ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی انواع قطعات

زمان مطالعه: 2 دقیقه بسته بندی قطعات طیف وسیعی از انواع قطعه های ریز و درشت را در بر می گیرد به همین دلیل نیز دارای انواع مختلفی ممی باشد که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک و پاکت بسته بندی قطعات خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، طراحی و چاپ این ...

انواع پلاستیک بسته بندی قصعات خودرو
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسته بندی قطعات طیف وسیعی از انواع قطعه های ریز و درشت را در بر می گیرد به همین دلیل نیز دارای انواع مختلفی ممی باشد که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک و پاکت بسته بندی قطعات خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، طراحی و چاپ این محصول بیان خواهیم کرد. پس همراه هالند پلاست بمانید تا با توجه به اطلاعاتی که کسب می کنید بتوانید یک انتخاب و خرید مطمئن داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی قطعات

نایلون و سلفون از پرکاربردترین متریال ها برای بسته بندی انواع قطعات محسوب می شوند. آن ها در شکل های مختلفی مانند پاکت بسته بندی قطعات، لفاف بسته بندی قطعات و یا به صورت رول تولید می شوند. همین پاکت ها و لفاف ها نیز در انواع مختلفی مانند پاکت زیپ دار، پاکت و لفاف پشت متالایز، پشت صدفی، شفاف و… قابل تولید هستند.

همچنین قطعاتی که در جعبه های کارتنی پک می شوند، ابتدا در یک لفاف نایلونی یا سلفونی و سپس داخل جعبه قرار می گیرند. انواع قطعاتی که می توان در لفاف های و پاکت های نایلونی یا سلفونی بسته بندی کرد شامل موارد زیر می باشند.

  1. بسته بندی قطعات ماشین آلات صنعتی
  2. پلاستیک بسته بندی قطعات خودرو
  3. بسته بندی قطعات یدکی و تجهیزات ماشین آلات سنگین
  4. نایلون بسته بندی قطعات لوازم خانگی
  5. پاکت بسته بندی قطعات الکتریکی، کامپیوتری و گوشی تلفن همراه
  6. پلاستیک بسته بندی ابزار و یراق آلات
  7. نایلون بسته بندی شیر آلات ساختمانی
  8. پلاستیک بسته بندی لوازم یکبار مصرف مانند پلاستیک بسته بندی نی قلیان و یا نی آبمیوه و…

تولید، طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی انواع قطعات

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پاکت و پلاستیک بسته بندی قطعات می باشد.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

ما در مجموعه هالند پلاست تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ضخامتی را تولید می کنیم و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ نداریم. همچنین هر گونه سفارشی سازی نیز به درخواست مشتریان قابل اجرا است.

قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی قطعات

قیمت این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پاکت و پلاستیک بسته بندی قطعات و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- لفاف بسته بندی قطعات را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دوخت خورده می توانیم تحویل دهیم.

2- هزینه چاپ سلفون و نایلون بسته بندی قطعات چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *