ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع بسته بندی پودر و مکمل ورزشی

زمان مطالعه: 4 دقیقه مکمل ورزشی نوعی خوراکی مخصوص ورزشکاران و بدنسازان است. این فرآورده ها به شکل مایع و جامد و به صورت قرص، کپسول، پودر، گرانول، محلول های خوراکی، شکلات بار و پاستیل عرضه می شوند. تولید کنندگان محترم مکمل ورزشی اگر برای بسته بندی دارو و مکمل ورزشی نیاز به انواع مختلف بسته بندی مثل ساشه، ...

انواع بسته بندی مواد پودری
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

مکمل ورزشی نوعی خوراکی مخصوص ورزشکاران و بدنسازان است. این فرآورده ها به شکل مایع و جامد و به صورت قرص، کپسول، پودر، گرانول، محلول های خوراکی، شکلات بار و پاستیل عرضه می شوند. تولید کنندگان محترم مکمل ورزشی اگر برای بسته بندی دارو و مکمل ورزشی نیاز به انواع مختلف بسته بندی مثل ساشه، سلفون و پاکت مکمل ورزشی دارین حتما این صفحه از وبسایت هالند پلاست رو تا انتها مطالعه بفرمایید. نکات مهمی در رابطه با جنس، قیمت، چاپ و خرید پاکت مکمل بدنسازی بیان کرده ایم.

انواع بسته بندی مکمل ورزشی

مکمل های ورزشی به اشکال مختلف مایع و جامد به صورت پودر، قرص و یا کپسول تولید می شوند. به دلیل تنوع زیاد این مکمل ها، می شه از بسته بندی های مختلفی برای بسته بندی اینها استفاده کرد.

بسته بندی پودر و مکمل ورزشی بر حسب مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته می توانند از جنس پلاستیک، شیشه، فلز، مقوا و… باشند.

در این میان، بسته بندی های پلاستیکی یا لفاف بسته بندی بر پایه مواد پلی اتیلنی یکی از بهترین گزینه ها جهت بسته بندی دارو و مکمل ورزشی است. این بسته بندی در عین شیک و بهداشتی بودن، مقرون به صرفه نیز هست.

انواع مختلف این بسته بندی های بر پایه پلی اتیلن، شامل بطری و قوطی پلاستیکی، پاکت بسته بندی مکمل بدنسازی، ساشه های تک وعده ای و… است. همانطور که بیان شد این بسته بندی های پلاستیکی انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

1- پاکت مکمل ورزشی

یکی از بهترین موارد برای بسته بندی پودر و مکمل ورزشی استفاده از انواع پاکت ایستاده، پاکت کرافت دار، پاکت کاست دار، پاکت باکس پوچ، پاکت های بغل کاست و ته کاست، سلفون پاکتی و پاکت زیپ کیپ است.

پاکت ها معمولا در انواع شفاف، متالایز و کرافت تولید می شوند که هر یک کاربرد مخصوص خود را دارد. پاکت های متالایز یا آلومینیومی از جنس BOPP و دارای مقاومت بالا هستند و در برابر رطوبت و اکسیژن نفود ناپذیرند.

از این نوع پاکت ها جهت بسته بندی انواع مکمل غذایی، مکمل ورزشی و مولتی ویتامین ها استفاده می شود. نوع دیگر پاکت کرافت است که از جنس کاغذ یا فیبرهای سلولزی بوده و گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی گیاهان دارویی است.

2- ساشه دارویی تک وعده ای

ساشه های پلاستیکی تک نفره و تک وعده ای از انواع بسته بندی پودر و مکمل بدنسازی است که در صنعت دارو و مکمل های ورزشی کاربرد زیادی دارد.

ساشه پودری، بعنوان مثال ساشه بسته بندی قند و شکر، بسته های یکبار مصرف و کوچکی هستند که برای بسته بندی انواع پودر دارویی خشک و مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع بسته بندی غذایی این ویژگی را دارد که راحت باز شو بوده و استفاده از آن هم بسیار راحت است. چرا که دوز مصرف دارو در هر وعده را مشخص می کند. پاکت ساشه می تواند از جنس سلفون OPP، BOPP و سلفون متالایز باشد که به صورت لمینت شده در می آید.

چند لایه بودن ساشه ها باعث ایجاد یک بسته بندی مناسب و ایده آل برای محصول در برابر میکروب، نور، رطوبت می شود. این نوع بسته بندی قابل مصرف برای محصولات جامد، مایع، پودر یا گرانول است.

طراحی بسته بندی مکمل ورزشی

بسته بندی دارو و مکمل ورزشی به منظور نگهداری و محافظت مکمل و همچنین تبلیغات، طراحی و تولید می شود. در واقع برای فروش محصولاتی مانند دارو و مکمل، نیاز به امور طراحی و چاپ با کیفیت است.

به این دلیل که با ارائه یک بسته بندی زیبا و بهداشتی محصول خود را به فروش رساند. در هالند پلاست تمام امور طراحی، تولید و چاپ انواع بسته بندی دارو و مکمل ورزشی به همراه طراحی و چاپ پاکت دارو و لیبل با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

چاپ

لیبل و برچسب یکی از اصلی ترین ملزومات خط تولید دارو، پودر و مکمل بدنسازی هست. به این دلیل که با چاپ لیبل و برچسب روی بطری یا ساشه و پاکت بسته بندی مکمل ورزشی می توان اطلاعات محصول، برند و اصالت پودر را درج نمود.

مجموعه هالند پلاست قادر به طراحی و چاپ پاکت دارو و لیبل پشت چسب دار کاغذی و فیلم های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پی وی سی و متالایز برای شرکت های تولید مکمل ورزشی هست.

امکان چاپ پاکت دارو از ۱ تا 12 رنگ FULL HD بر روی پاکت و لیبل بطری مکمل بدنسازی در هالند پلاست فراهم است.

قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی مکمل ورزشی

قیمت انواع پلاستیک بسته بندی دارو و مکمل بدنسازی بستگی به میزان سفارش، ضخامت، صدفی یا متالایز بودن محصول و همچنین قیمت مواد اولیه دارد.

قیمت سلفون با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی تعیین می شود. از آنجایی که قیمت مواد اولیه مرتبا در حال تغییر است قیمت این محصول هم دائما در حال تغییر است.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای خرید پلاستیک بسته بندی مکمل ورزشی و استعلام از قیمت روز، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سولات متداول و رایج

1- ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای محصولات مکمل ورزشی کدام است؟ در این مورد باید به یک نکته توجه کنید آیا قصد صادرات دارید یا خیر؟ اگر قصد پخش وسیع یا صادرات محصول خود را ندارید و نمی خواهید هزینه بالایی برای بسته بندی کنید نوصیه می کنیم از یک سلفون تک لایه یا بسته بندی با مواد اولیه نایلونی استفاده است. با حذف چاپ نیز هزینه های شما بسیار کاهش پیدا می کند.

2- آیا می توان سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل گرفت؟ بله ولی باید حتما با کارشناسان تیم فروش هماهنگ کنید تا در مسیر تولید خللی ایجاد نشود.

3- امکان تماس در چه ساعاتی هست؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *