بسته بندی، انواع مشتقات پلیمر و متالایز است. در کنار این نوع بسته بندی نوع دیگری از متریال برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود که کاغذ های صنعتی یکی از این انواع است که جنس کرافت این کاغذها بسیار پر مصرف است. در تولید پاکت کرافت باید ...

5 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

از جمله متریال های رایج بسته بندی، انواع مشتقات پلیمر و متالایز است. در کنار این نوع بسته بندی نوع دیگری از متریال برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود که کاغذ های صنعتی یکی از این انواع است که جنس کرافت این کاغذها بسیار پر مصرف است. در تولید پاکت کرافت باید نکات بهداشتی به خوبی رعایت شود، چرا که استفاده از این نوع پاکت ها در صنایع غذایی به خصوص خشکبار بسیار رایج است. هالند پلاست قادر به تولید و چاپ روی انواع پاکت کرافت به صورت تک لایه و لمینتی با پلی اتیلن و رول پلی استر با استفاده از کاغذهای متفاوت کرافت با جنس و قیمت های گوناگون است. در ادامه بیشتر با این محصول تولیدی ما آشنا خواهید شد.

پاکت کرافت چیست؟

همانطور که از نام این محصول پیداست، پاکت هایی هستند که از کاغذ کرافت تولید شده و در صنعت بسته بندی به خصوص بسته بندی مواد غذایی کاربرد فراوانی دارند. این پاکت ها از جمله شکیل ترین و بهداشتی ترین انواع بسته بندی مواد غذایی محسوب می شوند.

پاکت کرفت دار دارای قیمت اقتصادی و شکل ظاهری جذابی بوده که به علت وزن سبک و مقاومت بالا به عنوان یکی از برترین بسته بندی های مواد غذایی مخصوصا برای مشاغل فروشگاهی که نیازمند بسته بندی در محل هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پاکت کرافت

  1. پاکت کرفت ساده و کیلویی
  2. پاکت کرفت لمینت شده با پلی اتیلن
  3. پاکت کرافت پنجره دار
  4. پاکت کرفت دسته دار
  5. پاکت کرافت رنگی
  6. پاکت کرافت زیپ دار
  7. پاکت کرافت کاست دار

1- پاکت کرافت ساده و کیلویی

این نوع پاکت، در واقع ساده ترین پاکت بسته بندی است که سفارش سازی خاصی برای آن انجام نشده و به ساده ترین روش ممکن تولید شده تا پایین ترین قیمت گذاری را داشته باشد. این پاکت ها برای کاربرد بسته بندی های خانگی و مشاغلی که نیاز به بسته بندی خرد و جزئی دارند بسیار کارایی دارد.

2- پاکت لمینت شده با پلی اتیلن

به دلیل اینکه پاکت های کرافت یک لایه تنها از مواد اولیه کاغذی تولید می شوند امکان محافظت کامل در برابر آب و رطوبت را ندارند لذا با لمینت کردن فیلم های پلی اتیلنی از داخل روی کاغذ کرافت تمامی ویژگی های بسته بندی پلی اتیلنی را در پاکت کرافت خواهید داشت. این نوع پاکت، لمینت شده با پلی اتیلن برای پاکت بسته بندی قهوه مناسب است.

3- پاکت پنجره دار

این مدل از پاکتها برای بسته بندی مواد غذایی کابرد زیادی دارد. به دلیل اینکه پنجره شفاف روی پاکت باعث شده که داخل بسته بندی دیده شود و مشتری راحت تر برای خرید آن اعتماد می کند.

فروشندگان آجیل و خشکبار از مشتریان همیشگی بسته بندی های کرافت هستند و در اکثر فروشگاه های خشکبار، برای  بسته بندی خشکبار این پاکتها همراه با پنجره شفاف قابل مشاهده است.

نوع پنجره هم می تواند مختلف و بسته به نیاز و سلیقه مشتری به صورت پنجره دایره ای، پنجره مربعی،پنجره مستطیلی، پشت کرافت رو تمام پنجره و پنجره طرح دار به انتخاب مشتری باشد.

4- پاکت کرفت دسته دار

نوع دسته دار دارای روند تولید کاملا متفاوتی نسبت به پاکت کرفت است. در واقع این مدل به عنوان کیسه دسته دار مورد استفاده قرار می گیرد. این پاکت ها به صورت پانچ یا دسته بندی از بیرون پاکت در ابعاد و ضخامت های متنوع تولید می شوند. این پاکتها به عنوان کیسه تبلیغاتی برای کالاهای خریداری شده از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

5- پاکت کرافت رنگی

در اغلب موارد رنگ پاکتهای کرافت کاهی رنگ یا همان قهوه ای روشن است. اما با استفاده از افزودنی در هنگام تولید کاغذ کرافت، یا چاپ تمام سطح تمپلات امکان تولید این نوع پاکت در طیف رنگبندی گسترده امکان پذیر است.

در هالند پلاست برای تولید این نوع در رنگبندی های گوناگون هیچ محدودیتی وجود ندارد لذا می توان بسته بندی کرافت مورد نظر خود را بدون محدودیت در رنگبندی یا چاپ های اختصاصی سفارش داد.

6- پاکت کرافت زیپ دار

پاکت بسته بندی کرافت با قرار دادن زیپ روی پاکت، به یک پاکت زیپدار بعنوان یک بسته بندی تمام و کمال با قابلیت استفاده چند باره و آسان مصرف تبدیل می شود. در واقع زیپ روی این پاکت ها به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای این نوع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

7- پاکت کاست دار

این مدل از پاکت ها بصورت ایستاده ساندیسی و کف تخت یا همان فلت باتم طراحی و تولید می شوند. تولید به روش کاست دار باعث می شود پاکت بدون افزایش ابعاد، حجم بیشتر برای بسته بندی و ظاهر بهتری داشته باشد. انواع کاست بصورت ته کاست، بغل کاست و سه طرف کاست است.

کاربردهای پاکت کرافت

  1. بسته بندی محصولات کشاورزی: مثل بسته بندی کود و بذر و بسته بندی غذای حیوانات
  2. بسته بندی محصولات غذایی: مثل بسته بندی انواع خشکبار و آجیل، میوه خشک، بسته بندی سبزی خشک،  گیاهان دارویی، چای و قهوه، انواع نان های فانتزی
  3. بسته بندی محصولات شیمیایی: مانند بسته بندی سیمان و گچ، مواد شیمیایی پودری، انواع پودرهای آرایشی و بهداشتی، بسته بندی پودر موبر

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

گروه تولید هالند پلاست هم از نظر ابعاد تولید و هم از نظر ابعاد چاپ، هیچ محدودیتی نداشته و از کوچکترین ابعاد تا عرض تولید 220 سانتی متر و چاپ 150 سانتی متر را در خط تولید خود دارد. فیلم پلی اتیلنی از ضخامت 20 میکرون تا 150 میکرون روی این پاکت ها قابل لمینت است. به منظور ارتقاء مقاومت، استحکام و طول عمر پاکت، این لایه های پلی اتیلنی روی کاغذ کرافت لمینت می  شود. این امر باعث افزایش کارایی و بهتر شدن ظاهر کلی بسته بندی می شود.

استفاده از پاکت کرافت چه مزایایی دارد؟

  1. امکان تولید در هر سایزی
  2. جا به جایی و حمل و نقل آسان
  3. تنوع در طرح و رنگ و اندازه
  4. بهداشتی و فاقد مواد شیمیایی 
  5. مقاومت بالا و استحکام خوب
  6. سهولت در باز و بسته شدن درب پاکت مخصوصا در نوع زیپدار
  7. وزن سبک
  8. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  9. مقاومت و استحکام بالا
  10. قابلیت طراحی و چاپ لوگوی برند و طرح های جذاب

چاپ روی پاکت کرافت

برای چاپ روی پاکت های کرافت می توان هم درخواست چاپ روی لیبل پشت چسب دار داد و هم اینکه بصورت مستقیم روی پاکت چاپ اجرا نمود. استفاده از لیبل پشت چسب دار برای اختصاص سازی بسته بندی باعث کاهش هزینه های چاپ خواهد شد. این در واقع این روش، کم هزینه ترین روش چاپ روی پاکت های بسته بندی است.

چاپ روی کاغذ کرافت به علت نوع جنس آن محدودیت هایی دارد به این معنی که برخی رنگبندی ها روی آن به خوبی انجام نمی شود. برای حل این مشکل پیشنهاد می شود با استفاده از یک لایه سلفون BOPP روی پاکت را لمینت کرد که کیفیت چاپ را بسیار بالا خواهد برد. قیمت چاپ بر حسب نوع طرح و تعداد رنگ های موجود در آن مشخص می شود.

قیمت تولید عمده و جزئی پاکت کرفت

قیمت پاکت کرافت عمده و خرده با توجه به قیمت مواد اولیه سلولزی یا همان کاغذ کرافت محاسبه می شود، که میزان سفارش شما و نوع پاکت یا سفارش سازی های اختصاصی در آن تاثیر گذار است. برای دریافت قیمت تولید عمده و خرده فروشی پاکت کرافت یا سفارشی سازی های اختصاصی پیشنهاد می شود با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید. تا با توجه به نیاز و هزینه که می خواهید صرف کنید بهترین انتخاب را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول و رایج

1- انواع پاکت کرافت تولید شده در هالند پلاست  را نام ببرید؟ ساده، لمینت شده با پلی اتیلن، پنجره دار، دسته دار، رنگی، زیپ دار، کاست دار

2- قیمت خرید پاکت کرافت چگونه محاسبه می شود؟ قیمت پاکت کرافت عمده و خرده با توجه به قیمت مواد اولیه سلولزی یا همان کاغذ کرافت محاسبه می شود، که میزان سفارش شما و نوع پاکت یا سفارش سازی های اختصاصی در آن تاثیر گذار است. برای دریافت قیمت تولید عمده و خرده فروشی پاکت کرافت یا سفارشی سازی های اختصاصی با ما تماس بگیرید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *