ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی آجیل

زمان مطالعه: 3 دقیقه آجیل از آن دسته از محصولاتی است که علاوه بر ایران در سایر کشور های جهان، آجیل ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شغل پر سود و عالی برای راه اندازی و یا حتی بقای خود نیاز به یک تبلیغ عالی برای فروش بیشتر دارد. بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از یک ...

پلاستیک بسته بندی خشکبار
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آجیل از آن دسته از محصولاتی است که علاوه بر ایران در سایر کشور های جهان، آجیل ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شغل پر سود و عالی برای راه اندازی و یا حتی بقای خود نیاز به یک تبلیغ عالی برای فروش بیشتر دارد. بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از یک پاکت و پلاستیک بسته بندی آجیل با کیفیت به همراه یک چاپ عالی است. در این مطلب به معرفی انواع سلفون و نایلون بسته بندی آجیل و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید آن بیان خواهیم کرد.

انواع بسته بندی آجیل

در بسته بندی آجیل از مواد مختلفی مانند کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه استفاده می شود اما در این بین، لفاف های پلاستیکی یکی از بهترین متریال ها برای این کار هستند. این لفاف ها در انواع و اقسام مختلفی نیز تولید می شوند که در زیر به معرفی آنها پرداخته ایم:

سلفون بسته بندی آجیل

بسته بندی آجیل با سلفون بیشتر به صورت دو لایه از OPP لمینیت با CPP تولید می شود. این لفاف ها را می توان در مدل های شفاف، متالایز، چاپ دار و یا چاپ دار با پنجره شفاف تولید کرد که اکثرا مدل پنجره دار را انتخاب می کنند به این علت که امکان مشاهده کیفیت محصول برای مشتریان وجود داشته باشد. از مزیت های بسته بندی سلفونی می ‌توان به کنترل نفوذ پذیری رطوبت و اکسیژن، مقاوم در برابر پارگی، شفافیت و درخشانی و… اشاره‌ کرد. 

سلفون بسته بندی آجیل پر مصرف ترین نوع پلاستیک آجیل است که در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون بسته بندی آجیل

نایلون بسته بندی آجیل کاربرد کمی در بسته بندی این محصول دارد به این صورت که در نمونه های صنعتی اصلا مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر به علت قیمت مناسب برای بسته بندی آجیل در منزل یا فروش محلی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت بسته بندی آجیل

پاکت بسته بندی آجیل دقیقا همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله پاکت سازی به شکل پاکت ساخته می شود. از پاکت های بسته بندی آجیل که از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند برای بسته بندی آجیل صادراتی نیز استفاده می شود. پلاستیک بسته بندی پسته یکی از نمونه های این محصول است که مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

بسته بندی وکیوم

پلاستیک بسته بندی آجیل که به صورت وکیوم شده باشد از جنس سلفون یا پلی اتیلن است که به شکل های مختلفی مانند دو طرف شفاف، یک طرف شفاف یک طرف متالایز و یا یک طرف شفاف و یک طرف صدفی قابل تولید است. از مزایای بسته بندی وکیوم آجیل می توان به کم حجم بودن و افزایش ماندگاری کیفیت محصول اشاره کرد.

بسته بندی تک نفره آجیل

به احتمال زیاد تا به حال بسته بندی های تک نفره خشکبار مانند بسته بندی تک نفره تخمه و یا بسته بندی تک نفره پسته را در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی دیده اید؛ این نوع بسته بندی دقیقا همان لفاف بسته بندی است اما با ابعاد کوچکتر که به صورت سر و ته دوخت (پیلوپک یا بالشتی) تولید می شود.

چاپ سلفون بسته بندی آجیل

هالند پلاست کیفیت تولید و چاپ را به صورت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارئه می دهد و همینطور برای بازده بالاتر می تواند مشاوره های اساسی برای طراحی بسته بندی به شما ارائه دهد. در مجموعه ما چاپ انواع نایلون و سلفون بسته بندی آجیل به صورت full hd از 1 تا 12 رنگ با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب انجام می شود.

تولید پلاستیک بسته بندی آجیل

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی آجیل اعم از سلفون بسته بندی آجیل و نایلون بسته بندی آجیل و خشکبار می باشد و هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید پلاستیک آجیل ندارد. لازم به ذکر است که هر نوع سفارشی سازی مانند تعبیه سوپاپ، زیپ کیپ، رگال، کاست و… با توجه به نیاز و درخواست مشتریان قابل اجرا است.

خرید و قیمت انواع پاکت آجیل

قیمت این محصول به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پاکت بسته بندی آجیل و استعلام قیمت انواع پلاستیک بسته بندی آجیل، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- جنس پلاستیک بسته بندی آجیل چیست؟ جنس این پلاستیک اکثرا از سلفون bopp, opp و cpp است اما در برخی موارد از نایلون هم نیز استفاده می شود.

2- سلفون بسته بندی آجیل را به صورت رول تحویل می دهید یا پاکت شده؟ با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز به هر دو صورت امکان پذیر است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *