ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پودر کیک

زمان مطالعه: 3 دقیقه بسته بندی پودر کیک یکی از انواع بسته بندی پودری است که در مجموعه هالند پلاست تولید، طراحی و چاپ می شود. در ادامه به معرفی کامل انواع پلاستیک بسته بندی پودری که برای این محصول استفاده می شود می پردازیم تا تولید کنندگان پودر کیک بتوانند به راحتی یک خرید مطمئن و دقیقی داشته ...

قیمت پلاستیک بسته بندی پودر کیک
3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بسته بندی پودر کیک یکی از انواع بسته بندی پودری است که در مجموعه هالند پلاست تولید، طراحی و چاپ می شود. در ادامه به معرفی کامل انواع پلاستیک بسته بندی پودری که برای این محصول استفاده می شود می پردازیم تا تولید کنندگان پودر کیک بتوانند به راحتی یک خرید مطمئن و دقیقی داشته باشند.

انواع بسته بندی پودر کیک

پلاستیک های بسته بندی پودر کیک مانند پلاستیک بسته بندی پودر ژله از سلفون ساخته می شود. سلفون هایی که برای تولید این بسته بندی ها استفاده می شوند عبارتند از: سلفون opp, bopp و cpp. در زیر به انواع بسته بندی این محصول اشاره شده است.

لفاف بسته بندی

این نوع بسته بندی که از جنس سلفون ترسبافون است دارای رنگ های مختلف و طرح های متفاوت می باشد. لفاف های بسته بندی هم به صورت چاپ دار و هم به صورت بدون چاپ تولید می شوند.

نوع چاپ دار آن که مستقیما برای فروش در فروشگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. اما نوع بدون چاپ آن بعد از دوخت خوردن درون کارتن یا جعبه مخصوص قرار می گیرد. رنگ لفاف های بدون چاپ معمولا صدفی، شفاف و نقره ای (متالایز) است.

البته نا گفته نماند برخی شرکت ها برای لفاف های بسته بندی که قرار است درون جعبه قرار بگیرد هم عملیات چاپ را سفارش می دهند اما فقط در حد اسم برند که روی لفاف ها چاپ شود.

پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی پودر کیک هم به صورت کاغذی و هم به صورت سلفونی قابل تولید است که نوع سلفونی آن مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر است. پاکت پودر کیک دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود. این پاکت ها نیز هم به صورت چاپ دار و هم به صورت بدون چاپ تولید می شوند.

سفارشی سازی پاکت ها

پاکت های بسته بندی مواد غذایی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام بنا به خواسته مشتری تولید می شوند. در زیر برخی از سفارشی سازی های پر استفاده ذکر شده است.

  1. پاکت دسته دار : با تعبیه دسته روی پاکت شرایط حمل و نقل پاکت برای مشتری بسیار راحت می شود.
  2. پاکت رگال دار : رگال سوراخی است که در قسمت بالایی پاکت تعبیه می شود تا امکان آویزان کردن پاکت در رگال های فروشگاه به وجود آید. این رگال ها به دو صورت دایره و طرح کلاه مکزیکی روی پاکت ها ایجاد می شود.
  3. پاکت پنجره دار : استفاده از این نوع پاکت بیشتر جهت مشخص شدن محتوای داخل بسته بندی است. این پنجره شفاف به حالت مربعی، دایره ای و یا با طرح دلخواه مشتری قابل اجرا است.

تولید پلاستیک بسته بندی پودر کیک

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام نکات بهداشتی قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی پودری است. به همین جهت برای شرکت های بسته بندی پودر کیک، تولید لفاف و پاکت بسته بندی با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید به صورت تضمینی انجام می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی پودر کیک

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع بسته بندی های پودری هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید پودر کیک، چاپ سلفون بسته بندی پودر کیک را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

اطلاع از قیمت روز و خرید

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی پودری و مشاوره رایگان جهت خرید با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوال های پر تکرار و متداول

1- لفاف های بسته بندی پودری را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

4- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

5- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *