ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی

زمان مطالعه: 4 دقیقه اگر از تولید کنندگان محترم محصولات سلولزی از جمله دستمال کاغذی هستید و نیاز به نوعی بسته بندی دارید که در عین مقرون به صرفه بودن از کیفیت چاپ و جنس خوبی هم برخوردار باشد ما به شما نایلون دستمال کاغذی اقتصادی تولید شده در هالند پلاست را پیشنهاد می دهیم. برای ثبت سفارش تولید ...

لفاف بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی
4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر از تولید کنندگان محترم محصولات سلولزی از جمله دستمال کاغذی هستید و نیاز به نوعی بسته بندی دارید که در عین مقرون به صرفه بودن از کیفیت چاپ و جنس خوبی هم برخوردار باشد ما به شما نایلون دستمال کاغذی اقتصادی تولید شده در هالند پلاست را پیشنهاد می دهیم. برای ثبت سفارش تولید پلاستیک دستمال کاغذی و یا خرید نایلون دستمال کاغذی اقتصادی و بعبارتی قبل از هر گونه اقدامی برای خرید و ثبت سفارش، توصیه می کنم حتما دسته لفاف های بسته بندی یا این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست را مطالعه کرده سپس اقدام به خرید نمایید.

نایلون دستمال کاغذی اقتصادی چیست؟

قبل از اینکه در مورد نایلون دستمال کاغذی اقتصادی توضیح بدم لازم هست قبل از اون به بیان انواع بسته بندی های دستمال کاغذی بپردازم.

انواع نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

باید توجه داشت که انواعی مختلفی از بسته بندی دستمال کاغذی را می توان تولید نمود. پس به موازات آن انواع مختلفی از نایلون برای بسته بندی این محصولات هم وجود دارد. در زیر به آنها اشاره خواهم کرد:

  1. نایلون دستمال کاغذی اقتصادی
  2. نایلون دستمال کاغذی مادر
  3. نایلون درون دستمال کاغذی جعبه‌ ای
  4. نایلون دستمال کاغذی جیبی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون دستمال کاغذی اقتصادی

به بسته بندی خود دستمال سلولزی با پلاستیک، نايلون دستمال کاغذي اقتصادی می گویند. در این روش به جای اینکه دستمال کاغذی روی هم تا شده، چیده شود و داخل جعبه دستمال قرار بگیرد داخل نایلون قرار می گیرد.

از آنجایی که استفاده از لفاف بسته بندی پلاستیکی به جای کارتن باعث پایین تر هزینه می شود پس به دستمالی که با بسته بندی نایلونی، بسته بندی شود هم دستمال کاغذی اقتصادی می گویند.

مزایای استفاده از نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

  1. استفاده از نایلون برای بسته بندی دستمال کاغذی باعث راحتی در استفاده بوده و کاربرد آن هم در منازل هم شرکتها و کارخانجات آسان تر است.
  2. استحکام بالا در برابر نفوذ آلودگی دارد و از مقاومت خوبی برخوردار است.
  3. قرار دادن دستمال کاغذی در بسته بندی پلاستیکی موجب می شود که به راحتی آن را در هر جعبه دستمال دلخواه و باکس های تزئینی قرار بدهیم.
  4. استفاده از پلاستیک و نایلون در بسته بندی دستمال کاغذی باعث صرفه جویی در مصرف کارتن و کاغذ می شود.

انواع روش تولید نایلون دستمال کاغذی اقتصادی در هالند پلاست

مشتریان پلاستیک دستمال کاغذی اعم از دستما دلسی، دستمال توالت، دستمال کاغذی اقتصادی و …، به دو صورت این نوع نایلون را سفارش می دهند. یا به صورت دوخت شده یا به صورت طاقه ای (یا همان رولی).

اگر بدون دوخت سفارش داده شود، باید خود مشتری دستگاه دوخت داشته باشد تا دوخت را داخل خود کارخانه و خودش انجام دهد.

جنس نایلون بسته بندی دستمال کاغذی چیست؟

همانطور که از نام محصول پیداست این نمونه تولید شده با مواد اولیه نایلونی است که با سلفون لمینت شده؛ یعنی لمینت با cpp است. در صورت درخواست مشتری برای سفارشی کردن بسته بندی می توان این نمونه را به صورت لمینت شده نیز تولید کرد.

تولید و چاپ نایلون دستمال کاغذی در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون دستمال کاغذی از 1 تا 6 رنگ با کیفیت full hd با بروز ترین دستگاه ها انجام می شود. قابلیت چاپ انواع تصویر روی نایلون نیز وجود دارد.

در کنار تمام این خدمات چاپی، امور چاپ و تولید بسته های پلاستیکی مادر با چاپ و بدون چاپ تا 6 رنگ هم در شرکت هالند پلاست انجام می شود.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت صورت می گیرد. رنگ و ضخامت رول این کیسه ها بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود. این نایلون ها از جنس CPP بوده و می توان پس از چاپ آن ها را به صورت برش خورده و یا به صورت رول به مشتری تحویل داد.

قیمت خرید لفاف دستمال کاغذی

از آنجایی که ماده اولیه تولید پلاستیک مواد پتروشیمی است و مستقیما تحت تاثیر بورس است لذا قیمت فروش نایلون دستمال کاغذی اقتصادی یا به عبارتی لفاف دستمال کاغذی کاملا به قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد.

 همچنین نوع چاپ، تعداد رنگ به کار رفته در طرح، هزینه ساخت کلیشه (هزینه کلیشه به صورت مجزا از چاپ حساب می شه) و میزان سفارش مشتری هم در قیمت تمام شده اثر مستقیم می گذارد.

با خرید عمده پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی مبلغ کمتری نسبت به سفارشات کم پرداخت خواهید کرد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- نایلون اقتصادی دستمال کاغذی چیست؟ به بسته بندی خود دستمال سلولزی با پلاستیک، نايلون اقتصادی دستمال کاغذي می گویند. در این روش به جای اینکه دستمال کاغذی روی هم تا شده و چیده شود و داخل جعبه دستمال قرار بگیرد داخل نایلون قرار می گیرد. از آنجایی که با استفاده از لفاف بسته بندی پلاستیکی به جای کارتن هزینه پایین تر می آید از همین رو دستمالی با بسته بندی نایلونی را دستمال کاغذی اقتصادی می گویند.

2- برای تحویل نایلون دستمال کاغذی به مشتری، در هالند پلاست چند روش وجود دارد؟ به دو روش به مشتری ارائه می شود، یا بصورت رولی یا دوخت خورده

3- چاپ روی پلاستیک دستمال کاغذی چگونه است؟ این محصول به صورت بدون چاپ و چاپ دار تا هشت رنگ اتولید می شود. رنگ و ضخامت نایلون بر اساس نیاز مشتری تعیین می گردد. امکان چاپ لفاف دستمال کاغذی از 1 تا 8 رنگ با کیفیت full hd با به روز ترین دستگاه ها وجود دارد.

4- قیمت نایلون دستمال کاغذی چگونه برآورد می شود؟ قیمت به طور مستقیم به قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. قیمت نهایی پلاستیک دستمال کاغذی بر حسب هر کیلو گرم اعلام می شود.

2 نظر ارسال شده

  • سلام و ادب
    شرکت روماک گستر نگین آمارد تولید کننده محصولات سلولزی از جمله دستمال کاغذی تینا و نوار بهداشتی در نظر دارد به منظور تامین پلاستیک و لفاف های بسته بندی دستمال کاغذی های خود اقدام به خرید 2 تن رول دستمال کاغذی اقتصادی و پلاستیک های مادر برای بسته های 6 تایی دستمال کاغذی نماید. در صورت آمادگی همکاری لطفا نحوه همکاری را اعلام بفرمایید.

    • سلام اوقات خوش
      برای اطلاع از شرایط همکاری و نحوه عقد قرارداد لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه با هم صحبت کرده و شرایط را جهت همکاری بسنجیم. اطلاعات تماس در تمام صفحات سایت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *