ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی

زمان مطالعه: 5 دقیقه اگر قصد خرید پلاستیک بسته بندی مواد غذایی را دارید اما هنوز اطلاعات کافی در مورد جنس، ضخامت و… ندارید پیشنهاد ما مطالعه مطلب زیر است. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست سعی ما بر این است که نکاتی کاربردی راجع به تولید، چاپ و قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی و ویژگی های ...

سلفون بسته بندی مواد غذایی
5 دقیقه
8 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر قصد خرید پلاستیک بسته بندی مواد غذایی را دارید اما هنوز اطلاعات کافی در مورد جنس، ضخامت و… ندارید پیشنهاد ما مطالعه مطلب زیر است. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست سعی ما بر این است که نکاتی کاربردی راجع به تولید، چاپ و قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی و ویژگی های آن بیان کنیم تا با خیال راحت اقدام به انتخاب محصول و خرید آن نمایید.

Cellophane food packaging types

سلفون بسته بندی مواد غذایی چیست؟

فیلم‌ های پلاستیکی شفاف و شیشه ای که بر پایه پروپیلن ساخته می ‌شوند، سلفون نام دارند. سلفون یکی از مواردی است که از قدیم تا به امروز جهت بسته بندی محصولات گوناگون همواره مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه در صنایع غذایی برای انواع بسته بندی مواد غذایی مختلف مانند آجیل و خشکبار، چای و قهوه، انواع دمنوش ها، سبزیجات خشک و تازه، حبوبات و ادویه جات، شیرینی، مواد غذایی پروتئینی آماده و نیمه آماده، سس ها و چاشنی ها، نوشیدنی ها، آلوچه و لواشک و تنقلات از سلفون برای بسته بندی کردن محصولاتشان  استفاده می کنند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901
Food cellophane

آشنایی با انواع بسته بندی

لفاف بسته بندی مواد غذایی که به منظور پوشش و محافظ  مواد غذایی به کار می روند در 2 نوع طبقه بندی می شوند:

  1. بسته بندی اولیه: این بسته بندی، اولین لایه در برگیرنده محصول است که در تماس مستقیم با محصول بوده و آن را در بر می‌ گیرد. برای بسته بندی اولیه می توان از انواع نایلون بسته بندی، سلفون بسته بندی مواد غذایی و پاکت بسته بندی پلاستیکی شفاف، پنجره دار، چاپ دار و… استفاده کرد.
  2. بسته بندی ثانویه: این بسته بندی در واقع لایه دوم بسته بندی است که در تماس مستقیم با محصول نیست. فیلم های شیرینگ و استرچ پالت از نمونه های مورد استفاده در بسته بندی ثانویه است.
What is Cellophane Tresbaphone?

انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی

  1. سلفون شفاف
  2. سلفون متالایز
  3. سلفون صدفی

1- سلفون شفاف

پلاستیک شفاف بسته بندی در بسته ‌بندی ‌هایی همچون ماکارونی و یا رشته آش که حتی اگر در معرض نور خورشید هم قرار بگیرند، مشکلی پیش نخواهد آمد و فاسد نمی ‌شوند، از سلفون شفاف استفاده می‌ کنند.

استفاده از سلفون شفاف باعث می ‌شود محصول به خوبی دید داشته باشد و مشتری بتواند خود محصول را ببیند. از طرفی، یکی از ویژگی‌های بارز سلفون شفاف و بسته بندی پلاستیکی شفاف، هزینه‌ی مناسب آن است که برای عموم مردم به صرفه است.

در پایین به برخی از مواد غذایی که توسط سلفون شفاف می توان بسته بندی کرد اشاره شده است:

  1. پلاستیک بسته بندی ماکارونی
  2. پلاستیک بسته بندی رشته آش
  3. پلاستیک بسته بندی شکر پنیر
Transparent cellophane

2- سلفون متالایز

برای انواع بسته‌ بندی مواد غذایی همچون چیپس و پفک که با برخورد با آفتاب فاسد می ‌شوند، از سلفون متالایز استفاده می‌ کنند.

آلومینیوم موجود در سلفون متالایز باعث می‌شود در اثر برخورد با آفتاب، مواد داخل بسته فاسد نشوند. عمده ترین مواد غذایی که به وسیله سلفون متالایز بسته بندی می شوند عبارتند از:

  1. پلاستیک بسته بندی حلوا شکری
  2. پلاستیک بسته بندی چیپس
  3. پلاستیک بسته بندی پفک
  4. پلاستیک بسته بندی لواشک
Metallic cellophane

3- سلفون صدفی

جالب است بدانید کاربرد سلفون صدفی هم برای آن دسته از مواد غذایی است که برای سالم ماندن نیازمند سرما هستند و باید در سردخانه ‌ها نگهداری شوند. در این‌ گونه مواد غذایی لازم است که از سلفون صدفی استفاده شود.

Solid cellophane

چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مناسب و شکیل در بازاریابی و جلب رضایت مشتری نقش بسزایی ایفا می کند. این موضوع هم در بازار داخلی و هم در امر صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از همین رو در گروه کارخانجات هاند پلاست چاپ انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد.

برای سفارش طراحی سلفون چاپی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش بگیرید.

Food cellophane printing

تولید سلفون در تمام ابعاد و ضخامت ها برای بسته بندی

در مجموعه هالند پلاست امکان تولید انواع پلاستیک بسته بندی مواد غذایی اعم از سلفون و نایلون در تمام ابعاد و ضخامت ها وجود دارد.

بسته به نیاز مشتری می توان سلفون را به صورت تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید کرد که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارد.

Cellophane printing

سلفون بسته بندی یک لایه

از این سلفون بیشتر برای بسته بندی خشکبار، میوه خشک و آبنبات و… استفاده می شود و مناسب بسته بندی های خانگی است.

Single-layer food packaging cellophane

سلفون دو لایه بسته بندی

این نوع سلفون با توجه به قیمت مناسب و قابلیت چاپ پذیری بالایی که دارد یکی از بهترین انواع سلفون برای بسته بندی محصولات مختلف غذایی، بهداشتی، صنعتی و… است.

Food double layer cellophane

سلفون چند لایه بسته بندی

برای بسته بندی های صنعتی مواد غذایی از مواد اولیه opp لمینت روی cpp استفاده می شود. دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است. لمینت بر روی سلفون باعث افزایش و مقاومت بسته بندی خواهد شد.

Multi-layer food packaging cellophane

مزایای قابل توجه بسته بندی محصولات غذایی با سلفون

سلفون برای بسته بندی مواد غذایی، دارای ویژگی های متعددی است که در زیر بیان می گردد:

  1. سبک و کم حجم بودن
  2. سرعت تولید بالا
  3. حمل و نقل راحت در مسافت های طولانی
  4. قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  5. مقاومت در برابر اسید ها و دیگر مواد شیمیایی
  6. قابلیت شکل پذیری بالا
  7. فراهم بودن امکان چاپ و لمینت بر روی آن 
Metallized cellophane chips

خرید و قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی

سلفون نسبت به محصولات بسته‌بندی دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد. به‌ طوری ‌که بسیاری از تولیدکنندگان با تغییر بسته‌ بندی خود به سلفون توانسته‌اند قیمت نهایی را به‌ صورت محسوسی کاهش دهند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید سلفون بسته بندی و استعلام قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی با کارشناسان بخش فروش در هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- سلفون چیست؟ فیلم‌ های پلاستیکی شفاف و شیشه ای که بر پایه پروپیلن ساخته می ‌شوند، سلفون نام دارند.

2- انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی را نام ببرید؟ سلفون شفاف، سلفون متالایز، سلفون صدفی

3- آیا بر روی سلفون موادغذایی می توان چاپی انجام داد؟ بله یکی از بهترین راههای تبلیغات مواد غذایی چاپ روی همین بسته بندی ها است.

4- سلفون مواد غذایی را در چند لایه می توان تولید کرد؟ یک لایه. دو لایه. سه لایه

5- قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت بر مبنای تعداد رنگ چاپ سلفون بسته بندی، میزان سفارش، ضخامت و… بستگی دارد.

8 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *