ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی نوار بهداشتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه خیلی از نیازهای بانوان اگه به خوبی شناخته بشه به آرامش خاطر و حس امنیت اونها کمک زیادی می کنه. مثلا دوران قاعدگی خانم ها به خودی خود براشون ناخوشایند هست، چیزی که احساس راحتی در این دوران رو برای اونها فراهم می کنه استفاده از نوار بهداشتی مناسب هست. ما در گروه کارخانجات هالند ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خیلی از نیازهای بانوان اگه به خوبی شناخته بشه به آرامش خاطر و حس امنیت اونها کمک زیادی می کنه. مثلا دوران قاعدگی خانم ها به خودی خود براشون ناخوشایند هست، چیزی که احساس راحتی در این دوران رو برای اونها فراهم می کنه استفاده از نوار بهداشتی مناسب هست. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اقدام به طراحی، چاپ و تولید بهترین نوع از نایلون بسته بندی نوار بهداشتی کرده ایم. در این صفحه مهمترین نکات برای خرید نایلون بسته بندی نوار بهداشتی، از طراحی تا چاپ و قیمت رو براتون توضیح میدم.

معرفی نایلون بسته بندی نوار بهداشتی

نایلون بسته بندی نوار بهداشتی یکی از محصولات پلاستیکی با جنس پایه پلی اتیلن است که تمامی کارخانه های تولید محصولات سلولزی و بهداشتی با آن سر و کار دارند.

یکی از نکات مهم در مورد لفاف بسته بندی محصولات بهداشتی، داشتن بسته بندی زیبا و با دوام با دوخت و چاپ خوب برای تحویل محصول به صورت سالم و بدون عیب و ایراد به دست مصرف کننده است.

از همینجا اهمیت بسته بندی این محصول مشخص میشه و به موازات اون اهمیت این مسئله که جنس این بسته بندی خوب و با کیفیت باشه.

ممکنه بپرسین لفاف بسته بندی چیه؟ باید بگم به طور کلی به هر نوع بسته بندی محصول، کالا و اجناس مختلف که با مواد اولیه پلی اتیلنی صورت می گیره لفاف بسته بندی می گویند.

تولید نایلون بسته بندی نوار بهداشتی در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید نایلون بسته بندی نوار بهداشتی از جنس پلی اتیلن با بهترین ماده اولیه صورت می گیرد.

لفاف بسته بندی نوار بهداشتی به صورت رولی با پاکت شده متناسب با سفارش مشتری تولید می شود.

همچنین تولید نایلون نوار بهداشتی با ضخامت و عرض های مختلف و بدون هیچ محدودیتی در هالند پلاست انجام می شود.

به چند مدل نایلون بسته بندی نوار بهداشتی به مشتری ارائه می شود؟

در هالند پلاست تولید نایلون نوار بهداشتی به دو صورت بنا به درخواست مشتری انجام میشه، یا به صورت دوخت شده یا به صورت رولی.

خدمات دوخت و برش انواع نایلون نوار بهداشتی در صورت نیاز مشتری انجام می شه اما اگر مشتری بدون دوخت سفارش بده باید دستگاه دوخت داشته باشه که دوخت رو داخل خود کارخانه انجام دهد.

چاپ لفاف بسته بندی نوار بهداشتی

تولید و چاپ لفاف نوار بهداشتی اونقدر اهمیت داره که ما در کارخانجات هالند پلاست که تولید کننده نایلون و سلفون و لفاف بسته بندی هستیم اقدام به تولید به صرفه، بهداشتی و با کیفیت این محصول مهم کرده ایم.

همچنین چاپ نایلون بسته بندی نوار بهداشتی با دو متد چاپی فلکسو و هلیو از ۱ تا ۱۲ رنگ در هالند پلاست انجام می شود. کیفیت چاپ را هم به صورت تضمینی به مشتری ارائه می دهیم تا با خاطر جمع اقدام به ثبت سفارش بکند.

انواع روش های چاپ لفاف های بسته بندی

انواع روش های چاپ پلاستیک های بسته بندی با جنس پلی اتیلن شامل ۲ نوع مختلف می شود که عبارتند از:

  1. چاپ با دستگاه سیلندر مرکزی: این روش با کیفیت ترین روش چاپ روی لفاف نوار بهداشتی است.
  2. چاپ به روش فلکسو: در این روش کیفیت چاپ زیاد بالا نیست، اما به علت قیمت مناسب بسیار برای لفاف های نایلونی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید پلاستیک بسته بندی نوار بهداشتی

قیمت خرید نایلون نوار بهداشتی به صورت مستقیم به قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. به این معنی که با توجه به نرخ مواد اولیه، قیمت نایلون مرتبا در نوسان بوده و تغییر می کند.

همچنین هر نوع سفارش سازی بر اساس نیاز مشتری از نظر ضخامت و سایز تاثیری در قیمت نداشته و قیمت نایلون نوار بهداشتی نهایی بر حسب هر کیلو گرم و بر اساس میزان سفارش مشتری اعلام می شود.

همچنین قیمت چاپ و هزینه چاپ هم که به صورت مستقیم به طرح انتخابی مشتری برای چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن و روش چاپی بستگی دارد هم در قیمت نهایی اثر گذار است.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید نایلون نوار بهداشتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- ویژگی های یک نایلون بسته بندی نوار بهداشتی خوب چیه؟ از جمله نکات مهم در مورد این نوع نایلون ها کیفیت خوب مواد اولیه و درجه یک بودن اون، چاپ زیبا و با کیفیت و دوخت خوب است.

2- لفاف بسته بندی چیه؟ به طور کلی به هر نوع بسته بندی محصول، کالا و اجناس مختلف که با مواد اولیه پلی اتیلنی صورت می گیره لفاف بسته بندی می گویند.

3- برای ارائه نایلون نوار بهداشتی به مشتری در هالند چند مدل تولیدی وجود دارد؟ به دو مدل می توان این پلاستیک ها را به مشتری تحویل داد یا به صورت رول شده یا به صورت پاکتی و دوخت خورده

4- آیا امکان چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی نوار بهداشتی وجود دارد؟ بله در هالند پلاست امکان چاپ با دو متد هلیو و فلکسو از 1 تا 12 رنگ فول اچ دی وجود دارد.

5- قیمت محصولات نایلونی چطور محاسبه می شود؟ با توجه به نرخ ماده اولیه در بازار بورس، میزان سفارش، نوع چاپ و متد چاپی، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و میزان سفارش مشتری تعیین می شود.

6-  آیا قیمت های درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق به ما تماس بگیرید.

2 نظر ارسال شده

  • سلام خداقوت یه سوال داشتم ازتون اگر به صورت دوخت خورده بخوایم چقدر تفاوت قیمت داره با اینکه اگه رولی باشه؟

    • سلام متشکرم از شما
      بله هزینه دوخت خوردن هم اضافه میشه بر روی قیمت نهایی. لطفا تماس بگیرین با همکارانم تا کاملا راهنمایی کنیم شما رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *