ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون دسته تقویت

زمان مطالعه: 4 دقیقه نایلون دسته تقویت یا اصطلاحا دسته سرخود، یکی از متداول ترین انواع کیسه های فروشگاهی است. این نوع، از دسته پلاستیک های دسته دار شکیل و پرکاربرد برای مصارف فروشگاهی و صنعت لباس و بوتیک است. برای آگاهی از نحوه خرید، استعلام قیمت، سفارش تولید و چاپ نایلون دسته تقویت از مجموعه کارخانجات هالند پلاست ...

قیمت نایلون تبلیغاتی دسته تقویت
4 دقیقه
9 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نایلون دسته تقویت یا اصطلاحا دسته سرخود، یکی از متداول ترین انواع کیسه های فروشگاهی است. این نوع، از دسته پلاستیک های دسته دار شکیل و پرکاربرد برای مصارف فروشگاهی و صنعت لباس و بوتیک است. برای آگاهی از نحوه خرید، استعلام قیمت، سفارش تولید و چاپ نایلون دسته تقویت از مجموعه کارخانجات هالند پلاست این صفحه را با دقت مطالعه کنید.

نایلون دسته تقویت؛ تفاوت آن با نایلون دسته موزی

عملا تفاوتی بین نایلون دسته موزی با تقویت از نظر ظاهری وجود ندارد. چون دسته در نایلون دسته موزی درون خود نایلون تعبیه شده و باعث می شود که میزان حمل بار کاهش پیدا کند.

در نمونه دسته تقویت یک لایه پلاستیکی از داخل بر روی دسته لمینت می شود. این لایه اضافی باعث تقویت دسته و افزایش چشم گیر میزان مقاومت و حمل بار در نایلون می شود.

نایلون دسته موزی بخاطر ظاهر شکیل و زیبایش مورد توجه است و  برای وزن بالا قابل استفاده نیست. تنها ضعف این نایلون ها دسته برش خورده در بدنه کیسه است که باعث می شود قدرت تحمل وزن پایین بیایید. با تقویت دسته، قدرت تحمل وزن تا ۲ برابر بیشتر می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع نایلون دسته تقویتی

پلاستیک دسته تقویت را با توجه به نوع کاست باید طبقه بندی نمود. در بیان اینکه کاست چیست باید بگوییم کاست به نحوه تولید و نوع تا زدن در زمان دوخت گفته می شود که باعث می شود کیسه دسته دار بدون افزایش ابعاد، حجم بیشتری را در خود جای دهد.

انواع این نایلون بر اساس نوع کاست عبارت است از :

  1. بدون کاست: در این مدل هیچ کاستی در روی نایلون تعبیه نمی شود.
  2. ته کاست: در مدل مذکور در انتهای کیسه پلاستیکی کاست جایگذاری می شود.
  3. بغل کاست: در این نمونه در دو طرف نایلون کاست زده می شود. البته در اکثر موارد اگر ته کاست باشد بغل کاست هم تعبیه می شود.
  4. سه طرف کاست: در این مدل از چپ، راست و پایین کاست تعبیه می شود که باعث می شود حجم بسیار بیشتری داخل نایلون جا شود.

کاربرد کیسه های نایلونی تقویت شده

معمولا از این نوع نایلون زمانی استفاده می شود که لازم باشد وزن بیشتری را تحمل کند. کیسه های دسته تقویتی در فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، بوتیک ها، فروشگاه های لوازم یدکی و وسایل سنگین استفاده می شود. این نوع نایلون باید از جنس درجه یک تولید شده  و دسته هایش به صورت تقویت شده و مستحکم باشد.

چاپ نایلون دسته تقویت

در شرکت هالند پلاست تولید کننده نایلون و نایلکس هر نوع چاپی اعم از تصویر ، لوگو ، متن و … با هر تعداد رنگ که مد نظر مشتری هست به مشتریان ارائه می گردد.

چاپ نایلون دسته تقویتی به سه روش انجام می شود. چاپ سیلک، هیلو و چاپ فلکسو از یک تا هشت رنگ فول اچ دی. البته نوع چاپ به میزان سفارش و طرح شما نیز بستگی خواهد داشت.

مشاوران ما با توجه به نوع درخواست شما از چاپ و تعداد رنگ های موجود در طرح مورد نظر شما بهترین نوع چاپ با کمترین هزینه را پیشنهاد می کنند.

پخش، خرید و فروش نایلون سرخود

 بهترین روش برای ثبت سفارش خرید نایلون دسته تقویت، نایلون تبلیغاتی و دیگر انواع نایلون در هالند پلاست، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

رنگبندی نایلون تقویتی

بسیاری از مشتریان کیسه دسته تقویت را به صورت خام یعنی بدون چاپ در رنگبندی های متفاوت و حتی بصورت نایلون شفاف نیاز دارند. ما در شرکت هالند پلاست تمام رنگهایی که مدنظر مشتری باشد را تولید می کنیم.

ولی پرفروش ترین رنگها، رنگ شیری و مشکی است که معمولا نایلون های شیری با جوهر مشکی و نایلون های مشکی دسته دار با جوهر طلایی یا نقره ای چاپ زده می شوند تا جلوه بهتری داشته باشند.

در اکثر موارد کیسه های دسته موزی در رنگبندی شیری یا مشکی همراه با چاپ سفارش داده می شوند زیرا در این دو رنگ تصویر چاپی بهتر نمایش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نایلون های تبلیغاتی مقاله نایلون چاپی تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

سایز و ابعاد نایلون دسته سرخود قابل تولید در هالند پلاست

هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نایلون دسته تقویت و انواع نایلکس و نایلون فروشگاهی در تمام ابعاد و ضخامت های مدنظر سفارشی مشتری ندارد. ما انواع کیسه های دسته دار در سایز سفارشی مشتری تولید می کنیم.

کیسه های دسته دار معمولا از کوچک ترین سایز یعنی ۳۰*۲۰ شروع شده و تا بزرگترین سایز یعنی ۷۵*۶۵ سفارش داده می شود. سایر سایزها عبارتند از: ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰، ۴۵*۳۵، ۵۰*۴۰ و ۶۰*۵۰ سانتیمتر

عوامل موثر در قیمت کیسه پلاستیکی دسته تقویت

قیمت انواع نایلون دسته دار بستگی به نوع مواد اولیه مصرفی و افزودنی های آن، نحوه دوخت، نوع دسته و خدمات انجام شده برای محصول، میزان ضخامت بر حسب میکرون و همچنین عرض محصول دارد.

از آنجایی که در تولید این نوع نایلون یک فرآیند دوخت و برش جدا برای چسباندن تقویت دسته صورت می گیرد هزینه بیشتری را در بر می گیرد که در قیمت تمام شده محصول اثر گذار است.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون دسته تقویت و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ نایلون دسته تقویت چقدر است؟ قیمت چاپ نایلون بر حسب تعداد رنگ های به کار رفته، روش چاپ و استفاده از کلیشه اختصاصی یا از پیش آماده متغیر خواهد بود. برای آگاهی از قیمت های روز و استعلام قیمت دقیق کافیست با کارشناسان مشاور ما در شرکت هالند پلاست تماس بگیرید.

2- قیمت نایلون دسته تقویت بر چه اساسی تعیین می شود؟ قیمت ها بستگی به نوع مواد اولیه مصرفی و افزودنی های آن، نحوه دوخت، نوع دسته و خدمات انجام شده برای محصول، میزان ضخامت بر حسب میکرون و همچنین عرض محصول دارد.

3- حداقل تیراژی که برای نایلون چاپی دسته تقویت در شرکت هالند می توان سفارش داد چقدر است؟ حداقل سفارش برای چاپ تک رنگ ۳۰۰ کیلوگرم و حداقل سفارش برای چاپ دو رنگ ۵۰۰ کیلوگرم است.

نایلون دسته تقویت، قیمت نایلون دسته تقویت، قیمت نایلون خام، قیمت نایلون دسته دار بزرگ، قیمت نایلون دسته دار شفاف، قیمت نایلون دسته دار کیلویی، قیمت چاپ نایلون دسته تقویت، چاپ نایلون دسته تقویت

9 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *