ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی گرانولا

زمان مطالعه: 3 دقیقه گرانولا (Granola) نوعی خوراکی است که در دسته اسنک یا تنقلات قرار می گیرد. معمولا در وعده صبحانه یا میان وعده در کنار شیر یا ماست استفاده می‌شود. گرانولا از ترکیب غلات (معمولا جو دو سر)، عسل، انواع مغزها و خشکبار تهیه می شود. به دلیل نوع ترکیبی که گرانولا دارد نیاز به یک بسته ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گرانولا (Granola) نوعی خوراکی است که در دسته اسنک یا تنقلات قرار می گیرد. معمولا در وعده صبحانه یا میان وعده در کنار شیر یا ماست استفاده می‌شود. گرانولا از ترکیب غلات (معمولا جو دو سر)، عسل، انواع مغزها و خشکبار تهیه می شود. به دلیل نوع ترکیبی که گرانولا دارد نیاز به یک بسته بندی کاملا ضد رطوبت و حرارت دارد. در این مطلب به معرفی انواع پاکت، پلاستیک و سلفون بسته بندی گرانولا خواهیم پرداخت تا با توجه به نیازتان و میزان هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بسته بندی گرانولا

گرانولا یکی از محصولاتی است که در چند مدل بسته بندی ارائه می گردد. یک نوع ارائه، بسته بندی پاکتی است. این بسته بندی های پاکتی در دو نوع پاکت های کاغذی و پاکت کرفت دار یا باکس پوچ است.

نوع دیگر بسته بندی گرانولا، بسته بندی اون در ظروف شیشه ای است. در هالند پلاست انواع بسته بندی گرانولا با پایه پلیمری قابل انجام است. در ادامه تک تک این نوع بسته بندی ها را معرفی خواهم کرد.

1- لفاف بسته بندی سلفونی

سلفون هایی که برای بسته بندی گرانولا و دیگر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از سلفون opp, bopp و cpp که در بیان عامیانه به سلفون ترس یا ترسبافون معروف است.

رنگ این سلفون ها با توجه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود انتخاب می شود. ولی به طور کلی این سلفون ها در رنگ های صدفی، شفاف و متالایز (نقره ای) تولید می شوند.

از لحاظ قیمتی سلفون شفاف ارزان ترین و سلفون متالایز گران ترین سلفون از لحاظ ظاهری می باشد. برای گرانولا از هر سه رنگ استفاده می شود.

به این نوع بسته بندی ها لفاف بسته بندی می گویند. این لفاف ها با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت تحویل مشتری داده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- پاکت گرانولا

گرانولا از مواد غذایی هست که بیشتر به صورت پاکت بسته بندی می شه. طراحی پاکت گرانولا نقش مهمی در فروش و جلب توجه و همچنین رضایت مشتریان دارد.

پاکت بسته بندی گرانولا دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی سلفونی است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

در تولید پلاستیک بسته بندی گرانولا از نوع پاکت یک نکته بسیار مهم وجود دارد، اون نکته هم اینه که آیا داخل پاکت نور نفوذ می کند یا خیر؟

بر این اساس دو نوع پاکت بسته بندی گرانولا وجود دارد:

  1. پاکت هایی که نور به داخل پاکت نفوذ نمی کند: مثل پاکت باکس پوچ متالایز. باکس پوچ کرافت. پاکت دو رو متالایز
  2. پاکت هایی که نور به داخل نفوذ می کند: مثل پاکت شفاف و متالایز طلایی و نقره ای. پاکت کرافت و گلاسه پنجره ای. کرافت پنجره رنگی. باکس پوچ شفاف مات. باکس پوچ شفاف براق

تولید پلاستیک بسته بندی گرانولا در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام پروتکل های بهداشتی برای تولید انواع پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید سلفون، نایلون و پاکت بسته بندی گرانولا با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید انجام می شود.

همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

طراحی و چاپ

طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی گرانولا باید با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد. زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد. اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید، تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصول تان را احساس خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ پلاستیک بسته بندی گرانولا به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش بگیرید.

تولید کننده انواع پاکت بسته بندی گرانولا

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی گرانولا اعم از سلفون بسته بندی و یا پاکت بسته بندی هست.

هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز، جنس و یا ضخامت در تولید این پلاستیک ها در هالند پلاست وجود ندارد.

خرید و قیمت پلاستیک بسته بندی گرانولا

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی گرانولا و مشاوره رایگان جهت خرید انواع پاکت گرانولا با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و رایج

1- لفاف های بسته بندی گرانولا را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *