ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سلفون کیسه ای

زمان مطالعه: 3 دقیقه سلفون کیسه ای به عنوان یکی از پر استفاده ترین محصولات بسته بندی برای مواد غذایی و بسیاری از کالا های دیگر شناخته می شود که در انواع گوناگونی با ابعاد و ضخامت های متفاونی با توجه به نیاز مشتریان به شکل پاکت شده و رولی قابل تولید می باشد. اگر شما هم به این ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سلفون کیسه ای به عنوان یکی از پر استفاده ترین محصولات بسته بندی برای مواد غذایی و بسیاری از کالا های دیگر شناخته می شود که در انواع گوناگونی با ابعاد و ضخامت های متفاونی با توجه به نیاز مشتریان به شکل پاکت شده و رولی قابل تولید می باشد. اگر شما هم به این نوع سلفون نیاز دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه نکاتی راجع به تولید، خرید و قیمت سلفون کیسه ای بیان خواهیم کرد که به شما در انتخاب تان کمک زیادی خواهد کرد.

انواع سلفون کیسه ای

با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف قبل دادیم، کیسه و پاکت های سلفونی، در زمینه های مختلف دارای کاربرد های زیادی هستند، به همین دلیل در انواع متفاوتی قابل تولید است که مهم ترین این کیسه ها عبارتند از: 

  1. کیسه زیپ دار
  2. کیسه رگال دار

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کیسه زیپ دار

یکی از پر مصرف ترین انواع بسته بندی برای مواد غذایی و سایر کالا ها، سلفون زیپ دار است، که در نمونه های ساده یا پاکت های زیپ دار لمینتی قابل تولید است. کیسه های زیپ دار معمولی و نمونه های لمینتی در شکل های مختلفی نیز تولید می شوند.

کیسه رگال دار

کیسه رگال دار در واقع نوعی سفارشی سازی است که روی سلفون کیسه ای انجام می شود. رگال سوراخی است که روی بسته بندی تعبیه می شود تا دسترسی به محصول و نمایان بودن آن برای مشتریانی که به فروشگاه مراجعه می نمایند آسان تر باشد.

این محصول اغلب مناسب بسته بندی سبزی خشک صادراتی، بسته بندی گل، بسته بندی گل خشک یا غنچه، بسته بندی آجیل و خشکبار صادراتی و … به کار می رود.

کاربرد

از آنجایی که سلفون ها کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی دارند، نمی توان همه آن ها را اسم برد. اما بعضی از متداول ترین آنها عبارتند از:

  1. بسته بندی انواع مواد غذایی
  2. بسته بندی انواع قطعات
  3. بسته بندی کتاب، مجله و…
  4. بسته بندی ظروف یکبار مصرف
  5. بسته بندی پوشاک

طراحی، تولید و چاپ انواع سلفون

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع سلفون بسته بندی است. لذا تولید و چاپ سلفون کیسه ای برای تمامی مشتریان عزیز در صنایع و مجموعه های مختلف با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

در هالند پلاست تولید و چاپ انواع سلفون ها در هر ابعادی و با هر ضخامتی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید و قیمت سلفون کیسه ای

قیمت سلفون کیسه ای همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و … مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون کیسه ای و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- برای خرید سلفون کیسه ای از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- قیمت سلفون کیسه ای چقدر است؟ قیمت این محصول به موارد متعددی مانند میزان سفارش، قیمت مواد اولیه، طرح مورد نظر شما برای چاپ، جنس بکار رفته در تولید و… بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق محصول مورد نیاز خود را ذکر کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *