ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پودر

زمان مطالعه: 4 دقیقه اگر قصد خرید پلاستیک بسته بندی را دارید ولی در انتخاب جنس، نوع چاپ و طراحی اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد ما مطالعه مطلب زیر است. این مقاله حاوی نکات مهمی در رابطه با طراحی، چاپ، تولید، قیمت و خرید انواع پلاستیک بسته بندی پودر است. لذا شما می توانید نمونه خود را با توجه به ...

4 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد خرید پلاستیک بسته بندی را دارید ولی در انتخاب جنس، نوع چاپ و طراحی اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد ما مطالعه مطلب زیر است. این مقاله حاوی نکات مهمی در رابطه با طراحی، چاپ، تولید، قیمت و خرید انواع پلاستیک بسته بندی پودر است. لذا شما می توانید نمونه خود را با توجه به نیاز و کاربردتان به خوبی انتخاب کنید.

پلاستیک بسته بندی پودر

مواد پودری چه نوع خوراکی باشند و چه نوع غیر خوراکی، در برابر حرارت و رطوبت بسیار حساس و آسیب پذیر هستند. استفاده از پلاستیک جهت بسته بندی باعث می شود پودر ها در برابر این خطرات محفوظ مانده و کیفیت آن ها را تا مدت طولانی نگهداری شود.

اکثر مواد غذایی و یا محصولاتی که به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد با لفاف بسته بندی پلیمری، بسته بندی می شوند.

انواع پلاستیک بسته بندی پودر

ویژگی های یک بسته بندی پودری

  1. نفوذ ناپذیر بودن در برابر ورود هوا، رطوبت، گرد وغبار: مواد پودری در اثر تماس با هوا و اکسیژن سریعا دچار اکسیداسیون می شوند. این امر باعث شده کیفیت خود را از دست بدهند.
  2. دارا بودن قابلیت دوخت: پلاستیک بسته بندی باید قابلیت دوخت حرارتی در حد مطلوب داشته باشد.
  3. قابلیت چاپ: پلاستیک بسته بندی باید چاپ پذیر بوده تا بتوان براحتی رویش عملیات چاپ انجام داد.
مشخصات سلفون بسته بندی پودری

انواع پلاستیک بسته بندی پودری از نظر جنس

بیشتر مواد غذایی و یا محصولاتی که به صورت پودری مورد استفاده قرار می گیرند با محصولاتی از جنس پلیمر بسته بندی می شوند که به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. نایلون بسته بندی پودر
  2. سلفون بسته بندی پودر

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- نایلون بسته بندی پودر

این مدل بسته بندی پودری بیشتر برای موارد فله ای و یا با وزن بالا استفاده می شود. این نوع بسته بندی در فروشگاه های مواد غذایی زیاد مشاهده نمی شود و بیشتر برای فروش و بسته بندی محلی کاربرد دارد. نایلون شفاف بسته بندی پودر نسبت به دیگر بسته بندی ها دارای قیمت پایین تری است اما دارای چاپ پذیری و کیفیت مناسبی است.

نایلون بسته بندی پودری

2- سلفون بسته بندی پودر

کاربرد سلفون بسته بندی پودر، پر استفاده ترین نوع بسته بندی پودری است که در همه فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است. سلفون بسته بندی پودری دارای مواد اولیه مختلفی است که هر کدام کاربرد خود را دارند. انواع متریال های سلفون بسته بندی عبارتند از: 

  1. سلفون bopp
  2. سلفون opp
  3. سلفون cpp
  4. سلفون متالایز
  5. سلفون ترس
  6. سلفون صدفی
سلفون بسته بندی مواد غذایی پودری

انواع بسته بندی پودر از نظر شکل

  1. پاکت بسته بندی پودر: که نوع دوخت دار و کاست دار آن جزء یکی از پرمصرف ‌ترین انواع بسته ‌بندی در صنعت پودرهای فوری به شمار می ‌رود. جنس این مدل بسته بندی سلفون است.
  2. پاکت زیپ کیپ: یا پاکت زیپ دار به دو صورت ساده و چاپ دار تولید می شود که نوع ساده آن از جنس نایلون است و برای مصارفی مانند عطاری ها استفاده می شود و نوع چاپ دار آن که از جنس سلفون است برای تولیدی های عمده و صنعتی کاربرد دارد.
  3. ساشه: کیسه کوچک یک بار مصرفی است که جهت بسته بندی مواد غذایی مانند پودر شربت، پودر قهوه، نسکافه، هات چاکلت و… مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بسته بندی هم از جنس سلفون است.
انواع بسته بندی مواد پودری

لفاف بسته بندی پودر های خوراکی

نمونه هایی از پودر های خوراکی که توسط لفاف های پلاستیکی بسته بندی می شوند عبارتند از:

  1. پلاستیک بسته بندی آرد
  2. پلاستیک بسته بندی نسکافه
  3. بسته بندی پودر کیک
  4. بسته بندی پودر و مکمل ورزشی
  5. شیرخشک
  6. پودر دسر و ژله
  7. و…
قیمت پلاستیک بسته بندی پودر کیک

لفاف بسته بندی پودر های غیر خوراکی

برخی از پودر های غیر خوراکی نیز که توسط لفاف پلاستیکی بسته بندی می شود عبارتند از:

  1. نایلون بسته بندی پودر لباسشویی
  2. بسته بندی پودر موبر
  3. پودر شیمیایی
  4. کود
  5. رنگ های پودری

تولید پلاستیک بسته بندی پودر

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات و نیرو های مجرب قادر است تمام سفارشات مشتریان عزیز را در تمام ابعاد و ضخامت ها سفارش سازی کند. ما هیچ گونه محدودیتی در  زمینه تولید بسته بندی پودر اعم از نایلون بسته بندی پودر و سلفون بسته بندی پودر در هر سایزی نداریم.

انواع بسته بندی پودر لباسشویی

چاپ بسته بندی پودر با بالاترین کیفیت

در مجموعه هالند چاپ پلاستیک بسته بندی پودر از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود و بالاترین کیفیت انواع تصاویر و متون قابل چاپ است.

قیمت چاپ بستگی به تعداد رنگ بکار رفته در طرح دارد که با توجه به تعداد رنگ، قیمت کلیشه ساخته شده هم فرق می کند. قیمت کلیشه مستقیما بر روی قیمت چاپ اثر گذار است. 

قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی

قیمت پلاستیک بسته بندی پودر به موارد مختلفی مانند جنس، میزان سفارش، نوع طرح چاپی، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد. از آنجایی که قیمت مواد اولیه مرتبا در بازار ارز و بورس در حال نوسان است، لذا قیمت پلاستیک هم مرتب تغییر می کند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید و استعلام قیمت ها، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت پلاستیک بسته بندی پودری چگونه برآورد می شود؟ قیمت پلاستیک بسته بندی پودر به موارد مختلفی مانند جنس، میزان سفارش، نوع طرح چاپی، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد. برای استعلام قیمت روز با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک بسته بندی پودر در شرکت هالند چگونه است؟ بهترین روش تماس با تیم فروش ما هست. البته روش‌های دیگری مانند پیام در ایمیل و واتساپ هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیر پاسخ داده شود.

6 نظر ارسال شده

  • سلام و عرض ادب من یه کسب و کار کوچیکی در حوزه بسته بندی ادویه جات راه اندازی کردم و در حال حاضر فقط دو محصول دارم تولید و بسته بندی میکنم. یه راهنمایی برادرانه میخوام ازتون، من الان از نایلون ساده برای بسته بندی استفاده میکنم و اطلاعات رو با لیبل میزنم روی بسته بندی ولی الان میخوام از بسته بندی سلفونی برای محصولم استفاده کنم با طرح و چاپ خودم، حالا به نظر شما من از چه سلفونی با چه نوع چاپی استفاده کنم که هم هزینه زیادی واسم درست نکنه هم شکل و شمایل مرتبی داشته باشه

    • سلام وقت بخیر
      خیلی هم عالی . ان شاء الله به زودی کارتون رونق بگیره
      باید سلفون opp و cpp استفاده کنید. نوع چاپ هم بستگی به شما داره. میشه به روش فلکسو باشه که احتیاج به ساخت کلیشه دارین برای هر رنگی که در طرحتون هست بک کلیشه جداگانه ساخته میشه . میتونید هم چاپ هلیو داشته باشین که چون شروع کارتون هست توصیه نمی کنم چون هزینه ساخت سیلندر برای این روش بالاست و…
      میتونین با شماره 09152100901 هم تماس بگیرین و اطلاعات بیشتر رو از آقای فدایی بگیرین.

    • سلام وقت بخیر. بستگی داره به اینکه طرح تون چند رنگ چاپ داره. لطفا طرح رو برای کارشناسان ما بفرستید تا اطلاعات کاملتری از قیمت و نحوه ثبت سفارش خدمتتون ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *