ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع بسته بندی قهوه و نسکافه

زمان مطالعه: 3 دقیقه نسکافه یکی از محصولات برگرفته شده از قهوه است، که به عنوان یکی از پر مصرف ترین نوشیدنی های جهان شناخته شده است. این محصول در هر فصل از سال بازار فروش بسیار خوبی دارد از همین رو با یک برنامه ریزی مناسب می توانید وارد این صنعت شوید و سود آوری بالایی برای خود ...

سلفون بسته بندی مواد غذایی پودری
3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نسکافه یکی از محصولات برگرفته شده از قهوه است، که به عنوان یکی از پر مصرف ترین نوشیدنی های جهان شناخته شده است. این محصول در هر فصل از سال بازار فروش بسیار خوبی دارد از همین رو با یک برنامه ریزی مناسب می توانید وارد این صنعت شوید و سود آوری بالایی برای خود داشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی درباره تولید، چاپ و خرید انواع پلاستیک بسته بندی نسکافه اعم از لفاف ساشه نسکافه و یا پاکت سلفونی بسته بندی این محصول آشنا کنیم. در انتهای این مطلب با اطلاعاتی که کسب می کنید می توانید انتخاب دقیق و خریدی مطمئن داشته باشید پس همراه ما بمانید.

انواع بسته بندی نسکافه

پلاستیک هایی که برای بسته بندی قهوه و نسکافه استفاده می شوند از جنس سلفون های bopp هستند که به صورت دو یا سه لایه و لمینت شده تولید می شوند.

این سلفون ها در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد؛ در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

1- بسته بندی نسکافه تک نفره

یکی از متداول ترین انواع بسته بندی نسکافه و مدل های مختلف قهوه پوردی بسته بندی های تک نفره یا همان ساشه ای است. این نوع بسته بندی با مواد اولیه سلفونی به صورت لمینتی تولید شده و در بسته بندی های مادر به صورت چند تایی به فروش می رسد.

به صورت کلی به هر نوع بسته بندی تک نفره، بسته بندی ساشه ای می گویند. این نوع بسته بندی در اکثر موارد به صورت مدادی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانند بسته بندی تک نفره نسکافه یا مربعی سه طرف دوخت. انواع نسکافه تکنفره همانند بسته بندی قهوه تروبیکا برای پودر های قهوه، سلفون بسته بندی قند و شکر تک نفره

2- لفاف بسته بندی

لفاف بسته بندی به نمونه های تک یا دو دوخت گفته می شود که بهترین مثال برای آن بسته بندی های چیپس و پفک است که در هر فروشگاهی نمونه های مشابه آن قابل مشاهده است.

در اکثر موارد لفاف های بسته بندی به عنوان بسته بندی مادر برای قهوه و انواع نسکافه تکنفره استفاده می شود. این لفاف ها بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت قابل تولید است.

3- پاکت نسکافه

پاکت بسته بندی قهوه یکی از شیک ترین بسته بندی های این محصولات محسوب می شود که در شکل های مختلفی تولید می شود.

از معروف ترین انواع پاکت قهوه و نسکافه می توان به پاکت کرافت قهوه و نسکافه، زیپ کیپ قهوه و نسکافه، پاکت سوپاپ دار و… اشاره کرد. همچنین این پاکت ها را می توان به شکل پنجره دار نیز تولید کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید و چاپ انواع بسته بندی قهوه و نسکافه

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ انواع سلفون ها و همچنین برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای، قادر به تولید و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی قهوه در هر ابعاد و طرحی می باشد.

این سلفون ها به علت تماس مستقیم با ماده غذایی، به صورت لمینت شده و با استفاده از مواد اولیه فود گرید تولید می شوند.

استعلام قیمت و خرید

قیمت این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پلاستیک بسته بندی نسکافه و قهوه و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- لفاف ها و پاکت های قهوه و نسکافه را برای چه محصولات دیگری می توان استفاده کرد؟ این پاکت ها و لفاف ها برای بسته بندی هر محصولی در این زمینه مانند بسته بندی کافی میکس، بسته بندی کاپوچینو، بسته بندی قهوه فوری، مولتی کافه و… کاربرد دارد.

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی نسکافه و قهوه چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *