ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی جیبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه هر کارخانه تولید دستمال کاغذی، نیاز به انواع پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی دارد. به دلیل اینکه می توان دستمال کاغذی را بر حسب نوع کاربرد در انواع مختلفی بسته بندی کرد. مثلا پلاستیک دستمال کاغذی جیبی، نایلون دستمال کاغذی اقتصادی، نایلون دستمال توالت و … اگر از تولید کنندگان محترم دستمال کاغذی هستید و ...

2 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر کارخانه تولید دستمال کاغذی، نیاز به انواع پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی دارد. به دلیل اینکه می توان دستمال کاغذی را بر حسب نوع کاربرد در انواع مختلفی بسته بندی کرد. مثلا پلاستیک دستمال کاغذی جیبی، نایلون دستمال کاغذی اقتصادی، نایلون دستمال توالت و …

اگر از تولید کنندگان محترم دستمال کاغذی هستید و نیاز به این محصول دارین حتما این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست رو با دقت مطالعه کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش خرید پلاستیک دستمال کاغذی جیبی نمایید.

آشنایی کامل با پلاستیک دستمال کاغذی جیبی تولید شده در هالند پلاست

برای بسته بندی جیبی دستمال کاغذی، سه نوع بسته بندی در هالند پلاست تولید میشه. یک نوع تولید پلاستیک دستمال کاغذی نایلونی که جنس آن پلی اتیلن هست و یک نوع سلفون با جنس پلی پروپیلن و نوع سوم هم ترکیب نایلون و سلفون هست، که در واقع پلی اتیلن لمینت شده با cpp هست.

لفاف دستمال کاغذی جیبی، نوعی بسته بندی بسیار سبک و پر کاربرد به شمار می رود که در این روزهای کرونایی یک محصول پر کاربرد و قابل حمل و مطمئن است. به طوریکه به راحتی می توان آن را در کیف و جیب قرار داده و حمل نمود.

انواع طراحی نایلون دستمال کاغذی جیبی

این نوع لفاف بسته بندی را می توان به صورت های لفاف دستمال کاغذی جیبی فانتزی، پلاستیک دستمال کاغذی جیبی عروسکی، دستمال کاغذی جیبی کارتونی، بسته بندی دستمال کاغذی جیبی دختر و پسر و همچنین نایلون دستمال کاغذی جیبی 10 برگ می توان تولید کرد.

انجام تمام امور طراحی و چاپ با بهترین کیفیت در هالند پلاست

یک طراحی زیبا و چشم نواز و به دنبال اون اجرای این طرح در یک چاپ زیبا و با کیفیت تاثیر زیادی در بالا بردن فروش و مطرح و شناخته شدن برند شما دارد.

در هالند پلاست علاوه بر انجام خدمات چاپ پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی جیبی از 1 تا 8 رنگ full hd، خدمات طراحی لوگو و برند هم توسط همکاران طراح واحد فتوشاپ و طراحی و همچنین ساخت کلیشه هم انجام می شود.

قیمت تولید

هزینه تولید پلاستیک دستمال کاغذی جیبی به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه سفارش داده شده بستگی داره. همچنین قیمت به نوع چاپ، تعداد رنگ به کار رفته در طرح، هزینه ساخت کلیشه (هزینه کلیشه به صورت مجزا از چاپ حساب می شه) و میزان سفارش مشتری هم بستگی داره.

با خرید عمده پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی مبلغ کمتری نسبت به سفارشات کم پرداخت خواهید کرد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- انواع جنس پلاستیک دستمال کاغذی جیبی تولید در هالند پلاست چیست؟ سلفونی، نایلون و ترکیب سلفون و نایلون

2- آیا محدودیتی در تولید ابعاد مختلف این محصول در هالند وجود ندارد؟ خیر، ما بدون هیچ محدودیتی امکان تولید در تمام و ابعاد و ضخامت های آن را داریم.

3- آیا امکان چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی پلاستیک دستمال کاغذی وجود دارد؟ بله در هالند پلاست امکان چاپ با متد فلکسو از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی وجود دارد.

4- قیمت پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی چطور محاسبه می شود؟ با توجه به نرخ ماده اولیه در بازار بورس، میزان سفارش، نوع چاپ و متد چاپی، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و میزان سفارش مشتری تعیین می شود.

5- آیا قیمت های درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق با ما تماس بگیرید.

3 نظر ارسال شده

  • سلام خسته نباشید جناب
    من سلمانی هستم مدیر و موسس مجموعه مدارس راه فاطمی. میخوام تعداد 500 تا بسته دستمال کاغذی جیبی با طرح های دخترانه برام تولید کنین و چاپ بزنین. رنگ صورتی و بنفش و طرح یونیکورن و این چیزا
    حالا اگه سر قیمت به توافق رسیدیم نمونه طرح ها رو حتما براتون میفرستم. لطفا ی قیمتی به ما بدین. من در مورد جنس و اینا هم هیچ اطلاعات خاصی ندارم اما مطلب این صفحه رو که خوندم برداشتم این بود که نوع پلی اتیلن که لمینت میشه قاعدتا باید استحکام بیشتری داشته باشه.
    بهترین جنس پیشنهادی که قیمت مناسبی هم داشته باشه رو معرفی و قیمت بفرمایید.

    • سلام روزتون بخیر سال نو مبارک
      خوشبختم جناب فاطمی. این مقدار سفارش خیلی کم هست و ما نمیتونیم در خدمتتون باشیم برای انجام وظیفه.
      اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین جنسی که میشه سفارش بدین و این نکات میتونین با ما تماس بگیرید همکاران بنده با کمال میل آماده راهنمایی و مشاوره شما هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *