ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی پیچ و مهره

زمان مطالعه: 3 دقیقه در بسته بندی پیچ و مهره از انواع مختلف متریال ها مانند پلاستیک، شیشه و جعبه ای استفاده می شود، یکی از پر استفاده ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای این محصول، نایلون بسته بندی پیچ و مهره است. اگر شما هم تولیدکننده پیچ و مهره هستید و می ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در بسته بندی پیچ و مهره از انواع مختلف متریال ها مانند پلاستیک، شیشه و جعبه ای استفاده می شود، یکی از پر استفاده ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای این محصول، نایلون بسته بندی پیچ و مهره است. اگر شما هم تولیدکننده پیچ و مهره هستید و می خواهید محصول خود را در بسته بندی ‌های پلاستیکی به مشتریان عرضه کنید، ما در ادامه چندین نوع مناسب از پلاستیک های بسته بندی را به شما معرفی خواهیم کرد پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی پیچ و مهره

همانطور که در بالا اشاره شد پلاستیک یکی از پر مصرف ترین موارد برای بسته بندی پیچ و مهره است. این پلاستیک ها در انواع و اقسام متعددی تولید می شوند و به 3 دسته اصلی تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

  1. نایلون پیچ و مهره
  2. سلفون پیچ و مهره
  3. پاکت پیچ و مهره

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون پیچ و مهره

نایلون بسته بندی پیچ و مهره یکی از انواع بسته بندی های مورد استفاده برای این محصول است که دارای قیمت مناسب و مقاومت بالایی است و همچنین مصرف بسیار بالایی نیز دارد. این نوع بسته بندی اغلب به صورت چاپ دار یا بدون چاپ یک طرف باز تولید شده و پس از پر شدن قسمت درب آن لمینت خواهد شد. نمونه نایلون زیپ کیپ هم وجود دارد که برای زیبا تر شدن و آسان مصرف تر شدن بسته بندی، از این نوع نایلون های بسته بندی استفاده می کنند.

سلفون پیچ و مهره

سلفون های بسته بندی دارای استحکام، قابلیت چاپ پذیری و شفافیت بالاتری نسبت به نمونه های نایلونی است و قاعدتا دارای قیمت بیشتری نیز است. اما با توجه به چگالی پایین، تعداد در کیلو بیشتری نسبت به نمونه های نایلونی دارد.

پاکت بسته بندی

آسان مصرف ترین و شیک ترین نوع بسته بندی، پاکت های بسته بندی هستند. این نوع بسته بندی به صورت لمینتی با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی، پلی استر، متالایز و دیگر فیلم های پلیمری تولید می شود و سپس در مرحله پاکت سازی به شکل انواع پاکت ها با توجه به نیاز مشتری تبدیل می شود. پر استفاده ترین نوع پاکت برای پیچ و مهره، پاکت های ته کاست یا همان ایستاده است. از دیگر پاکت ها می توان به پاکت سه طرف دوخت، پاکت بغل کاست، پاکت فلت باتم و غیره اشاره کرد.

طراحی، تولید و چاپ انواع بسته بندی پیچ و مهره

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع لفاف های بسته بندی است. از همین رو تمامی سفارشات مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی پیچ و مهره با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود. در هالند پلاست تولید و چاپ سلفون و نایلون بسته بندی پیچ و مهره در هر ابعادی و با هر ضخامتی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید و استعلام قیمت

قیمت نایلون و سلفون بسته بندی پیچ و مهره مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عباتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پلاستیک، پاکت، سلفون و نایلون پیچ و مهره و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارشی که برای تولید قبول می کنیم بسته به نوع جنس متغیر است اما حداقل باید بین 500 تا 600 کیلوگرم باشد.

3- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *