ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ بسته بندی ساشه ای

زمان مطالعه: 5 دقیقه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم، میل به بسته بندی های آسان مصرف افزایش پیدا کرده است. بسته بندی ساشه ای نیز یکی از متنوع ترین و پر کاربردترین این نوع از بسته بندی ها می باشد. اگر شما هم برای محصول خود به این نوع بسته بندی نیاز دارید پیشنهاد می کنیم ...

5 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم، میل به بسته بندی های آسان مصرف افزایش پیدا کرده است. بسته بندی ساشه ای نیز یکی از متنوع ترین و پر کاربردترین این نوع از بسته بندی ها می باشد. اگر شما هم برای محصول خود به این نوع بسته بندی نیاز دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه به معرفی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، طراحی و چاپ بسته بندی ساشه ای خواهیم پرداخت که با دانستن این نکات می توانید یک خرید دقیق و بی دغدغه را تجربه کنید.

ساشه چیست؟

ساشه به بسته بندی های کوچک و یک نفره یکبار مصرف گفته می شود که برای بسته بندی انواع مواد مایع، پودری و گرانولی استفاده می شود. به طور کلی به تولید و چاپ لفاف های بسته بندی تک نفر با هر نوع مواد اولیه ( کاغذی و پلاستیکی ) ساشه می گویند که در اکثر موارد ساشه به صورت چند تایی در یک بسته بندی مادر قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع بسته بندی ساشه از لحاظ جنس

ساشه از لحاظ ظاهری به دو نوع ساشه مدادی و ساشه مربعی تقسیم می شود اما از نظر جنس و متریال دارای انواع مختلفی است که در زیر به آنها اشاره شده است.

  1. ساشه پلاستیکی: تولید این نوع ساشه ها بر پایه مواد اولیه پلاستیکی انجام می شود. پر مصرف ترین متریال برای ساشه های پلاستیکی،  انواع OPP، BOPP و CPP یا همان سلفون است که معمولا به صورت چاپ شده سفارش می دهند. مثل بسته بندی نبات تک نفره 
  2. ساشه متالایز: در صورت لمینت کردن ساشه های سلفونی با ورقه های نازک آلومینیومی، ساشه متالایز تولید می شود. مثل ساشه بسته بندی عسل این مدل بسته بندی ساشه ای در برابر نور خورشید نفوذ ناپذیر است و محتوای درون آن برای مدت زمان طولانی تر از فاسد شدن در امان هستند.
  3. ساشه کاغذی: نمونه های کاغذی ساشه اغلب جهت بسته بندی نمک، فلفل، آویشن و سایر ادویه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ساشه از لحاظ محتویات

ساشه ها از لحاظ نوع محصولی که درون آن ها قرار می گیرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. ساشه مایعات: در این نوع ساشه ها، مایع مورد نظر به وسیله دستگاه مخصوص، درون پاکت های 10 الی 30 گرمی تزریق می شوند. این مایع می تواند شامل انواع مایعات رقیق مانند آبلیمو و آب نارنج باشد و یا مایعات غلیظ مانند سس، عسل، روغن زیتون، و انواع مواد شوینده مثل شامپو و مایع دستشویی.
  2. ساشه پودری: این نوع از ساشه ها جهت بسته بندی انواع مواد پودری مثل قهوه، نسکافه، فلفل، سماق و دیگر ادویه جات پودری و هم چنین داروهای پودری استفاده می شود.
  3. ساشه گرانولی: دستگاه های گرانولی فقط محصولی را بسته بندی می کنند که دانه های آن کمی درشت باشد و حالت پودر نداشته باشد. محصولات گرانولی محصولاتی مانند نمک، شکر و… هستند که دانه های نسبتا درشت دارند.

کاربرد های ساشه

1. ساشه آرایشی و بهداشتی: در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی از ساشه ها برای بسته بندی شامپو، لوسیون، لاک پاک کن، پد الکلی، دستمال مرطوب، پاکت کاندوم، پودر دکلره، رنگ مو و… استفاده می شود. همچنین این مواد چون حجم کمی دارند در سفر نیز کاربرد زیادی دارند. استفاده از ساشه آرایشی و بهداشتی می تواند جنبه تبلیغاتی هم داشته باشد و برای بازاریابی و معرفی محصول (تستر) مورد استفاده قرار گیرد.

2. ساشه مواد غذایی: بیشتر مواد مصرفی بعد از باز شدن بسته بندی، تمام محتویات درون آن به یکباره و در یک وعده استفاده نمی شود. همچنین، به دلیل باز شدن بسته بندی این مواد منقضی شده و دچار فساد و خرابی می شوند. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند از بسته بندی محصولات غذایی که به صورت ساشه ای هستند استفاده کنند. از این محصولات می توان به ساشه سس و ساشه قهوه فوری اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

3. ساشه دارویی: ساشه دارویی هم دوز مصرف دارو در هر وعده را مشخص می کند و هم با وکیوم کردن کامل دارو از ورود هرگونه میکروب، نور، رطوبت و انواع گازها به درون بسته بندی جلوگیری می کند. برای مستحکم تر بودن این پاکت ها، ساشه های دارویی به صورت لایه ای ساخته می شوند به طوری که دو یا چند لایه روی یکدیگر لمینت می شوند. بسته بندی داروهای گیاهی، پودری، افزودنی ها و انواع مکمل ها، نمونه هایی از کاربرد ساشه در صنعت دارو است.

4. ساشه کشاورزی: بعضی از محصولات کشاورزی مثل سموم و آفت کش ها به شکل طبیعی بسیار واکنش پذیر و سمی هستند. به همین دلیل برای این محصولات باید از نوعی بسته بندی مناسب استفاده کرد تا با محیط بیرون فعل و انفعال انجام ندهد. از آنجایی که ساشه به صورت چند لایه تولید می شوند، محتوای درون آن از هر گونه نفوذ یا نشت در امان است.

تولید ساشه در همه ابعاد و ضخامت ها

همانطور که پیشتر گفتیم یکی از مهم ترین موارد استفاده از ساشه بسته بندی، نفوذ ناپذیری هوا و استحکام و مقاومت آن است. این امر موجب تازه نگه داشتن و جلوگیری از فساد زودرس محصول درون آن می شود. از همین رو کیفیت تولید پلاستیک ساشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع لفاف بسته بندی، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی قادر به تولید انواع سلفون ساشه ای اعم از تولید ساشه پودری، تولید ساشه مایعات، تولید ساشه مدادی و … است.

به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنایع مختلف، تولید ساشه دارویی، ساشه سس، ساشه شامپو، ساشه قهوه و… با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه درجه یک فود گرید به صورت تضمینی انجام می شود.

لازم به ذکر است که شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

طراحی و چاپ بسته بندی ساشه

اولین وظیفه چاپ روی ساشه، انتقال اطلاعات محصول مانند نام برند تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات، طریقه مصرف و… به مشتریان است. اما مهم ترین وظیفه طراحی و چاپ ساشه، جذب مشتری و برند سازی است.

عموما اولین موردی که افراد را برای خرید یک کالا جذب می کند، ظاهر بسته بندی آن است. امروزه اکثر کارخانه ها و شرکت ها محصولات خود را درون بسته بندی های پلاستیکی چاپ دار با طرحی جذاب و وسوسه انگیز قرار می دهند.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به طراحی و چاپ رول و لفاف ساشه قهوه، سس، دستمال مرطوب، ادویه جات و غیره هستیم. به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنایع گوناگون، طراحی و چاپ بسته بندی ساشه را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت بسته بندی ساشه ای

قیمت بسته بندی ساشه ای مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عباتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- قیمت چاپ ساشه چقدر است؟ قیمت خدمات طراحی و چاپ بسته بندی ساشه بر اساس یک سری معیار ها مانند تعداد رنگ بکار رفته در طرح، روش چاپ، حجم سفارش و… تعیین می شود و بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای این کار اعلام کرد. شما می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

2- کارخانه هالند پلاست تولید بسته بندی ساشه ای را در چه ابعادی می تواند انجام دهد؟ مجموعه ما با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و کادری حرفه ای، قادر به تولید انواع ساشه دارویی، قهوه، سس، شامپو، ادویه جات، دستمال مرطوب، کاندوم و… می باشد و تمامی سفارشات در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

3- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *