ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید پلاستیک بسته بندی پودر موبر

زمان مطالعه: 2 دقیقه پودر موبر یک محصول بهداشتی است که از همین بابت باید یک بسته بندی مناسب داشته باشد تا از عواملی که باعث خراب شدن و فاسد شدن آن می شود جلو گیری کند. پلاستیک بسته بندی پودر موبر در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم ...

2 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پودر موبر یک محصول بهداشتی است که از همین بابت باید یک بسته بندی مناسب داشته باشد تا از عواملی که باعث خراب شدن و فاسد شدن آن می شود جلو گیری کند. پلاستیک بسته بندی پودر موبر در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی پودر موبر

پلاستیک بسته بندی پودر موبر یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی پودری است که معمولا از جنس سلفون و در انواع مختلفی تولید می شود. در پایین انواع این نوع بسته بندی پودری ذکر شده است که عبارتند از:

1- سلفون صدفی پودر موبر

این نوع بسته بندی که هم به صورت چاپ دار با یک رنگ چاپ و هم به صورت ساده و بدون چاپ تولید می شود اکثرا بیشترین مصرف در بین تولید کنندگان پودر موبر دارد.

2- سلفون شفاف بسته بندی پودر موبر

سلفون شفاف ارزان ترین نوع بسته بندی پودر موبر است که هم به صورت یک رنگ چاپ و هم به صورت ساده و بدون چاپ قابل تولید است که اکثرا از این نوع سلفون بدون چاپ استفاده می کنند.

3- پاکت بسته بندی پودر موبر

این نوع بسته بندی که از جنس سلفون متالایز است به دو صورت ساده و چاپ دار تولید می شود. این بسته بندی به عنوان یک بسته بندی گران طلقی می شود اما یک ظاهر شیک و زیبا دارد که می تواند در جذب مشتری کمک زیادی بکند. از این مدل بیشتر برای صادرات استفاده می شود.

سلفون شیرینگ بسته بندی پودر موبر

جعبه های پودر موبر هنگامی که لفاف بسته بندی درون آنها قرار می گیرند در مرحله بعد که مرحله آخر فرآیند بسته بندی است به وسیله سلفون مخصوص شیرینگ می شود.

این فرآیند به وسیله دستگاه های مخصوص انجام می شود به این صورت که با حرارت دادن به سلفون، سلفون به دور جعبه جمع می شود یا به اصطلاح پک می شود.

چاپ سلفون بسته بندی پودر موبر

چاپ بر روی لفاف بسته بندی پودر موبر عموما به صورت یک رنگ چاپ انجام می شود چون اکثرا نام برند بر روی سلفون چاپ می شود و تولید کنندگان نمی خواهند هزینه های تولیدشان افزایش پیدا کند.

تولید پلاستیک بسته بندی پودر موبر

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب قادر به تولید انواع سلفون، نایلون و نایلکس می باشد. همچنین در تولید پلاستیک مخصوص بسته بندی پودر موبر اعم از سلفون بسته بندی پودر موبر یا نایلون بسته بندی پودر موبر هیچ گونه محدودیتی ندارد و بنا به سفارش مشتریان در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است.

قیمت لفاف پودر موبر

قیمت این محصول به موارد مختلفی مانند جنس، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد و نمیتوان قیمت ثابتی برای آن اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی پودر موبر و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- به صورت رول تحویل مشتری میدین یا دوخت خورده؟ با توجه به نیاز مشتری به هر دو صورت امکان پذیر است.

2- مدت زمان تحویل بار چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 20 روز کاری زمان می برد. 

3- برای سفارش گذاشتن باید چیکار کنیم؟ برای سفارش گذاری هم می توان به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان فروش اقدام نمود و هم به صورت مراجعه حضوری.

2 نظر ارسال شده

  • آقا برای بسته بندی های فله موبر هم پلاستیکی دارین؟ من برای پخش به عطاری ها به پلاستیک هایی می خوام که حداقل بشه داخلش 5 کیلو تا 7 کیلو پودر بریزم. اینا رو چطور میشه ازتون بخرم. آدرس دفترتون کجاست برای خرید

    • سلام روز خوش
      ما چیزی موجود نداریم، بر اساس سفارش مشتری تولید انجام میشه. برای خرید و ثبت سفارش هم میتونین حضورا تشریف بیارین دفتر هم تماس با همکاران واحد فروش داشته باشین. شماره ها داخل سایت موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *