ارتباط با ما 0915-2100-901

بسته بندی ظروف یکبار مصرف

زمان مطالعه: 4 دقیقه امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف در رستوران ها و در مجالس گوناگون به علت صرفه جویی و کاهش زمان شستشو بسیار گسترش پیدا کرده و کاربردهای زیاد آن کار را آسان تر کرده است. از آن جایی که این ظروف برای مواد غذایی استفاده می ‌گردد، بسته بندی بهداشتی ظروف یکبار مصرف به منظور ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف در رستوران ها و در مجالس گوناگون به علت صرفه جویی و کاهش زمان شستشو بسیار گسترش پیدا کرده و کاربردهای زیاد آن کار را آسان تر کرده است. از آن جایی که این ظروف برای مواد غذایی استفاده می ‌گردد، بسته بندی بهداشتی ظروف یکبار مصرف به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا اهمیت زیادی دارد. بسته بندی اصولی و استاندارد علاوه بر بهداشتی ماندن محصول، از رسیدن آسیب های گوناگون و ورود آلودگی به درون بسته جلوگیری به عمل می آورد.

انواع پلاستیک بسته بندی ظروف یکبار مصرف

ظروف پلاستیکی یک بار مصرف برای فروش عمده و یا خرده فروشی به بسته بندی های مختلفی مانند بسته بندی فله ای یا بسته بندی چند عددی احتیاج دارد. به همین دلیل برای بسته بندی ظروف یک بار مصرف از انواع پلیمری های انعطاف پذیر در مدل های مختلفی استفاده می شود که در پایین به آنها اشاره شده است.

  1. سلفون بسته بندی ظروف یکبار مصرف
  2. نایلون بسته بندی
  3. پاکت بسته بندی ظروف یکبار مصرف
  4. پلاستیک حرارتی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون بسته بندی ظروف یکبار مصرف

سلفون یکی از محبوب ترین متریال هایی است که برای بسته بندی این ظروف استفاده می شود. لفاف های سلفونی نیز خود دارای انواع مختلفی هستند. آن چه بیشتر برای این کار استفاده می شود، سلفون CPP است.
سلفون CPP دارای یک بافت نرم، کششی و ارتجاعی است و دارای ویژگی های خاصی برای بسته بندی است. سلفون بسته بندی CPP به سه صورت شفاف، متالایز و صدفی در شرکت هالند پلاست قابل تولید است.

بعضی از خصوصیات بسته بندی های سلفونی عبارتند از:

  1. شفافیت بالا
  2. مقاومت بالا
  3. دوخت پذیری بالا
  4. حرارت پذیری بالا
  5. قابلیت چاپ پذیری بالا
  6. قیمت مناسب سلفون های CPP

بسته بندی های نایلونی

به جهت کاهش هزینه های تولید ظروف یکبار مصرف و همچنین کاهش قیمت نهایی، اکثر تولید کنندگان یا پخش کنندگان ظروف پلاستیکی از بسته بندی های نایلونی استفاده می کنند.

بسته بندی های نایلونی یا همان پلی اتیلنی دارای مقاومت و چاپ پذیری مناسبی است و قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به سلفون دارد. به همین دلیل پر مصرف ترین نوع بسته بندی برای ظروف یک بار مصرف  است.

پاکت بسته بندی ظروف یکبار مصرف

پاکت های بسته بندی آسان مصرف ترین نوع بسته بندی های پلاستیکی است که انواع گوناگونی دارد، البته این مدل بسته بندی اغلب جهت بسته بندی محصولات غذایی استفاده می شود و فقط پاکت های سه طرف دوخت لب چسب دار یا زیپ دار است که برای پلاستیک بسته بندی قاشق و چنگال استفاده می شود.

پلاستیک حرارتی

از دیگر مدل های بسته بندی های پلاستیکی که برای ظروف یک بار مصرف استفاده می شود، نایلون و سلفون های حرارتی (شیرینگ) است. این پلاستیک های حرارتی همانگونه که از نامش مشخص است با حرارت دیدن ویژگی جمع شوندگی از خود بروز می دهد که باعث پلمپ و بسته بندی محصول می گردد.

طراحی و چاپ بسته بندی ظروف یکبار مصرف

امروزه بعضی از شرکت های معتبر برای بسته بندی محصولات خود از یک لفاف اختصاصی استفاده می نمایند. برای مثال، برخی رستوران های مجلل از طرح و لوگوی انحصاری خودشان برای پلاستیک بسته بندی قاشق و چنگال استفاده می کنند.

این کار به بازاریابی بهتر برند و همچنین ایجاد بسته بندی متمایز و زیبا کمک شایانی می کند. از این رو می توان برند تجاری خود را برای بازاریابی موثر و زیبایی بیشتر، بر روی بسته بندی ظروف یکبار مصرف چاپ کرد.

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع لفاف های بسته بندی، با رعایت تمام استاندارد های لازم و پروتکل های بهداشتی قادر به تولید انواع نایلون و سلفون مخصوص بسته بندی ظروف یکبار مصرف می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید نایلون بسته بندی و سلفون بسته بندی ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

خرید و استعلام قیمت

قیمت پلاستیک بسته بندی ظروف یکبار مصرف مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عباتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع لفاف بسته بندی ظروف یکبار مصرف و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. 

همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ جهت خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- کارخانه هالند پلاست تولید نایلون و سلفون بسته بندی را در چه ابعادی می تواند انجام دهد؟ مجموعه ما با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و کادری حرفه ای، قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی در همه ابعاد و ضخامت ها می باشد و هیچگونه محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

3- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارشی که برای تولید قبول می کنیم بسته به نوع جنس متغیر است اما حداقل باید بین 500 تا 600 کیلوگرم باشد.

4- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *