ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کننده سلفون ترسبافون bopp

زمان مطالعه: 6 دقیقه سلفون نامیست که برای بسته بندی محصولات مختلفی کاربرد داره بنابراین شما باید بدونید دقیقا به چه سلفونی نیاز دارین. به عنوان مثال آیا سلفون ایرانی (pp)، سلفون ترس (سلفونopp) یا سلفون متالایز (سلفون bopp) و یا حتی سلفون صنعتی نیاز دارین؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سلفون ترس و نکاتی راجع ...

سلفون ترس چاپی| قیمت سلفون ترس
6 دقیقه
16 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

سلفون نامیست که برای بسته بندی محصولات مختلفی کاربرد داره بنابراین شما باید بدونید دقیقا به چه سلفونی نیاز دارین. به عنوان مثال آیا سلفون ایرانی (pp)، سلفون ترس (سلفونopp) یا سلفون متالایز (سلفون bopp) و یا حتی سلفون صنعتی نیاز دارین؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سلفون ترس و نکاتی راجع به تولید، چاپ، فروش، قیمت و خرید سلفون ترسبافون بپردازیم. پس جهت کسب اطلاعات مفید برای داشتن یک خرید مطمئن و دقیق تا انتهای این مطلب همراه هالند پلاست باشید.

سلفون ترس یا bopp چیست؟

مفهوم سلفون در صنعت بسته بندی با مفهومی که از سلفون های خانگی در ذهن داریم تفاوت هایی داره. این سلفون ها، فیلم های پلاستیکی از نوع BOPP (یا همان OPP) و CPP بوده که با نام ترسبافون و یا به اختصار سلفون ترس نیز شناخته می شوند. 

سلفون ترس

سلفون ترس عمدتا در بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی کاربرد داره. این نوع پلاستیک دارای قابلیت چاپ و لمینت پذیری بالاییه و با اون میشه لفافهای زیبا و چشمگیری و یا پاکت ترس و پاکت opp برای بسته بندی محصولات تولید کرد که در نهایت باعث جلب توجه مشتری و فروش بیشتر محصول میشه.

What is Cellophane Tresbaphone?

انواع سلفون ترس تولیدی شرکت هالند پلاست

معمولا برای بسته بندی با سلفون، یکی از 3 نوع ترس را استفاده می کنند. هر سه نوع در شرکت هالند پلاست با بهترین کیفیت تولید میشه. این سه نوع ترس عبارتند از:

  1. شفاف
  2. متالایز
  3. صدفی
سلفون شفاف bopp

1. سلفون شفاف

با استفاده از بسته بندی با سلفون شفاف می توان بسته بندی و لیبل های شفاف را برای نشان دادن محصول و محتوای داخل بسته تولید نمود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

از این نوع سلفون در مواردی مانند پلاستیک بسته بندی زعفران، پاستیل، ماکارونی، ادویه جات، حبوبات، پلاستیک وکیوم ظروف سالاد و… استفاده می شود. این نوع در صورت قرار گرفتن در معرض خورشید تغییری نکرده و فاسد نمی شوند.

سلفون ترس شفاف

2. سلفون متالایز

سلفون متالایز در بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که تابش نور خورشید بر شکل و حالت آن ها تاثیر گذاشته و منجر به فساد آن ها می شود.

اکثرا پلاستیک های بسته بندی شکلات، پلاستیک های بسته بندی چای و پلاستیک بسته بندی تخمه از جنس سلفون متالایز هستند.

سلفون متالایز

3. سلفون صدفی (پرولایز)

تولید سلفون های ترس صدفی بر پایه رنگ شیری بوده و غالبا در بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که جهت نگهداری به سرما نیاز دارند. پلاستیک بسته بندی بستنی و پلاستیک بسته بندی ساندویچ سرد از این نوع سلفون هستند.

سلفون ترس

جنس فیلم های ترس

خانواده سلفون ترس دارای دو ماده اولیه به نام OPP و CPP است. فیلم (رول) OPP و CPP از نظر جنس مواد اولیه با هم تفاوتی نداشته و هر دو بر پایه مواد پروپیلن (PP) تهیه و تولید می شوند.

تنها تفاوت این دو فیلم در میزان لطافت آن هاست، به طوری که سلفون ترس CPP کمی نرم تر و لطیف تر است.

در بسته بندی مواد غذایی معمولا یک لایه از فیلم OPP چاپ دار را روی لایه ای از CPP لمینت می کنند تا هم بسته بندی مستحکم تر شود و هم این که ماده غذایی در تماس مستقیم با مواد چاپ نباشد.

جنس فیلم ترس

کاربرد سلفون ترسبافون

همانطور که پیش تر نیز گفتیم این سلفون بسته بندی در صنایع غذایی و بهداشتی بیشترین مصرف را دارد. زیرا این نوع محصولات باید بسته بندی شکیل و با کیفیتی داشته باشند. این سلفون بر اساس کاربرد دو دسته تقسیم میشه:

  1. سلفون صدفی که رنگ پایه سلفون با رنگ سفید آمیخته میشه مثل بسته بندی نمک
  2. سلفون متالایز که از یک طرف با پودر فلزاتی مانند آلومینیوم پوشونده می شه مانند بسته بندی های چیپس
Cellophane printing

ویژگی های فیلم سلفون ترس

  1. قابلیت کشسانی و مقاومت بالا در برابر گرما، سرما و رطوبت
  2. قابلیت بالای لمینت پذیری برای بسته بندی مواد غذایی و مواد بهداشتی
  3. جنس فیلم سلفون ترس OPP و CPP است و از همین رو قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد.
  4. عایقی مناسب در برابر عبور حرارت، هوا، رطوبت و آلودگی ها
  5. تولید به صورت تک لایه و چند لایه
  6. تولید سلفون ترسبافون به شکل فیلم، رول، پاکت opp یا پاکت ترس
چاپ سلفون ترس

چاپ سلفون ترس در هالند پلاست

دلیل اصلی استفاده از فیلم های ترسبافون قابلیت چاپ پذیری بسیار بالا و خاصیت لمینت پذیری آن است که منجر به تولید لفاف هایی شیک و جذاب با کیفیت بصری بالا می گردد.

از همین رو در شرکت هالند پلاست چاپ سلفون ترس بسته بندی با بهترین قیمت، از یک تا هشت رنگ فول اچ دی با استفاده از متد چاپ هلیو و فلکسو صورت می گیرد.

سلفون چاپی ترس

خرید و فروش سلفون ترس در هالند پلاست

جهت خرید سلفون ترسبافون و سایر محصولات پلیمری از شرکت هالند پلاست، شما از دو روش می  توانید اقدام نمایید. روش اول، مراجعه به صفحه تماس با ما و برقراری تماس با شماره های کارشناسان هالند پلاست است که در آنجا برای شما قرار داده ایم.

روش دوم هم مراجعه حضوری به دفاتر اداری هالند پلاست است که آدرس آنها در انتهای همین صفحه موجود می باشد.

کاربرد سلفون ترسبافون

تولید کننده سلفون ترس

گروه کارخانجات تولیدی هالند پلاست یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان فیلم bopp  تا به امروز توانسته تولید کننده و تامین کننده انواع سلفون اعم از پاکت opp، متالایز، سلفون بسته بندی، پاکت ترس و… برای شرکت های مختلف باشد.

همچنین با کمک نیروهای متخصص خود سهم عظیمی در صادرات این محصولات به سایر کشور های همجوار و حوزه خلیج فارس داشته باشد.

سلفون متالایز نقره ای

قیمت سلفون ترس

قیمت سلفون ترس بستگی به ابعاد تولیدی، ضخامت، صدفی یا متالایز بودن محصول دارد. علاوه بر آن با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه در بازار مرتب در حال تغییر است لذا قیمت سلفون هم با توجه به قیمت روز مواد تغییر می کند.

بنابراین برای استعلام قیمت روز و دریافت مشاوره جهت خرید سلفون ترسبافون  با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- تفاوت سلفون ترسبافون با سلفون bopp و opp چیست؟ سلفون BOPP یا OPP با سلفون ترسبافون یکی است که در بین مردم به اختصار سلفون ترس شناخته می شوند.

2- قیمت سلفون ترسبافون در شرکت هالند چطور محاسبه می شود؟ قیمت پایه فرآورده‌های پلی اتیلنی در سایت پتروشیمی در فرمول خاصی برای ایاب و ذهاب قرار داده می‌شود و قیمت نهایی بدست می‌آید.

3- کیفیت محصولات تان چگونه است؟ پایه تولید سلفون ترس در شرکت هالند بر مبنای جنس درجه یک با بالاترین کیفیت است مگر به درخواست مشتری ناخالصی برای محصول اضافه شود.

bopp چیست، پاکت opp، سلفون bopp، تولید کنندگان فیلم bopp، تولید کننده سلفون، opp چیست، چاپ سلفون تبریز، چاپ سلفون بسته بندی، سلفون ترس مشهد، ترسبافون چیست، چاپ سلفون در تهران، پاکت ترس، متالایز، انواع سلفون، سلفون رنگی، بسته بندی با سلفون، تولید سلفون بسته بندی در تهران

16 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *