ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پروتئین بار

زمان مطالعه: 3 دقیقه پروتئین بار یک شکلات پروتئینی است که قسمت عمده کالری آن را پروتئین تشکیل داده و حاوی ویتامین های مقوی نیز می باشد. این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد باید برای حفظ کیفیتش یک بسته بندی مناسب داشته باشد. در این مطلب به معرفی کامل پلاستیک بسته بندی پروتئین بار و نکاتی درباره ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پروتئین بار یک شکلات پروتئینی است که قسمت عمده کالری آن را پروتئین تشکیل داده و حاوی ویتامین های مقوی نیز می باشد. این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد باید برای حفظ کیفیتش یک بسته بندی مناسب داشته باشد. در این مطلب به معرفی کامل پلاستیک بسته بندی پروتئین بار و نکاتی درباره تولید، طراحی و قیمت آن خواهیم پرداخت.

پلاستیک بسته بندی شکلات پروتئین بار

شکلات ها و از جمله شکلات پروتئینی اکثرا از لحاظ نگهداری شبیه به هم هستند از این جهت که در مقابل دمای زیاد، رطوبت، نور خورشید و… خیلی حساس هستند.

به همین دلیل باید از یک بسته بندی استفاده کرد که علاوه جذابیت و ظاهری زیبا بتواند کیفیت محصول ما را از هر لحاظی حفظ کند. سلفون یکی از متریال هایی است که برای اکثر بسته بندی های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین گزینه برای بسته بندی پروتئین بار هم نیز همین سلفون بسته بندی شکلات است که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

انواع سلفون بسته بندی پروتئین بار

سلفون هایی که برای بسته بندی شکلات و دیگر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از سلفون opp, bopp و cpp که در بیان عامیانه به سلفون ترس یا ترسبافون معروف است.

رنگ سلفون بسته بندی شکلات با توجه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود انتخاب می شود ولی به طور کلی این سلفون ها در رنگ های صدفی، شفاف و متالایز (نقره ای) تولید می شوند.

از لحاظ قیمتی سلفون شفاف ارزان ترین و سلفون متالایز گران ترین سلفون از لحاظ ظاهری می باشد. برای شکلات پروتئین بار از هر سه رنگ استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک مخصوص بسته بندی شکلات

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام نکات بهداشتی قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی شکلات و شکلات پروتئینی از جمله سلفون بسته بندی پروتئین بار می باشد.

به همین جهت برای شرکت های تولید کننده پروتئین بار، تولید لفاف بسته بندی شکلات با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید به صورت تضمینی انجام می شود.

ابعاد و ضخامت های قابل تولید

بخش تولید در شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و یا ضخامت در تولید این لفاف های بسته بندی شکلات ندارد و تولید در هر ابعادی و با هر ضخامتی بنا به نیاز مشتریان عزیز امکان پذیر است.

بهترین سلفون بسته بندی شکلات را با ابعاد سفارشی شده را از هالند پلاست بخواهید با قیمت های تضمینی و کاملا توافقی.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی پروتئین بار

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع بسته بندی شکلات ها هستیم.

به همین دلیل برای مشتریان عزیز در صنعت تولید شکلات پروتئین بار و شکلات پروتئینی، چاپ سلفون بسته بندی شکلات را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

همچنین در مجموعه ما علاوه بر چاپ پلاستیک های بسته بندی شکلات، طراحی بسته بندی هم نیز پذیرفته می شود. برای سفارش تولید انواع فیلم سلفون و انجام امور چاپی کافیست با ما تماس بگیرید.

استعلام از قیمت روز و مشاوره خرید

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی شکلات و مشاوره رایگان جهت خرید با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج و پر تکرار شما

1- قیمت تولید پلاستیک بسته بندی شکلات چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی مانند جنس، قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، طرح مد نظر برای چاپ و… بستگی دارد.

2- لفاف های بسته بندی شکلات را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

4- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

5- هزینه چاپ سلفون بسته بندی شکلات چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *