ارتباط با ما 0915-2100-901

پاکت بسته بندی کاندوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه در این مطلب قصد داریم از صفر تا صد تولید پاکت بسته بندی کاندوم و یا همان لفاف بسته بندی کاندوم را توضیح دهیم. این مقاله برای شما تولیدکنندگان کاندوم بسیار کاربردی است و می تواند به شما در خرید پاکت بسته بندی کاندوم اطلاعات زیادی بدهد تا بتوانید یک خرید مطمئن و مقرون به ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مطلب قصد داریم از صفر تا صد تولید پاکت بسته بندی کاندوم و یا همان لفاف بسته بندی کاندوم را توضیح دهیم. این مقاله برای شما تولیدکنندگان کاندوم بسیار کاربردی است و می تواند به شما در خرید پاکت بسته بندی کاندوم اطلاعات زیادی بدهد تا بتوانید یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

انواع پاکت بسته بندی کاندوم

پاکت های بسته بندی کاندوم از مجموعه لفاف های بسته بندی چند لایه است که از دو متریال متفاوت آلومینیوم و پلاستیک تولید می شوند. مدل اول که به فویل آلومینیوم بسته بندی کاندوم شناخته می شود همانطور که از نامش پیداست از جنس آلومینیوم است.

نوع دوم که یک بسته بندی پلاستیکی است، از سلفون ساخته می شود. سلفون بسته بندی کاندوم نسبت به فویل بسته بندی کاندوم دارای مزایایی است.

از مهم ترین مزایای سلفون نسبت به فویل می توان به مقرون به صرفه تر بودن، شرایط نگهداری بهتر و مقاوم تر بودن آن اشاره کرد.

ویژگی های فیلم چند لایه بسته بندی کاندوم

کاربرد فیلم های چند لایه اکثرا برای بسته بندی های غذایی، بهداشتی و دارویی است. بیشتر بسته بندی های غذایی به صورت چند لایه هستند. در زمینه بهداشتی می توان به بسته بندی های دستمال مرطوب، بسته بندی کاندوم، بسته بندی پد الکلی و… اشاره کرد. در زمینه بسته بندی دارویی هم از فیلم های چند لایه برای بسته بندی برخی از دارو های خاص استفاده می شود.

از آنجایی که این فیلم ها برای بسته بندی محصولات مهمی مورد استفاده قرار می گیرند لازم است یک سری ویژگی هایی داشته باشند که با شرایط آن محصول سازگاری داشته باشند.

انواع مختلف لفاف بسته بندی تولید شده در هالند پلاست با کاربردهای متنوع وجود دارد. برای مشاهده همه این تولیدات می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

اما برخی از ویژگی هایی که در اکثر این بسته بندی ها یکسان است عبارتند از:

  1. قابلیت چاپ پذیری بالا
  2. مقاوم در مقابل نور، حرارت، رطوبت
  3. قابلیت دفع ضربه و مقاومت در مقابل سوراخ شدن، پاره شدن و…
  4. شفافیت و قابلیت دیدن محصول (این مورد برای بسته بندی های غذایی است)

سلفون شیرینگ جعبه بسته بندی کاندوم

جعبه های کاندوم هنگامی که پاکت های بسته بندی کاندوم (لفاف ها) درون آنها قرار می گیرند در مرحله بعد که مرحله آخر فرآیند بسته بندی است به وسیله سلفون مخصوص شیرینگ می شود. به این سلفونها اصطلاحا سلفون شیرینگ می گویند.

این فرآیند به وسیله دستگاه های مخصوص انجام می شود به این صورت که با حرارت دادن به سلفون، سلفون به دور جعبه جمع می شود یا به اصطلاح پک می شود.

این سلفون هم برای جعبه های تکی که لفاف ها درون آن قرار می گیرند تولید می شود و هم برای جعبه بسته بندی مادر که جعبه های تکی درون آن قرار می گیرند.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی کاندوم

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی کاندوم باید بسیار با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد و اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصولتان را احساس خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ پاکت متالایز سلفونی بسته بندی کاندوم به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش بگیرید.

تولید پاکت بسته بندی کاندوم

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب قادر به تولید انواع سلفون، نایلون و نایلکس می باشد. همچنین در تولید سلفون بسته بندی کاندوم هیچ گونه محدودیتی ندارد و بنا به سفارش مشتریان، پاکت بسته بندی کاندوم در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است.

قیمت و خرید

قیمت فیلم سلفون بسته بندی کاندوم مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از مواد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید پاکت کاندوم و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پاکت کاندوم و استعلام قیمت پاکت بسته بندی کاندوم، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- در چاپ سلفون بسته بندی کاندوم از چند رنگ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

2- پاکت بسته بندی کاندوم را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول و هم به صورت دوخت خورده می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- هزینه چاپ سلفون بسته بندی کاندوم چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *