ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی تسمه خودرو

زمان مطالعه: 2 دقیقه نایلون بسته بندی تسمه خودرو یکی از محصولات گسترده شرکت هالند پلاست است که در دسته نایلون های بسته بندی لوازم یدکی خودرو جای می گیرد. این نایلون ها در انواع مختلفی تولید می شود که در این مطلب به معرفی هر یک از آنها و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت انواع نایلون ...

انواع پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی خودرو
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نایلون بسته بندی تسمه خودرو یکی از محصولات گسترده شرکت هالند پلاست است که در دسته نایلون های بسته بندی لوازم یدکی خودرو جای می گیرد. این نایلون ها در انواع مختلفی تولید می شود که در این مطلب به معرفی هر یک از آنها و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت انواع نایلون بسته بندی خواهیم پرداخت.

نایلون بسته بندی تسمه خودرو

اکثر بسته بندی های لوازم یدکی خودرو با استفاده از نایلون صورت می گیرد. نایلون به جهت قیمت کم و استقامت زیادی که دارد بهترین متریال جهت بسته بندی قطعات خودرو است.

تسمه خودرو هم یکی از این قطعات است توسط نایلون بسته بندی می شود. این نایلون ها به دو حالت نایلون شیری و نایلون شفاف تولید می شوند و در بعضی موارد به صورت نصف شیری و نصف شفاف ساخته می شوند.

تولید، طراحی و چاپ نایلون بسته بندی تسمه خودرو

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا در حوزه تولید و چاپ انواع نایلون و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پاکت و پلاستیک بسته بندی قطعات خودرو و پلاستیک های بسته بندی لوازم خانگی است.

به همین جهت برای تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو، تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی تسمه خودرو با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام می شود.

چاپ انواع نایلون، پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر، لوازم یدکی خوردو و … هم به دلیل اینکه هزینه های تولید زیاد نشود اغلب به صورت یک رنگ یا دو رنگ چاپ انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت قابل تولید

ما در مجموعه هالند پلاست تمامی سفارشات مشتریان عزیز برای تولید هر نوع نایلون تبلیغاتی در هر سایز و ضخامتی را انجام خواهیم داد. هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ نداریم. همچنین هر گونه سفارشی سازی نیز به درخواست مشتریان قابل اجرا است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهم اثر گذار در قیمت انواع نایلون ها است.

همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون بسته بندی تسمه خودرو و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- هزینه چاپ نایلون تسمه تایم چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لفاف بسته بندی قطعات خودرو را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دوخت خورده می توانیم تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *