ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ سلفون بسته بندی نمک

زمان مطالعه: 4 دقیقه نمک یکی از ادویه های پر مصرف در بین مردم است که شرایط نگهداری خاص خود را دارد. از آنجایی نمک رطوبت هوا را به خود جذب می کند و فساد پذیری زیادی از این حیث دارد باید یک بسته بندی مناسب و مطمئن داشته باشد. سلفون بسته بندی نمک بهترین گزینه برای محافظت و ...

4 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نمک یکی از ادویه های پر مصرف در بین مردم است که شرایط نگهداری خاص خود را دارد. از آنجایی نمک رطوبت هوا را به خود جذب می کند و فساد پذیری زیادی از این حیث دارد باید یک بسته بندی مناسب و مطمئن داشته باشد. سلفون بسته بندی نمک بهترین گزینه برای محافظت و نگهداری از نمک در برابر عوامل مخرب آن است. در این مطلب به معرفی کامل پاکت بسته بندی نمک و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید سلفون بسته بندی نمک خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

تولید سلفون بسته بندی نمک

در بیشتر بسته بندی های مواد غذایی که به صورت صنعتی بسته بندی می شوند از سلفون های bopp, opp و cpp استفاده می کنند. برای بسته بندی نمک هم اکثرا از سلفون صدفی استفاده می شود زیرا این مدل بسته بندی از قیمت اقتصادی، ظاهر زیبا، چاپ پذیری بالا و مقاومت و تحمل وزن بالایی برخوردار است.

سلفون های صدفی در بیشتر مواقع به شکل لفاف یا همان بسته بندی های ساده دو طرف دوخت استفاده می شود. اما بنا به نیاز مشتریان گرامی امکان تحویل به صورت رولی یا یک طرف باز هم وجود دارد.

تولید سلفون نمک

نایلون بسته بندی نمک

نایلون بسته بندی نمک از سلفون بسته بندی نمک که در بالا ذکر شد دارای قیمتی مناسب تر است و افراد زیادی برای بسته بندی نمک از این نوع بسته بندی استفاده می کنند. بیشتر سفارشات نایلون بسته بندی نمک در سایز و ضخامت مورد نیاز مشتریان در مدل های نایلون شیری تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت تولید بسته بندی سلفونی با بسته بندی نایلونی در مواد اولیه استفاده شده است. در بسته بندی نایلونی از مواد پلیی اتیلنی استفاده می شود ولی در بسته بندی سلفونی از مواد پلی پروپیلنی استفاده می شود.

تفاوت بین بسته بندی با نایلون و سلفون:

  1. نایلون دارای رنگ مات تری است.
  2. قابلیت چاپ پذیری دارد اما نه به اندازه نمونه سلفونی.
  3. استحکام و مقاومت تقریبا یکسانی با نمونه سلفونی دارد.
قیمت نایلون بسته بندی نمک، چاپ سلفون نمک، قیمت سلفون نمک، خرید سلفون نمک، تولید سلفون نمک، قیمت پاکت نمک، پاکت بسته بندی نمک، سلفون بسته بندی نمک، نایلون بسته بندی نمک

پاکت بسته بندی نمک

از آنجایی که نمک دارای قیمت پایینی است، تولید کننده های کمی برای بسته بندی نمک از نوع پاکتی استفاده می کنند. علت آن هم این است که پاکت بسته بندی نمک به عنوان یک بسته بندی گران شناخته می شود. اما بعضی از مجموعه ها برای نمک دریایی، آبی و ید دار از این نوع بسته بندی استفاده می کنند. بیشتر بسته بندی های نمک صادراتی برای کشور های اروپایی از پاکت بسته بندی نمک برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند.

پاکت بسته بندی نمک صادراتی، قیمت سلفون بسته بندی نمک، چاپ سلفون نمک، قیمت سلفون نمک، خرید سلفون نمک، تولید سلفون نمک، قیمت پاکت نمک، پاکت بسته بندی نمک، سلفون بسته بندی نمک

لفاف بسته بندی نمک تک نفره (ساشه ای)

از دیگر انواع بسته بندی نمک که بیشتر برای رستوران ها و فست فود ها استفاده می شود، لفاف بسته بندی نمک تک نفره یا همان ساشه ای است که در سایز کوچک برای وزن های پایین استفاده می شود.

در تولید این مدل بسته بندی معمولا از مواد اولیه سلفونی، نایلونی، کاغذی یا از لمینت کردن چند لایه روی همدیگر استفاده می شود.

سلفون بسته بندی نمک یکبار مصرف، پلاستیک بسته بندی نمک تک نفره، چاپ سلفون نمک، تولید سلفون نمک، خرید سلفون نمک، قیمت سلفون نمک، قیمت پاکت نمک، سلفون بسته بندی نمک، پاکت بسته بندی نمک، بسته بندی نمک تک نفره

ابعاد قابل تولید پلاستیک بسته بندی نمک

در تولید پاکت و سلفون بسته بندی نمک هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت قابل تولید وجود ندارد و مشتریان می توانند سفارشات خود را در هر ابعاد و ضخامتی که نیاز دارند با کارشناسان ما در میان بگذارند.

چاپ بسته بندی نمک

ما در مجموعه کارخانجات هالند پلاست برای آسودگی بیشتر مشتریان تمامی فرایند های مربوط به طراحی و چاپ را به درخواست شما عزیزان می تواینم ارائه نماییم. در صورت ثبت سفارش طراحی این کار به توسط نیرو های متخصص در این حوزه انجام خواهد شد.

همچنین هالند پلاست با استفاده از بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب قادر به چاپ انواع لفاف و پاکت بسته بندی نمک اعم از سلفون و نایلون بسته بندی نمک با کیفیت full hd و به صورت تضمینی می باشد.

قیمت سلفون بسته بندی نمک، چاپ سلفون نمک، قیمت سلفون نمک، خرید سلفون نمک، تولید سلفون نمک، قیمت پاکت نمک، پاکت بسته بندی نمک، سلفون بسته بندی نمک

استعلام قیمت و خرید سلفون نمک

قیمت سلفون بسته بندی نمک به موارد مختلفی مانندجنس، میزان سفارش، نوع طرح چاپی، قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و… بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای سلفون نمک بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون بسته بندی نمک و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سلفون بسته بندی نمک

سوالات متداول

1- چه تفاوتی بین بسته بندی نمک با مواد نایلونی و مواد سلفونی است؟ مواد نایلونی دارای رنگ مات تری هستند و قابلیت چاپ پذیری کمتری نسبت به نوع سلفونی دارند

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی نمک چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- نحوه سفارش در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای ثبت سفارش می توانید با مراجعه به سایت هالند پلاست و بخش تماس با ما، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- قیمت سلفون بسته بندی نمک به چه صورت محاسبه می شود؟ قیمت این سلفون به عواملی مانند جنس، میزان سفارش، نوع طرح چاپی و قیمت روز مواد اولیه بستگی دارد.

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *