ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون جلد کتاب

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون جلد کتاب یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی است که در بازار لوازم التحریر به چشم می خورد. برای اطلاع از چگونگی ثبت سفارش خرید سلفون جلد کتاب، قیمت جلد نایلونی کتاب و چاپ جلد چسبی دفتر و کتاب حتما این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست را با دقت مطالعه نمایید. ...

کاربرد نایلون شفاف
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون جلد کتاب یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی است که در بازار لوازم التحریر به چشم می خورد. برای اطلاع از چگونگی ثبت سفارش خرید سلفون جلد کتاب، قیمت جلد نایلونی کتاب و چاپ جلد چسبی دفتر و کتاب حتما این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست را با دقت مطالعه نمایید.

انواع پلاستیک جلد کتاب

پلاستیکی که برای جلد کتاب استفاده می شود از دسته پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر است که در هالند پلاست از دو جنس نایلون و سلفون تولید می شود. اغلب نوع نایلونی را ساده و شفاف و نوع سلفونی را می توان هم طرح دار و هم ساده تولید نمود. در ادامه بیشتر با این دو محصول تولیدی هالند پلاست آشنا خواهید شد.

1- جلد نایلونی کتاب

نایلون جلد کتاب در رنگبندی و متراژ های مختلف در هالند پلاست قابل تولید است. دانش آموزان، دانشجویان و همه افرادی است که دوست دارند کتاب هایشان را تمیز نگه دارند می توانند با استفاده از این پلاستیک ها کتاب هایشان را جلد کنند.

اغلب از نایلون شفاف برای جلد کتاب استفاده می شود. از جلد نایلون ضخیم برای جلد کردن دفاتر هم می شه استفاده کرد. این نایلون ها بدون طرح و ساده تولید می شوند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- سلفون جلد کتاب

سلفون چسب ‌دار که جایگزین مناسبی برا نایلون شده در انواع طرح های مختلف در هالند پلاست تولید می شه. جلد چسبی طرح دار کاربرد بسیار راحتی نسبت به نایلون داره. به ‌جای اینکه لازم باشه پلاستیک را مانند قدیم ببرین و با چسب نواری به کتاب یا دفتر بچسبونین، فقط کافیه تا این جلد چسب دار را به ‌اندازه مورد نیاز ببرین و روکش چسبی آن را جدا کرده و به دفتر یا کتاب تون بچسبونین.

سلفون های پشت چسب دار جلد کتاب در دو نوع جلد چسبی ساده شفاف و جلد سلفون طرحدار چسبی تولید می شوند. سلفون جلد کتاب چسبی از آسان مصرف ترین روش های جلد کردن دفاتر و کتاب است.

طراحی و تولید

در هالند پلاست تولید نایلون جلد کتاب در تمام ابعاد و ضخامت ها و به صورت رولی قابل تولید است. نوع سلفون های چسب دار مناسب جلد کردن دفتر و کتاب را در هر طرحی که مدنظر مشتری باشد نیز تولید خواهیم کرد.

این نایلون ها را می توان بصورت پشت چسبدار هم تولید کرد که با سلفون های چسبی کمی تفاوت دارد. از نظر استحکام و مقاومت، سلفون ها از نایلون ها مقام تر هستند و دوام بیشتر ی دارند.

خرید و فروش پلاستیک جلد کتاب

برای ثبت سفارش خرید تولیدات هالند پلاست می توانید با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و اطلاعات دقیق محصولی که نیاز دارید را اعلام بفرمایید.

همچنین می توانید مهمان راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما باشید. خرید سلفون جلد کتاب در هالند پلاست به صورت عمده و تناژ بالا هم صورت می گیرد.

قیمت نایلون جلد کتاب

قیمت جلد کتاب رولی همچون سایر محصولات پلی اتیلنی پتروشیمی با توجه به نوسان قیمت ارز تغییر می کند و امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. برای استعلام قیمت جلد چسبی سلفونی کتاب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سوالات متداول و پر تکرار شما

1- آیا می توان سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل گرفت؟ بله ولی باید حتما با کارشناسان تیم فروش هماهنگ کنید تا در مسیر تولید خللی ایجاد نشود.

2- امکان تماس در چه ساعاتی هست؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

3- بعد از سفارش گذاشتن چند روز زمان می برد تا بار را تحویل بدین؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 20 روز کاری تحویل داده می شود.

جلد پلاستیکی کتاب، جلد نایلونی کتاب، جلد کتاب چسبی طرح دار، جلد کتاب پلاستیکی، جلد کتاب چسبی شفاف، جلد چسبی کتاب رولی، سلفون جلد کتاب، پلاستیک جلد کتاب، جلد سلفونی، جلد شفاف کتاب، روکش جلد کتاب، جلد پلاستیکی، قیمت جلد کتاب، جلد کردن کتاب، جلد چسبی طرح دار، جلد سلفون کتاب، انواع جلد کتاب، جلد شفاف، جلد مشمع، جلد مشمایی کتاب، جلد کتاب شفاف، جلد کتاب چسبی، نایلون شفاف برای جلد کتاب، جلد نایلونی، سلفون پشت چسبدار برای جلد کتاب، روش جلد كردن كتاب با جلد چسبي، قیمت سلفون جلد کتاب، قیمت نایلون جلد کتاب، قیمت جلد کتاب رولی، جلد کتاب درسی، جلد کتاب آماده، خرید نایلون جلد کتاب،

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *