ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی پنبه آرایشی بهداشتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه پنبه بهداشتی از جمله اقلامی هست که بسته بندی اش بسیار حساسه و باید با استفاده از نایلون های خاصی بسته بندی بشه. دلیل این اهمیت بخاطر این هست که پنبه به طور مستقیم با سلامتی انسان ها سر و کار داره. در هالند پلاست تولید نایلون بسته بندی پنبه بهداشتی با بهترین کیفیت و ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پنبه بهداشتی از جمله اقلامی هست که بسته بندی اش بسیار حساسه و باید با استفاده از نایلون های خاصی بسته بندی بشه. دلیل این اهمیت بخاطر این هست که پنبه به طور مستقیم با سلامتی انسان ها سر و کار داره. در هالند پلاست تولید نایلون بسته بندی پنبه بهداشتی با بهترین کیفیت و رعایت تمام مسائل بهداشتی انجام می شه. در ادامه همراه من در گروه کارخانجات هالند پلاست باشین تا با هم تمام نکات مربوط به تولید و خرید و فروش اون رو مرور کنیم.

تولید نایلون بسته بندی پنبه در هالند پلاست

جنس این نوع لفاف بسته بندی از پلی اتیلن هست. تولید نایلون بسته بندی در هالند پلاست با بهترین کیفیت انجام می شود. ما هیچ محدودیتی در تولید انواع و اقسام نایلون شفاف و چاپی در سایز و ابعاد و ضخامت های مختلف نداریم.

دلیل اصلی که از نایلون برای این نوع از بسته بندی ها استفاده میشه قیمت مناسب، مقاومت و چاپ پذیری بالای اون هست.

همانطور که بالاتر هم به اون اشاره کردیم در تولید لفاف بسته بندی، نایلون بسته بندی و پلاستیک بسته بندی پنبه باید نکات بهداشتی رعایت بشه. بهداشتی بودن این محصول برای اینه که در تماس مستقیم با بدن و پوست قرار داره.

لذا باید از موادی در تولید لفاف بسته بندی پنبه و همچنین نایلون نوار بهداشتی استفاده شود که برای پوست حساسیت زا نبوده و باعث بیماری نشود.

ابعاد و ضخامت تولید نایلون پنبه

در گروه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع مختلف نایلون و لفاف بسته بندی در تمام ابعاد و ضخامت ها وجود ندارد. پنبه ها به طور استاندارد در بسته بندی هایی با ابعاد 50، 100، 200 و 500 گرمی بسته بندی می شن.

اگه نمی دونین با توجه به نوع محصول (وزن پنبه در بسته بندی) باید از چه ابعاد و ضخامت نایلون بسته بندی استفاده کنین، لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشین.

طراحی و چاپ

یک طراحی زیبا و چشم نواز و به دنبال اون اجرای این طرح در یک چاپ زیبا و با کیفیت تاثیر زیادی در بالا بردن فروش و مطرح و شناخته شدن برند شما دارد.

در هالند پلاست علاوه بر انجام خدمات چاپ نایلون بسته بندی پنبه از 1 تا 8 رنگ full hd، خدمات طراحی لوگو و برند هم توسط همکاران طراح واحد فتوشاپ و طراحی و همچنین ساخت کلیشه هم انجام می شود.

هزینه های تولید پلاستیک بسته بندی پنبه

هزینه تولید هر نوع پلاستیکی اعم از سلفون بسته بندی، شیرینگ رنگی و ساده، نایلون بسته بندی و … به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه سفارش داده شده بستگی داره.

همچنین نوع چاپ، تعداد رنگ به کار رفته در طرح، هزینه ساخت کلیشه (هزینه کلیشه به صورت مجزا از چاپ حساب می شه) و میزان سفارش مشتری بستگی داره.

با خرید عمده نایلون بسته بندی پنبه مبلغ کمتری نسبت به سفارشات کم پرداخت خواهید کرد.  برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- جنس پلاستیک بسته بندی پنبه از چیست؟ جنس آن از پلی اتیلن هست. در هالند پلاست از مواد اولیه درجه یک با بهترین کیفیت در تولید این محصول استفاده می شود.

2-  دلیل استفاده از نایلون برای بسته بندی پنبه بهداشتی چیست؟ دلیل اصلی که از نایلون برای این نوع از بسته بندی ها استفاده میشه قیمت مناسب، مقاومت و چاپ پذیری بالای اون هست.

3-  آیا محدودیتی در تولید ابعاد مختلف این محصول در هالند وجود ندارد؟ خیر، ما بدون هیچ محدودیتی امکان تولید در تمام و ابعاد و ضخامت های آن را داریم.

4-  قیمت محصولات نایلونی چطور محاسبه می شود؟ با توجه به نرخ ماده اولیه در بازار بورس، میزان سفارش، نوع چاپ و متد چاپی، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و میزان سفارش مشتری تعیین می شود.

2 نظر ارسال شده

    • سلام وقت بخیر
      هزینه کلیشه بستگی به ابعاد داره و بر اساس سانتی متر مربع کلیشه محاسبه می شه. لطفا طرح تون رو بفرستین تا با توجه به تعداد رنگ موجود در طرح و ابعاد اون قیمت رو خدمتتون اعلام کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *