ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک دسته دار فانتزی

زمان مطالعه: 2 دقیقه انواع پلاستیک‌ دسته دار امروزه به میزان زیاد برای جابجایی کالا در فروشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از طرح مناسب روی این محصول می‌ تواند به جذب مشتری و تبلیغ برند کمک زیادی بنماید. معمولاً پلاستیک دسته دار فانتزی بصورت چندباره مورد استفاده قرار می گیرد که این نکته اهمیت استفاده از طرح‌ ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انواع پلاستیک‌ دسته دار امروزه به میزان زیاد برای جابجایی کالا در فروشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از طرح مناسب روی این محصول می‌ تواند به جذب مشتری و تبلیغ برند کمک زیادی بنماید. معمولاً پلاستیک دسته دار فانتزی بصورت چندباره مورد استفاده قرار می گیرد که این نکته اهمیت استفاده از طرح‌ های جذاب فانتزی را برای آن دو چندان کرده است.

انواع پلاستیک دسته دار فانتزی

پلاستیک های دسته دار شامل دو نوع نایلون و نایلکس بوده که بر اساس نوع دسته به انواع مختلف زیر تقسیم می شوند:

  1. نایلون و نایلکس دسته رکابی
  2. نایلون و نایلکس دسته موزی
  3. نایلون و نایلکس دسته بندی یا زنبیلی
  4. نایلون و نایلکس دسته تقویتی

چاپ انواع طرح های فانتزی روی نایلون و نایلکس

استفاده از پلاستیک دسته دار فانتزی با کیفیت و درجه 1 که با یک چاپ با کیفیت نیز طراحی و تولید شده است باعث استفاده چند باره مشتری از پلاستیک می شود. این بدان معنی است که شما یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک در سطح شهر دارید که تاثیر مستقیم در میزان فروش شما و برند شدنتان دارد.

پس می توان اینگونه بیان کرد که چاپ طرح و لوگو روی پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است. به ویژه برای فروشگاه‌های تازه تأسیس نیاز به استفاده از طرح‌های جذاب بیش‌تر احساس می‌شود.

در هالند پلاست ما هیچ محدودیتی برای چاپ نداریم. عملیات چاپ روی نایلون و نایلکس ها در هالند پلاست از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت تولید

اغلب، مشتری ها برای خرید نایلون دسته دار فانتزی تنها یک سایز و ضخامت را سفارش نمی دهند بلکه با توجه به نیازی که از نایلون دارند آن را سفارش می دهند.

به همین دلیل هر مشتری ممکن است سایز مشخصی از نظر ابعاد و ضخامت برای خود و با توجه به نیازی که دارد سفارش دهد.

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولید پلاستیک های دسته دار وجود ندارد. ما آماده هر گونه سفارشی سازی بر اساس نیاز شما مشتری عزیز هستیم.

اگر هم ابعاد اختصاصی ندارید باید از ابعاد و سایزهای استاندارد در بازار سفارش داده و انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت پلاستیک دسته دار

هزینه تولید پلاستیک های دسته دار اعم از نایلون دسته دار و نایلکس دسته دار سفید، رنگی و … به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، تعداد رنگ موجود در طرح، نوع روش چاپی و مشخصات نمونه بستگی دارد. بنابراین برای دریافت قیمت دقیق لطفا با مشاوران فروش ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

البته بنا به درخواست مشتری می توان با مواد درجه 2 و 3 تولید نایلون و نایلکس را انجام داد. مواد اولیه درجه ۲ و ۳ از لحاظ مقاومتی تفاوت چندانی با نمونه های درجه ۱ ندارد. اما دارای ظاهر کدر تری است که در نمونه های درجه ۳ باعث دون دون شدن سطح نایلون هم می شود.

سوالات متداول

1- کیفیت نایلون و نایلکس تولید شده در هالند پلاست چگونه است؟ کیفیت با مواد درجه 1. محصول با کیفیت عالی و تضمین شده به مشتری ارائه می شود.

2- در هالند پلاست تا چند رنگ چاپ بر روی پلاستیک دسته دار انجام می شود؟ در هالند پلاست ما هیچ محدودیتی برای چاپ نداریم. عملیات چاپ روی نایلون و نایلکس ها در هالند پلاست از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *