ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع بسته بندی پوشک نوزاد

زمان مطالعه: 4 دقیقه اکثر مردم فکر می کنن که پلاستیک هایی که برای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانه ها بکار میره رو هم، خود همون کارخانه تولید می کنه که تصور اشتباهی هست. باید بگم که این نایلون های بسته بندی، در کارخانه های دیگه ای تولید و به کارخانه تولید کننده محصولات مورد نظر فرستاده می شوند، ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اکثر مردم فکر می کنن که پلاستیک هایی که برای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانه ها بکار میره رو هم، خود همون کارخانه تولید می کنه که تصور اشتباهی هست. باید بگم که این نایلون های بسته بندی، در کارخانه های دیگه ای تولید و به کارخانه تولید کننده محصولات مورد نظر فرستاده می شوند، مثلا نایلون پوشک بچه. انواع مختلف این محصول در گروه کارخانجات هالند پلاست که یکی از بزرگترین تولید کنندگان نایلون و پلاستیک در ایران هست تولید و چاپ می شه. در ادامه می خوام تمام نکات مهم تولید، از جنس ماده اولیه، ابعاد و ضخامت های مختلف اون تا طراحی، چاپ و قیمت رو براتون بگم.

پر استفاده ترین جنس بسته بندی پوشک

اکثر بسته بندی های پوشک که در فروشگاه های بهداشتی مشاهده می کنید، با استفاده از مواد اولیه نایلونی یا همان پلی اتیلنی تولید و بسته بندی می شود.

دلیل اصلی محبوبیت و کاربرد زیاد این نوع بسته بندی نایلونی در کارخانجات تولید محصولات سلولزی، قیمت مناسب، مقاومت و چاپ پذیری بالا آن است.

جنس تولید پلاستیک بسته بندی پوشک از مواد اولیه نایلونی یا همان پلی اتیلنی هست. در تولید این محصول باید به شدت نکات بهداشتی رعایت بشه.

بهداشتی بودن این محصول برای اینه که برای کودکان استفاده میشه لذا باید از موادی در تولید لفاف بسته بندی پوشک استفاده شود که برای پوست کودکان حساسیت زا نباشه و باعث بیماری کودک نشه.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت

انواع مختلفی از پوشک با برندهای متنوع وجود داره که هر کدام تعداد متفاوتی از پوشک رو در بسته بندی جای میدهند. به همین دلیل ابعاد مختلفی باید تولید بشه بسته به نیاز مشتری.

در گروه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید لفاف بسته بندی در تمام ابعاد و ضخامت ها وجود ندارد. بنابراین می تونین با توجه به نیاز و مشخصات محصولی که دارین ثبت سفارش تولید رو انجام بدین.

اما باز هم اگه نمی دونین با توجه به نوع محصول باید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنین، لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشین.

انواع نایلون پوشک تولید شده در هالند پلاست

در هالند پلاست دو نوع نایلون پوشک تولید میشه:

  1. نایلون شیری
  2. نایلون شفاف

البته بیشتر بسته بندی های مورد استفاده برای پوشک رو با استفاده از نایلون شیری تولید می کنیم. نمونه های نایلون شفاف رو به صورت چاپ دار تولید می کنیم تا پوشک از این پنجره شفاف تعبیه شده در بسته بندی دیده بشه. این مسئله در جلب اعتماد مشتری خیلی موثر هست.

 در هالند پلاست تولید این لفاف به صورت دسته دار با دسته موزی یا دسته چسبدار قابل اجراست. همچنین دوخت در انواع کاست و پرفراژ دار هم صورت می گیرد.

دیگر جنس و متریال تولید بسته بندی پوشک

مواد اولیه نایلونی متریال مناسبی برای تولید بسته بندی های پوشک بچه نیست. لذا توصیه می شود از دیگر مواد اولیه تولید، استفاده کنید که عبارتند از:

  1. بسته بندی سلفونی (OPP,BOPP,CPP)
  2. پلی استر لمینت با پلی اتیلن
  3. سلفون لمینت با متالایز
  4. پاکت های بسته بندی (پاکت سازی)

اما این سوال پیش می آید که چرا بسته بندی نایلونی در اکثر شرکت های بزرگ و کوچک تولید پوشک استفاده می شود؟

در جواب باید بگیم که با توجه به قیمت مناسب، مقاومت و چاپ پذیری بالا مواد اولیه نایلونی، اکثر برند ها از این نوع بسته بندی برای محصولات خود استفاده می کنند. مواد اولیه غیر از مواد نایلونی قیمت نهایی تولید آنها تقریبا دو برابر است. 

پاکت بسته بندی به عنوان مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع بسته بندی به شمار می رود، اما بیشترین قیمت را نیز دارد. به همین دلیل برند های تولید پوشک، نمونه های خاص خود را در این نوع بسته بندی می کنند.

طراحی و چاپ بسته بندی

یک طراحی زیبا و چشم نواز و به دنبال اون اجرای این طرح در یک چاپ زیبا و با کیفیت تاثیر زیادی در بالا بردن فروش و مطرح و شناخته شدن برند شما دارد.

از اونجاییکه بیشتر بسته بندی های پوشک از جنس مواد اولیه پلی اتیلنی هست و برای محصولات نایلونی تنها از روش چاپ فلکسو استفاده می شود. (چون در روش هلیو امکان چاپ روی فیلم های پلی اتیلنی وجود ندارد).

بنابراین در هالند پلاست امکان چاپ به روش فلکسو تا 6 رنگ full hd فراهم هست. 

قیمت تولید

هزینه تولید به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه سفارش داده شده بستگی داره. همچنین نوع چاپ، تعداد رنگ به کار رفته در طرح، هزینه ساخت کلیشه(هزینه کلیشه به صورت مجزا از چاپ حساب می شه)، سفارشات اختصاصی مثل نوع دسته دار یا پر فراژ دار و میزان سفارش و نیاز شما بستگی دارد.

قطعا در تناژ بالا که خرید عمده نایلون پوشک بچه صورت می گیرد شامل تخفیفات بیشتری خواهد شد. در هالند پلاست که تولید کننده نایلون هست هم این نکته اعمال می شود. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- جنس پلاستیک بسته بندی پوشک بچه چیست؟ این نایلون ها همونطور که از اسم شون هم مشخصه برای بسته بندی پوشک تولید شده در کارخانجات تولید محصولات سلولزی استفاده می شه. جنس تولید پلاستیک بسته بندی پوشک از مواد اولیه نایلونی یا همان پلی اتیلنی هست.

2- دلیل استفاده از نایلون برای بسته بندی پوشک بچه چیست؟ دلیل اصلی که از نایلون برای این نوع از بسته بندی ها استفاده میشه قیمت مناسب، مقاومت و چاپ پذیری بالای اون هست.

3- آیا محدودیتی در تولید ابعاد مختلف این محصول در هالند وجود ندارد؟ خیر، ما بدون هیچ محدودیتی امکان تولید در تمام و ابعاد و ضخامت های آن را داریم.

4- انواع نایلون پوشک بچه که در هالند تولید میشه رو نام ببرید؟ نایلون شیری و نایلون شفاف پوشک

5- آیا امکان چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی پوشک وجود دارد؟ بله در هالند پلاست امکان چاپ با متد فلکسو از 1 تا 6 رنگ فول اچ دی وجود دارد.

6- قیمت محصولات نایلونی چطور محاسبه می شود؟ با توجه به نرخ ماده اولیه در بازار بورس، میزان سفارش، نوع چاپ و متد چاپی، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و میزان سفارش مشتری تعیین می شود.

2 نظر ارسال شده

  • سلام و عرض ادب لطفا شرایط تحویل بار از لحاظ زمانی رو بفرمایید که به چه صورته و مورد بعد اینکه شما چکی هم کار می کنید یا خیر، ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام وقت بخیر جناب شرافت. متشکرم
      زمان تحویل بستگی به میزان سفارش و ترافیک خطوط تولید داره. برا نحوه تسویه حساب و پرداخت ها و همچنین استعلام قیمت لطفا با همکاران من تماس بگیرید.
      شماره های تماس در تمام صفحات سایت درج شده حتما دوستانم راهنمایی های لازم و کامل رو خدمتتون ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *