ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی لوازم یدکی

زمان مطالعه: 5 دقیقه همه روزه شمار زیادی از کارخانه های تولیدی و وارد کنندگان قطعات خودرو برای بسته بندی محصولات خود با ما تماس گرفته و درخواست تولید و چاپ نایلون یدکی دارند. اما دقیقا نمیدانند که چه نایلونی برای محصول آنها مناسب است. به همین دلیل ما در گروه کارخانجات هالند پلاست بر آن شدیم تا به ...

5 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه روزه شمار زیادی از کارخانه های تولیدی و وارد کنندگان قطعات خودرو برای بسته بندی محصولات خود با ما تماس گرفته و درخواست تولید و چاپ نایلون یدکی دارند. اما دقیقا نمیدانند که چه نایلونی برای محصول آنها مناسب است. به همین دلیل ما در گروه کارخانجات هالند پلاست بر آن شدیم تا به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید نایلون بسته بندی قطعات خودرو بپردازیم؛ پس همراه ما بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی قطعات خودرو

بسته بندی های قطعات صنعتی و یدکی دارای انواع مختلفی است. به همین دلیل با توجه به نوع قطعه، ابعاد و وزن آن باید بهترین نوع بسته بندی انتخاب شود. بسته بندی های پلاستیکی لوازم یدکی دارای تنوع بسیاری است که پر سفارش ترین انواع بسته بندی لوازم یدکی عبارتند از:

  1. نایلون لوازم یدکی
  2. لفاف بسته بندی
  3. سلفون زیپ دار دوخت خرده
  4. پاکت های بسته بندی
  5. پلاستیک لب چسب دار بسته بندی قطعات کوچک مثل نایلون بسته بندی پیچ و مهره
  6. پلاستیک های حباب دار
انواع پلاستیک بسته بندی قصعات خودرو

نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو چیست؟

 لوازم یدکی در سایزهای متفاوتی هستند. برخی از آنها به علت کوچکی و اهمیتی که دارند باید در نایلون های بسته بندی مخصوص محافظت شوند. تا در برابر آسیب و ضرباتی که حین جابجایی ممکن است پیش آید مقاومت داشته باشند.

به این نایلون ها، نایلون بسته بندی قطعات خودرو و لوازم یدکی می گویند. شفافیت، انعطاف پذیری، ضربه گیری به همراه مقاومت زیاد از ویژگی های این نایلون است. جنس این نایلون ها پلی اتیلن است و با توجه به ابعاد قطعه با عرضهای متفاوت تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901
نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو

انواع رنگبندی پلاستیک های بسته بندی لوازم یدکی

بر اساس پر سفارش ترین رنگ های پلاستیک لوازم یدکی خودرو، این انواع را می توان نام برد:

  1. شفاف: بسته بندی های شفاف به عنوان ارزان قیمت ترین و پر استفاده ترین نوع بسته بندی شناخته شده اند که در اکثر موارد برای محصولات بسته بندی شده داخل جعبه مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. مات: بسته بندی مات از مواد اولیه سلفونی تولید می شود که به عنوان گران قیمت ترین نوع بسته بندی شناخته شده که در اکثر موارد همراه با چاپ تولید می شود. زیرا چاپ نایلون قطعات خودرو در هر طیف رنگی در این نوع، ظاهر بسیاری شکیلی خواهد داشت.
  3. نقره ای (متالایز): در اکثر موارد متالایز برای تولید بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی قطعات و لوازم یدکی ندارد.
  4. صدفی: یکی دیگر از بسته بندی های پر سفارش در صنعت قطعات صنعتی نمونه های صدفی است. همانطور که از نام آن مشخص است به رنگ سفید صدفی و به صورت دوخت خورده یا لب چسب دار مورد استفاده قرار می گیرد. 
انواع پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی خودرو

تولید نایلون بسته بندی قطعات خودرو در هالند پلاست

تولید نایلون بسته بندی قطعات خودرو در هالند پلاست با استفاده از بهترین متریال درجه یک انجام می شود. دلیل این کار این است که لوازم یدکی دارای وزن سنگین و لبه های تیز است و ما به مشتریانمان پیشنهاد می کنیم از نایلون ضخیم برای بسته بندی قطعات خودرو استفاده شود.

نمونه پلاستیک لوازم یدکی خودرو تولید شده در هالند پلاست

تولید نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو

چاپ نایلون یدکی

نوع چاپ نایلون یدکی با توجه به هزینه تمام شده و با توجه به توجیه پذیری آن می تواند به صورت فلکسو، سیلک و افست باشد. چاپ نایلون قطعات خودرو از 1 تا 8 رنگ به صورت full hd  انجام می شود. اما در بیشتر موارد تولیدی های قطعات خودرو نمونه یک رنگ چاپ را سفارش می دهند.

چاپ نایلون قطعات خودرو

جنس نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو

جنس این نایلون ها پلی اتیلن سبک است و با توجه به ابعاد قطعه، با عرضهای متفاوت تولید می شود. هیچ جنسی نمی تواند جایگزین مواد اولیه نو و درجه 1 و با کیفیت شود. اما در صورت درخواست مشتری بنا به کم کردن قیمت می توان از پلاستیک های بازیافتی درجه 2 و 3 نیز استفاده کرد.

به این دلیل که قطعات خودرو یک جنس بهداشتی نیست و بیشتر از جنس فلز و پلاستیک است. از همین رو با استفاده از مواد اولیه بازیافتی هیچ مشکلی برای نايلون بسته بندي قطعات خودرو، پیش نمی آید. این امر باعث می شود قیمت تمام شده محصول به صورت چشم گیری کاهش یابد.

نایلون بسته بندی صنعتی

ضخامت و ابعاد قابل تولید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید و چاپ انواع نایلون بسته بندی لوازم یدکی و قطعات خودرو می باشد. از همین رو تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ضخامتی، با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو

استعلام قیمت و خرید نایلون لوازم یدکی و قطعات خودرو

برای تولید نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. در تعیین قیمت نایلون لوازم و قطعات یدکی فاکتورهای دیگری هم اثر گذار است مثلا چاپ. قیمت چاپ هم به صورت مستقیم به میزان سفارش و تعداد رنگ های موجود در طرح بستگی دارد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی و استعلام قیمت نایلون قطعات خودرو، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

نایلون بسته بندی لوازم یدکی

سوالات پر تکرار

1- نایلون بسته بندی لوازم یدکی چیه و چه کاربردی دارد؟ نایلون هایی که برای بسته بندی قطعات خودرو و لوازم یدکی تولید و به کار برده می شوند.

2- انواع نایلون بسته بندی لوازم یدکی را نام ببرید؟ انواع این نایلون شامل لفاف بسته بندی، سلفون زیپ دار دوخت خرده، پاکت های بسته بندی، پلاستیک لب چسب دار، بسته بندی نایلونی (پلی اتیلنی) و پلاستیک های حباب دار

3- نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو را در چه رنگبندی هایی تولید می کنند؟ در رنگ های شفاف، مات، نقره ای(متالایز) و صدفی قابل تولید است و در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید رنگ های آن نداریم.

4- آیا بر روی نایلون لوازم یدکی چاپ صورت می گیرد؟ بله در هالند پلاست امکان چاپ بین 1 ت 8 رنگ فول hd بر روی این نایلون ها وجود دارد.

5- قیمت نایلون لوازم یدکی چگونه محاسبه می شود؟ با توجه به قیمت روز مواد اولیه، میزان سفارش، قیمت چاپ نایلون یدکی، تعداد رنگ طرح چاپی و … تعیین می شود.

نایلون بسته بندی قطعات خودرو، نایلون بسته بندی لوازم یدکی خودرو، چاپ نایلون قطعات خودرو، چاپ نایلون یدکی، پلاستیک لوازم یدکی خودرو، نایلون لوازم یدکی

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *