ارتباط با ما 0915-2100-901

طراحی و تولید لفاف چای

زمان مطالعه: 4 دقیقه هر محصول غذایی که تولید می شود اعم از چای و دیگر محصولات، نیاز به بسته بندی برای اراِئه به مشتری دارد. به عنوان مثال تولید کننده چای به لفاف چای برای پلمپ کردن بسته بندی و محافظت از چای در برابر عوامل خارجی (حتی در نمونه های جعبه ای) نیاز دارد تا از محصول ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هر محصول غذایی که تولید می شود اعم از چای و دیگر محصولات، نیاز به بسته بندی برای اراِئه به مشتری دارد. به عنوان مثال تولید کننده چای به لفاف چای برای پلمپ کردن بسته بندی و محافظت از چای در برابر عوامل خارجی (حتی در نمونه های جعبه ای) نیاز دارد تا از محصول محافظت کرده و عطر و طعم چای را به خوبی حفظ کند.

در این صفحه از وبسایت هالند پلاست قرار است در رابطه با انواع ساشه و دیگر لفاف های بسته بندی که برای چای مورد استفاده قرار می گیرد اطلاعاتی ذکر کنیم تا با توجه به میزان هزینه مورد نظر و نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لفاف چای چیست؟

تعریف لفاف را می توان این گونه ذکر کرد که به هر نوع بسته بندی برای کالا یا محصول، لفاف می گویند.

لفاف‌ بسته بندی می‌ تواند از جنس‌ های مختلفی تولید شود اما به طور کلی لفاف همان رول بسته بندی یا فیلم است که با یک دستگاه دوخت می‌ توانید به راحتی محصول خود را بسته بندی کنید.

هر نوع بسته بندی چای که دارای دوخت است را لفاف می گویند.لفاف ها انواع متفاوتی دارند و به دلیل نوع مواد اولیه خود کاملا با مواد غذایی سازگار هستند.

لفاف چای کاملا چاپ پذیر بوده و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از این امکان استفاده می کنند تا برند و طرح خاص خود را بر روی بسته بندی  چاپ کرده تا با این کار باعث جلب نظر و اعتماد مشتری به آن برند و آن محصول شود.

اگر لفاف ها را در ابعاد کوچک و جهت مصارف تک نفره تولید کنند به آنها ساشه و به این نوع بسته بندی نیز بسته بندی ساشه ای می گویند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع لفاف چای

انواع مختلفی از لفاف و پلاستیک بسته بندی چای بر اساس نوع وجود دارد که می توان این گونه آنها را دسته بندی کرد:

  1. لفاف ساشه ای: این نوع از بسته بندی به صورت تک نفره و کوچک تولید می شود و معمولا برای بسته بندی چای کیسه ای و بسته بندی دمنوش های تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بندی ساشه ای شکلی زیبا به محصول داده و به صورت ته دوخت، بغل دوخت و… تولید می شود.
  2. لفاف چای کیسه ای: این مدل کاملا شبیه ساشه ها بوده با این تفاوت که در تولید لفاف چای کیسه ای معمولا از سلفون متالایز به دلیل استحکام بالا و غیر قابل نفوذ پذیر استفاده می شود و می تواند تاریخ مصرف چای را تا چند برابر افزایش دهد و آن را تازه نگه دارد.
  3. لفاف بالشتی: بسته بندی بالشتی اکثرا به صورت سه طرف دوخت تولید می شود. در این نوع از بسته بندی، چای در داخل لفاف بسته بندی قرار می گیرد و با پلمپ شدن بسته بندی، از محصول کاملا محافظت می شود. سپس این نوع لفاف را داخل جعبه قرار می دهند که در این صورت به صورت بسته بندی سلفونی و یا متالایز تولید می شود و سپس در داخل جعبه قرار گیرد.
  4. لفاف پاکتی: این نوع از لفاف ها کاملا آسان مصرف و شیک هستند اما از طرفی قیمت نسبتا گران تری هم دارند. استفاده از لفاف پاکتی باعث می شود که به بسته بندی ثانویه برای چای نیازی نباشد، چرا که پاکت مورد نظر بسیار جنس خوبی دارد و کاملا پلمپ می شود و مدت بسیار طولانی چای را تازه نگه می دارد. بسته بندی پاکتی چای به صورت زیپ دار، انواع دوخت دار و … تولید می شوند.

جنس ماده اولیه تولید لفاف و ساشه

  1. پلی اتیلنی (نایلون و نایلکس)
  2. پلی پروپیلن یا سلفونی (opp, bopp, cpp)
  3. پلی استر (bopet)
  4. متالایز
  5. فویل آلومینیوم
  6. کاغذی
  7. گونی لمینتی کامپوزیت و پلی اتیلنی

البته لازم به ذکر است که جهت تولید یک بسته بندی مقاوم، ضخیم و مناسب با چاپ پذیری بالا از متریال مختلف به صورت لمینتی استفاده می شود.

طراحی و چاپ لفاف و ساشه چای

بهترین راه برای شناخته شدن یک محصول با برند نا آشنا، جلب اعتماد مشتری و رقابت در بازار فروش تولید یک بسته بندی شیک به همراه یک چاپ جذاب و با کیفیت است.

شرکت هالند پلاست با استفاده از به روز ترین دستگاه های تولید و چاپ، قادر به تولید و چاپ انواع لفاف و ساشه سلفونی با بهترین قیمت و کیفیت است.

در هالند پلاست عملیات چاپ لفاف چای و دیگر انواع لفاف بسته بندی به دو روش چاپ فلکسو (استک، سیلندر مرکز) و چاپ هلیوگراور انجام می شود.

روش چاپی فلکسو از جمله متداول ترین روش های چاپ روی انواع بسته بندی مخصوصا بسته بندی های مواد غذایی است که دارای فاصله چاپی پایین و کیفیت بسیار بالایی است.

چاپ فلکسو به روش استک کیفیت پایین تری نسبت به چاپ سیلندر مرکز دارد. روش چاپی هلیوگراور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما تنها برای محصولات سلفونی قابل استفاده است.

در واقع با کیفیت ترین روش چاپ روی پلاستیک های بسته بندی سلفونی، روش چاپ هلیو است.

قیمت چاپ هم صد در صد به دستگاه مورد نظر برای چاپ، تعداد رنگ های موجود در تصویر و هزینه های ساخت کلیشه بستگی دارد.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید از نظر ابعاد و ضخامت های مختلف وجود ندارد، مشتریان محترم می توانند بدون هیج محدودیت با توجه به نیاز خود در مشخصات اختصاصی مورد نیاز خود سفارش ثبت نمایند.

همچنین اگر با توجه به نوع محصول نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنید حتما با مشاوران فروش ما تماس بگیرید یا محصول خور را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی، بهترین ابعاد و ضخامت با توجه به نوع محصول مورد نیاز شما اعلام شود.

قیمت روز لفاف بسته بندی

قیمت انواع لفاف بسته بندی از جمله لفاف چای با توجه به سفارشی سازی هایی که توسط مشتری بر روی لفاف انجام می شود محاسبه می شود و از طرف دیگر قیمت، با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه پتروشیمی متغییر خواهد بود..

بنابراین برای دریافت قیمت روز بهترین راه تماس با کارشناسان فروش هالند پلاست است تا علاوه بر آگاهی از قیمت ها، مشاوره ای رایگان در خصوص ابعاد بسته بندی، ضخامت، نوع دوخت، شکل بسته بندی، چاپ مورد نظر و… دریافت کنید تا بهترین انتخاب را با بهترین قیمت را داشته باشید.

سوالات متداول

1- قیمت روز انواع لفاف بسته بندی سلفونی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت روز سلفون به عواملی متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال به قیمت روز مواد اولیه، چاپ و نوع روش چاپی، تعداد رنگ موجود در طرح، میزان سفارش، خدمات دوخت و نوع تحویل و … بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت های روز با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- برای ثبت سفارش از هالند پلاست چطور باید اقدام کنم؟ برای ثبت سفارش خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین اگر در شهرهای تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *