ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلکس دسته زنبیلی

زمان مطالعه: 5 دقیقه نایلکس دسته زنبیلی یکی از انواع پلاستیک های دسته دار فانتزی و جذاب تولید شده در گروه کارخانجات هالند پلاست است. استفاده از این نایلکس ها در بوتیک و فروشگاه های لوازم آرایش و بهداشتی بسیار پرکاربرد و رایج است. در ادامه تصمیم داریم به بیان ویژگی ها، انواع چاپ، تولید و روش خرید نایلکس ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

نایلکس دسته زنبیلی یکی از انواع پلاستیک های دسته دار فانتزی و جذاب تولید شده در گروه کارخانجات هالند پلاست است. استفاده از این نایلکس ها در بوتیک و فروشگاه های لوازم آرایش و بهداشتی بسیار پرکاربرد و رایج است. در ادامه تصمیم داریم به بیان ویژگی ها، انواع چاپ، تولید و روش خرید نایلکس دسته زنبیلی و همچنین و قیمت عمده نایلکس دسته دار در هالند پلاست بپردازیم.

نایلکس دسته زنبیلی یا بندی چیست؟

یکی از تولیدات نایلکسی هالند پلاست که از پر مصرف ترین پلاستیک های دسته دار در تمام فروشگاه ها و سوپر مارکت ها برای حمل و نقل محصولات خریداری شده است نایلکس دسته بندی یا دسته زنبیلی می باشد.

این نایلکس ها به خاطر ظاهر جذاب و مقاومت بالایی که دارند انتخاب بسیاری از فروشگاه های مختلف مخصوصا فروشگاه لباس، فروشگاه کفش، لوازم آرایشی و … است.

دسته این نوع پلاستیک دسته دار کاملا جدا از بدنه نایلکس است. شباهت زیادی با نایلون دسته تقویتی دارد که هر کدام به صورت مجزا تولید شده و سپس روی بدنه کیسه تعبیه می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

جنس نایلکس

مواد پلی اتیلنی به دو نوع سبک و سنگین تقسیم می شوند. در تولید پلاستیک های دسته دار از نوع پلی اتیلن سبک و سنگین اون استفاده می شود. از مواد پلی اتیلن سبک نایلون و از مواد پلی اتیلن سنگین نایلکس بدست میاد.

حالا ما در بازار به چه محصولی دقیقا نایلکس می گوییم؟ اگه دقت کرده باشید هنگامی که برای خرید به فروشگاه های مواد غذایی یا میوه فروشی ها می رویم بعد از خرید، اجناس را فروشنده در یک پلاستیک دسته دار قرار می دهد، 99 درصد مواقع جنس این محصول از پلی اتیلن سنگین است که در بازار به عنوان نایلکس شناخته می شود.

نایلکس های حمل مواد غذایی و میوه، نایلکس کیسه فریزر، سفره های یکبار مصرف، دستکش های یکبار مصرف، کیسه زباله همه از نایلکس تولید شده اند.

تولید عمده نایلکس دسته زنبیلی

نایلکس دسته زنبیلی با عنوان دسته بندی نیز شناخته می شود. این نوع نایلکس از مقاومت خوبی در برابر عوامل آسیب زا برخوردار بوده و حمل محصول خریداری شده را تسهیل می سازد.

در اغلب مواقع کاربرد نایلکس تبلیغاتی و تزئینی بوده و بیشتر جهت چاپ نقوش دلخواه و برندسازی استفاده می شود. تا جایی که اغلب خریداران این نایلکس، از نایلکس های دسته بندی جهت برندسازی استفاده می کنند.

در هالند پلاست سایز تولیدی نایلکس و نایلون دسته بندی بسیار متنوع است و هیچ محدودیتی در تولید انواع محصولات پلاستیکی نداریم.

ابعاد و ضخامت نایلکس دسته بندی

گروه کارخانجات هالند پلاست، تولید کننده انواع نایلون و نایلکس هیچ محدودیتی در تولید انواع سایز و ابعاد نایلکس ندارد.

شما مشتری عزیز می توانید نایلکس دسته بندی خود را در ابعاد و اندازه دلخواه سفارش بدهید. به عنوان مثال یکی از انواع نایلکس تولیدی هالند پلاست نوع نایلکس رولی دسته دار است. اما بیشتر سفارشات این نوع نایلکس در ابعاد ۳۰*۲۰ تا ۶۵*۵۵ با ضخامت ۶ تا ۲۵ میکرون است.

ضخامت نایلکس ارتباط مستقیمی با توان تحمل وزن در آن دارد. در صورتی که محصولات شما نیمه سنگین هستند، لازم است از پلاستیک ضخیم استفاده کنید.

میزان ضخامت نایلکس در تعداد سفارش نیز موثر است کافیست در زمان انتخاب، ابعاد، حجم و وزن محصولات خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید نایلکس دسته زنبیلی کنید.

کاربرد نایلکس دسته زنبیلی

با توجه به این که دسته های این نوع پلاستیک به صورت بندی هست نمی توان از آن برای حمل بارهای سنگین استفاده کرد. این نایلکس ها بیشتر به خاطر ظاهر شیک و جذاب آن ها استفاده می شود.

این کیسه ها برای بوتیک ها، فروشگاه های کیف و کفش، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، داروخانه ها و کسانی که به دنبال یک کیسه شیک برای فروشگاه خود هستند مناسب است.

طراحی و چاپ نایلکس

در واقع چاپ آرم و لوگوی فروشگاه بر روی نایلون و نایلکس می تواند به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک عمل کند. تا زمانی که پلاستیک کیفیت داشته و از آن استفاده شود می تواند فروشگاه و محصول شما را تبلیغ کند.

چاپ نایلکس دسته زنبیلی با هر نوع تصویری با هر تعداد رنگ با کیفیت تضمینی توسط هالند پلاست بین 1 تا 8 رنگ FULL HD روی نایلکس خواهد شد.

قیمت چاپ نیز بر اساس تعداد رنگ های موجود در تصویر شما قیمت گذاری خواهد شد.

انواع روش های چاپ نایلکس دسته زنبیلی در هالند پلاست

  1. چاپ فلکسو با روش سیلندر مرکز: در این روش کوچک ترین جزئیات با بالاترین کیفیت چاپ می شود. این روش چاپ بیشترین کاربرد را در چاپ نایلکس دسته زنبیلی دارد.
  2. چاپ هلیو: این چاپ در تیراژ بالا و میلیونی استفاده می ‌شود و برای چاپ هایی با کیفیت عالی و ایده آل و به شکل رول، بهترین انتخاب است. لازم به ‌ذکر است مواد مورد استفاده در این چاپ نسبت به مواد سایر چاپ‌ ها گران ‌تر است.
  3. چاپ دستی (سیلک): برای سفارش های زیر 500 کیلوگرم، این روش چاپ گزینه مقرون به صرفه ای خواهد بود. چاپ دستی تنها در سفارشاتی که حجم پایینی دارند به کار می رود.

انواع رنگبندی کیسه دسته دار

هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک دسته دار رنگی در هالند پلاست وجود ندارد. از جمله رنگ های پر سفارش نایلکس های دسته دار، نایلکس دسته بندی شفاف، مشکی، سفید، مات، آبی، قرمز و سبز است. مشتری های عزیز می توانند در هر طیف رنگی سفارش خود را در مجموعه ما ثبت ثبت نمایند.

صادرات و پخش عمده انواع نایلون و نایلکس دسته دار

به دلیل اینکه افزایش نرخ ارز و از طرفی کیفیت بالای محصولات پتروشیمی تولید در ایران، بسیاری از کشور های اروپایی هم متقاضی خرید تولیدات پتروشیمی کشور ما هستند.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع محصولات پلی اتیلنی، پلی پروپیلنی و … با ضمانت کیفیت و قیمت تمام شده است.

ما قادر به صادرات محصولات تولیدی مجموعه های خود به تمام کشور های خاورمیانه، اروپایی و دیگر کشور های جهان هستیم.

قیمت نایلکس دسته زنبیلی

برای تولید نایلکس دسته بندی یا دیگر محصولات پلی اتیلنی باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد. قیمت مواد اولیه هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. 

قیمت نهایی پلاستیک دسته دار تبلیغاتی بر اساس نرخ ماده اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، نوع چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح، خدمات دوخت و دسته و … تعیین می شود.

برای آگاهی از قیمت نایلکس دسته زنبیلی یا سایر انواع پلاستیک های دسته دار و دریافت قیمت تنها کافیست مشخصات دقیق نمونه مورد نظر خود را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما در صفحه تماس با ما برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

1- چاپ نایلکس در هالند پلاست به چند روش انجام می شود؟ چاپ فلکسو با روش سیلندر مرکزی، چاپ هلیو، چاپ دستی یا سیلک

2-  قیمت قیمت عمده نایلکس دسته دار در کشور چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس نرخ ماده اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، نوع چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح، خدمات دوخت و دسته و …

3- نحوه ثبت سفارش خرید نایلکس دسته زنبیلی در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش خرید، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

نایلون از این ماده بدست میاد، تولید نایلکس، نایلون دسته زنبیلی، قیمت نایلکس، قیمت نایلکس دسته دار، تولیدی نایلکس، نایلون دسته دار فانتزی، نایلکس عمده، خرید نایلکس، قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی، نایلون از چه ماده ای بدست میاد، قیمت نایلکس عمده، قیمت روز نایلکس، قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی، سفارش نایلکس، فروشگاه نایلکس، خرید عمده نایلکس، قیمت نایلکس چاپی، خرید نایلکس چاپی، فروش نایلکس چاپی، قیمت نایلکس دسته دار کیلویی، قیمت پلاستیک دسته دار سفید، قیمت نایلکس دسته دار فانتزی، قیمت نایلکس دسته دار عمده، قیمت نایلکس دسته دار مشکی، قیمت نایلکس دسته دار فروشگاهی، فروش نایلکس دسته دار، فروش نایلکس دسته دار در اصفهان، قیمت روز نایلکس دسته دار، قیمت انواع نایلکس دسته دار، قیمت نایلکس دسته دار سفید، خرید پلاستیک دسته دار فانتزی، فروش عمده نایلکس در اهواز، قیمت عمده نایلکس در تهران، قیمت عمده نایلکس دسته دار، قیمت فروش عمده نایلکس، فروش عمده نایلکس در شیراز، خریدار عمده نایلکس

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *