ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش فیلم پلی پروپیلن

زمان مطالعه: 3 دقیقه فیلم پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک در صنعت بسته بندی محسوب می شود که بیشتر بسته بندی های قابل مشاهده در فروشگاه های مواد غذایی را در بر می گیرد. در ادامه مطلب به بررسی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، فروش و قیمت فیلم پلی پروپیلن خواهیم ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فیلم پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک در صنعت بسته بندی محسوب می شود که بیشتر بسته بندی های قابل مشاهده در فروشگاه های مواد غذایی را در بر می گیرد. در ادامه مطلب به بررسی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، فروش و قیمت فیلم پلی پروپیلن خواهیم پرداخت تا با استفاده از این اطلاعات یک خرید آسان و به درد سر را داشته باشید.

فیلم‌ پلی پروپیلن چیست؟

پلی پروپیلن (سلفون) فیلم نازک پلاستیکی است که دارای مشتقات مختلفی است و کاربرد های مختلفی نیز دارد. این نوع پلاستیک ها انعطاف پذیری زیادی دارند و بیشتر اوقات به صورت چند لایه لمینتی استفاده می شود. در ادامه با این محصول و کاربرد های به طور کامل آشنا خواهید شد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع رول سلفون (پلی پروپیلن)

  1. فیلم opp: یک ورق نازک پلاستیکی با مقاومت زیادی است که به عنوان سلفون ایرانی نیز میان تولید کنندگان فیلم پروپیلن معروف است. این مدل سلفون در صنعت با عنوان فیلم تک محور پلی پروپیلنی یا یک طرف کشسانی شناخته شده است.
  2. فیلم bopp: در اصل شکل ارتقاء یافته opp است که به عنوان یک بسته بندی مقاوم تر، شفاف تر و مستحکم تر به همراه چاپ پذیری بهتر شناخته شده است. این مدل سلفون در صنعت با عنوان فیلم دو محور پلی پروپیلنی یا دو طرف کشسانی شناخته شده است.
  3. فیلم cpp: یک فیلم غیر جهت دار است که در مقابل ضربه و دما های پایین مقاوم تر است. رول های cpp در موارد اندکی به صورت خام استفاده می شود و اغلب جهت بالا بردن ضخامت، مقاومت و چاپ پذیری بهتر روی دیگر ورقه های پلیمری لمینت می شود.

خصوصیات فیلم پلی پروپیلن (سلفون)

  1. چگالی کم
  2. مقاومت کششی بالا
  3. شفافیت بالا
  4. بی‌رنگ بودن
  5. مقاومت تخریبی در برابر استرس‌های محیطی
  6. مقاومت در برابر اسید، باز و حلال‌ها
  7. مقاومت دمایی بالا
  8. سختی
  9. هزینه پایین تولید در مقایسه با سایر ترموپلاستیک‌ ها
  10. استحکام مکانیکی خوب
  11. بی‌بو، غیر سمی و غیر قابل حل بودن در آب
  12. خواص خوب قالب‌گیری
  13. عایق بودن
  14. قیمت نسبتا ارزان
  15. سبک بودن PP
  16. انعطاف‌پذیری و طیف گسترده تولید پلی پروپیلن با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی متغیر
  17. مقاومت در برابر رطوبت
  18. امکان چاپ رو فیلم
  19. قالب‌گیری راحت

مهم‌ترین کاربرد پروپیلن فیلم چیست؟

همانطور که در بالاتر ذکر شد، این فیلم ها کاربرد زیادی در بسته بندی های مواد غذایی دارد. به احتمال زیاد در فروشگاه های مواد غذایی بسته بندی های چیپس، تخمه، کیک و کلوچه، شکلات و… را دیده اید، تمامی این بسته بندی ها به وسیله انواع سلفون ها انجام شده است.

انواع سلفون ها از لحاظ رنگ بندی

سلفون در حالت عادی به صورت شفاف تولید می شود اما با توجه به نیاز مشتری و بدون هیچ گونه محدودیتی قادر به تولید در رنگ های زیر می باشد.

  1. سلفون شفاف
  2. سلفون مات
  3. سلفون صدفی

تولید کننده فیلم پلی پروپیلن

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده های این محصول، با رعایت تمام استاندارد های بهداشتی قادر به تولید انواع این محصول می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید فیلم پلی پروپیلن ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

فروش فیلم پلی پروپیلن

شرکت هالند پلاست علاوه بر فروش اینترنتی، امکان فروش به صورت حضوری را نیز دارد. مراکز فروش فیلم پلی پروپیلن هالند  پلاست واقع در مشهد و تهران است که آدرس دقیق آن در انتهای این صفحه موجود است.

همچنین ما امکان ارسال و تحویل سریع بار در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور اعم از اصفهان، شیراز، تبریز، زاهدان، بوشهر و… را داریم و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ وجود ندارد.

خرید و قیمت فیلم پلی پروپیلن

قیمت فیلم پلی پروپیلن مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عبارتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید فیلم پلی پروپیلن و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید فیلم پلیمری از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- قیمت فیلم پلی پروپیلن چقدر است؟ قیمت این محصول به موارد متعددی مانند میزان سفارش، قیمت مواد اولیه، طرح مورد نظر شما برای چاپ، جنس بکار رفته در تولید و… بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق محصول مورد نیاز خود را ذکر کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *