ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت پلاستیک دسته دار

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از ضروریات هر فروشگاه و سوپر مارکت و حتی خیلی از مشاغل، داشتن کیسه های دسته دار است که با انجام چاپ برند و دیگر تصاویر تبلیغاتی نسبت به هزینه نهایی پایین، بازده بالایی دارد. هالند پلاست کارخانه تولید پلاستیک دسته دار در این مطلب به طور جامع به بررسی انواع روش های فروش، ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از ضروریات هر فروشگاه و سوپر مارکت و حتی خیلی از مشاغل، داشتن کیسه های دسته دار است که با انجام چاپ برند و دیگر تصاویر تبلیغاتی نسبت به هزینه نهایی پایین، بازده بالایی دارد. هالند پلاست کارخانه تولید پلاستیک دسته دار در این مطلب به طور جامع به بررسی انواع روش های فروش، چاپ، خرید و قیمت پلاستیک دسته دار برای انتخاب بهترین نمونه با توجه به نیاز شما خواهد پرداخت.

انواع پلاستیک دسته دار

پلاستیک های دسته دار بر حسب نوع جنس به دو نوع نایلون و نایلکس تقسیم می شوند. تولید نایلون و نایلکس بر اساس نوع دسته به 4 نوع دسته رکابی، دسته تقویت، دسته موزی و دسته بندی یا زنبیلی تقسیم می شوند.

ما در کارخانه هالند پلاست قادر به تولید پلاستیک دسته دار سفید و شفاف، بزرگ، کیلویی، طرح دار، فانتزی، تبلیغاتی و غیره و فروش پلاستیک دسته دار در مشهد، اصفهان، تهران، قم، تبریز، ارومیه، شیراز و دیگر شهرهای کشور هستیم.

سفارشات صادراتی نیز در لب مرز کشور مورد نظر به شرکت یا فرد سفارش دهنده تحویل داده می شود. از جمله کشورهایی که تاکنون به آنها صادرات داشته ایم افغانستان، پاکستان، ارمنستان، عراق، کویت، کانادا، آمریکا و … هستند

کاربرد های نایلون و نایلکس دسته دار

  1. در فروشگاههای پوشاک و لباس
  2. تولید نایلکس جهت تبلیغات نمایشگاهی
  3. محصولات صوتی و تصویری و سی دی
  4. نایلکس داروخانه ها
  5. مواد غذایی
  6. خشکبار و تنقلات
  7. کتاب و لوازم التحریر
  8. نایلکس دسته زنبیلی لوازم آرایشی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید پلاستیک دسته دار فانتزی، تبلیغاتی، بزرگ، کیلویی، طرح دار و سفید

کیسه دسته دار پلاستیکی از نظر جنس به دو نوع نایلون و نایلکس تقسیم می شوند. نایلون دارای جنس نرم و انعطاف پذیر و شفاف هست. با دست کشیدن روی نایلون نرمی آن به طور کامل احساس می شود و صدای خش خش هم تولید نخواهد کرد. 

از نایلون برای حمل اشیاء سنگین استفاده نمی شود و برای لباس فروشی ها، داروخانه و این دسته از مشاغل بیشتر کاربرد دارد.

اما نایلکس جنس خشکی دارد به حدی که با دست زدن به آن صدای خش خش زیادی تولید می شود. نایلکس شفافیت نایلون را ندارد و کمی مات تر است.

نایلکس قدرت تحمل وزن بیشتری نسبت به نایلون دارد که باعث می شود اصنافی مانند تره بار و میوه فروشی ها که دارای محصولات سنگین وزن هستند از آن استفاده کنند.

قیمت پلاستیک دسته دار

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی، سفید، تبلیغاتی، کیلویی، شفاف، عمده و غیره بر حسب قیمت ماده اولیه آن است که با توجه به تغییرات زیاد در بازار نمی توان قیمت ثابتی ارائه کرد.

از جمله عواملی که در قیمت عمده پلاستیک دسته دار دخیل هستند می توان به موارد متعددی اشاره کرد. مثلا ضخامت و ابعاد در خواستی، نوع چاپ، تعداد رنگ بکار رفته در چاپ، استفاده از طرح عمومی یا اختصاصی، وزن و تعداد سفارش.

ولی کارشناسان ما در شرکت هالند پلاست همه روزه قیمت روز مواد را استعلام کرده و قیمت های به روز شده را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

چاپ پلاستیک دسته دار

کارخانه تولید پلاستیک دسته دار چاپی هالند پلاست هرگونه تولید و چاپ سفارشی پلاستیک دسته دار سفید، بزرگ، کیلویی، طرح دار و فانتزی را طبق خواست مشتری انجام می دهیم. کافیست تا طرح مورد نظرتان را برای مشاوران شرکت ما ارسال نمایید.

 مشاغلی که می‌ خواهند از اسم و لوگو خودشان در بسته بندی استفاده کنند می ‌توانند سفارش چاپ پلاستیک دسته دار تبلیغاتی را بدهند و نایلون اختصاصی خودشان را داشته باشند.

بدیهی است که  هرچه تعداد رنگ بیشتری در طرح مورد سفارش تان باشد باید حجم سفارش را بالا ببرید. به ازای هر یک رنگی که در طرح چاپی اضافه شود باید حداقل 100 کیلوگرم میزان سفارش افزایش یابد.

خرید پلاستیک دسته دار عمده

اگر قصد خرید نایلون و نایلکس دسته دار دارید نکته مهمی که در رابطه با قیمت پلاستیک دسته دار در خرید عمده و کیلویی باید بدانید این است که هرچه حجم سفارش بالا باشد قیمت تمام شده کاهش محسوسی خواهد داشت.

همچنین از نظر باربری نیز به صرفه تر می باشد که همه این موارد منجر به کاهش قیمت تمام شده می گردد.

در هنگام خرید پلاستیک دسته دار فانتزی، کیلویی، بزرگ، سفید، عمده و غیره لازم است از قیمت روز آن اطلاع داشته باشید. اما با توجه به این که این نرخ ها در شرایط نوسانات ارزی بالا و پایین می شود بهتر است جهت اطلاع از لیست قیمت پلاستیک دسته دار با مشاوران بخش فروش ما تماس داشته باشید.

سوالات متداول شما

1- قیمت پلاستیک دسته دار به چه عواملی بستگی دارد؟ از جمله عواملی که در قیمت هر کیلو پلاستیک دسته دار دخیل هستند می توان به موارد متعددی اشاره کرد. مثلا ضخامت و ابعاد در خواستی، نوع چاپ، تعداد رنگ بکار رفته در چاپ، استفاده از طرح عمومی یا اختصاصی، وزن و تعداد سفارش.

2- چاپ پلاستیک دسته دار در هالند پلاست چگونه انجام می شود؟ ما در تولیدی پلاستیک دسته دار هالند پلاست به دلیل بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تولید و چاپ قادر هستیم تا 8 رنگ چاپ روی پلاستیک دسته دار اجرا کنیم.

3- خرید اینترنتی پلاستیک دسته دار از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید اینترنتی شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا در پیام رسان های واتساپ و ایتا ارتباط برقرار کنید. همچنین برای خرید حضوری می توانید به مرکز فروش پلاستیک دسته دار هالند پلاست در تهران و مشهد مراجعه نمایید.

چاپ پلاستیک دسته دار تبلیغاتی، قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی، چاپ روی پلاستیک دسته دار، خرید پلاستیک دسته دار کیلویی، کیسه دسته دار، پلاستیک تبلیغاتی، کارخانه تولید پلاستیک دسته دار شیراز، مرکز فروش پلاستیک دسته دار در تهران، خرید اینترنتی پلاستیک دسته دار سفید، تولیدی پلاستیک دسته دار مشهد، قیمت پلاستیک دسته دار مشهد، قیمت عمده پلاستیک دسته دار، لیست قیمت پلاستیک دسته دار تبلیغاتی، قیمت پلاستیک دسته دار سفید، قیمت هر کیلو پلاستیک دسته دار، فروش پلاستیک دسته دار اصفهان، خرید پلاستیک دسته دار بزرگ، خرید پلاستیک دسته دار عمده، تولیدی پلاستیک دسته دار یزد، کارخانه تولید پلاستیک دسته دار در قم، چاپ پلاستیک دسته دار قیمت، پلاستیک دسته دار چاپی

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *