ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی کمک فنر

زمان مطالعه: 2 دقیقه اگر تولید کننده کمک فنر هستی و نمیدونی از چه پلاستیکی برای بسته بندی محصولت استفاده کنی و یا به دنبال یک بسته بندی ارزون قیمت می گردی، کاملا جای درستی اومدی. ما اینجا هستیم تا شما رو با انوع این پلاستیک ها و نکاتی راجع به تولید و چاپ اونها آشنا کنیم پس همراه ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر تولید کننده کمک فنر هستی و نمیدونی از چه پلاستیکی برای بسته بندی محصولت استفاده کنی و یا به دنبال یک بسته بندی ارزون قیمت می گردی، کاملا جای درستی اومدی. ما اینجا هستیم تا شما رو با انوع این پلاستیک ها و نکاتی راجع به تولید و چاپ اونها آشنا کنیم پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی کمک فنر

پلاستیک بسته بندی کمک فنر مانند سایر بسته بندی های لوازم یدکی از جنس نایلون است. اما برخی تولید کنندگان از سلفون هم نیز استفاده می کنند.

این نایلون ها یا سلفون ها به صورت شفاف تولید می شوند و اگر شرکت یا مجموعه ای بخواهد برند خود را بر روی پلاستیک چاپ کند اغلب با یک یا دو رنگ چاپ این کار را سفارش می دهد.

تفاوت های نایلون و سلفون در بسته بندی لوازم یدکی

  1. نایلون نسبت به سلفون قیمت کمتری دارد.
  2. سلفون شفافیت بالاتری از نایلون دارد.
  3. مقاومت و استحکام نایلون بیشتر از سلفون است.
  4. سلفون نسبت به نایلون چاپ پذیری بهتری دارد.

تولید، طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی کمک فنر

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از دستگاه های روز دنیا در حوزه تولید و چاپ و همچنین بهره گیری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی است.

به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنعت تولید قطعات خودرو، تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی کمک فنر با بالاترین کیفیت و قیمت اقتصادی امکان پذیر است.

همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان جهت خرید سلفون و نایلون بسته بندی کمک فنر با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و رایج

1- قیمت سلفون و نایلون بسته بندی لوازم یدکی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی مانند جنس، قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، طرح مد نظر برای چاپ و… بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- نایلون و سلفون کمک فنر تا چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک ها با توجه به درخواست مشتریان در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *