ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید نایلون بسته بندی لواشک

زمان مطالعه: 3 دقیقه لواشک یکی از محصولات پر مصرف و پر طرفدار هم در داخل ایران و هم در سایر کشور ها است و با توجه به سرعت فساد پذیریی بالایی که در برابر عواملی همچون رطوبت، گرد و غبار، هوا و دیگر عوامل خارجی دارد، نیازمند یک بسته بندی مناسب است. نایلون بسته بندی لواشک و سلفون ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لواشک یکی از محصولات پر مصرف و پر طرفدار هم در داخل ایران و هم در سایر کشور ها است و با توجه به سرعت فساد پذیریی بالایی که در برابر عواملی همچون رطوبت، گرد و غبار، هوا و دیگر عوامل خارجی دارد، نیازمند یک بسته بندی مناسب است. نایلون بسته بندی لواشک و سلفون بسته بندی لواشک دو مورد از انواع بسته بندی لواشک هستند که حتما در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی دیده اید. در ادامه به معرفی کامل انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید و چاپ نایلون و سلفون بسته بندی لواشک می پردازیم.

انواع بسته بندی لواشک

پلاستیک بسته بندی لواشک مانند بسته بندی سایر تنقلات از قبیل پلاستیک بسته بندی تمبر هندی، پفک، پاستیل و … در انواع مختلفی تولید می شود. در پایین انواع بسته بندی هایی که برای لواشک مورد استفاده قرار می گیرند را ذکر کرده ایم.

1- بسته بندی تک نفره لواشک

به احتمال زیاد بسته بندی های لواشک که مانند شکلات های تکی بسته بندی می شوند و داخل یک پاکت قرار می گیرند را دیده اید.

به این نوع بسته بندی، بسته بندی تکی یا تک نفره گفته می شود که جنس آن می تواند هم از مواد اولیه نایلونی و هم مواد اولیه سلفونی باشد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- بسته بندی مادر

بسته بندی مادر همان لفاف هایی است که لواشک های بسته بندی شده تک نفره درون آن قرار می گیرد. جنس این بسته بندی سلفون است و به دو صورت لفاف بسته بندی (بسته بندی بالشتی) و پاکت های بسته بندی تولید می شود. 

3- نایلون فود گرید بسته بندی لواشک

از آنجایی که لواشک دارای خاصیت چسبندگی است به همین دلیل برای بسته بندی لواشک های ورقه ای و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت یک لایه نایلون یا سلفون با ضخامت بسیار پایین روی دو طرف لواشک چسبیده می شود که باعث محافظت از این ماده غذایی می شود.

مثال رایج آن در بسته بندی مواد غذایی و استفاده از سلفون بسته بندی مواد غذایی که در برخی موارد به صورت فود گرید نیز هست را می توان زد.

4- پلاستیک بسته بندی لواشک خانگی

یکی دیگر از انواع بسته بندی که در ابعاد مختلف قابل تولید است و برای بسته بندی لواشک های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، پلاستیک شفاف بسته بندی است‌.

این پلاستیک کاملا ساده و بدون چاپ است و با قرار گرفتن در سطح زیری و رویی لواشک خانگی به نگهداری آن کمک می کند‌.

تولید انواع بسته بندی لواشک

معمولا برای تولید بسته بندی های لواشک از مواد اولیه سلفونی (opp ،bopp و cpp ) یا نایلونی استفاده می شود.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب قادر به تولید انواع سلفون و نایلون مخصوص لواشک است.

هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت در تولید این نوع بسته بندی ندارد.

چاپ پلاستیک لواشک

یکی از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان در فروشگاه های مواد غذایی دو عامل است: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند.

لذا اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

لفاف بسته بندی مواد غذایی و خوراکی باید به گونه ای باشد که نمایانگر کیفیت محتوای خود بوده و مشتری را به خرید ترغیب کند.

حتی اگر طرح خاصی ندارد طراحان ما در هالند پلاست قادر به انجام تمام سفارشات طراحی شما نیز هستند.

خرید پلاستیک لواشک

برای خرید پلاستیک لواشک به دو روش می توانید اقدام نمایید. روش اول به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان فروش و روش دوم هم مراجعه حضوری به دفاتر هالند پلاست می باشد.

سوالات پر تکرار

1- نحوه تحویل به صورت رول شده هست یا دوخت خورده؟ با توجه به نیاز مشتریان به هر دو صورت امکان پذیر است.

2- بعد از سفارش گذاشتن چند روز زمان می برد تا بار را تحویل بدین؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 20 روز کاری تحویل داده می شود.

پلاستیک لواشک، پلاستیک روی لواشک، سلفون مخصوص لواشک، پلاستیک لواشک، لواشک روی سفره یکبار مصرف، نایلون لواشک، بسته بندی لواشک، استفاده از سلفون برای لواشک، سلفون لواشک، انواع سلفون جهت بسته بندی لواشک، نایلون مخصوص لواشک، سلفون مخصوص لواشک، پلاستیک روی لواشک، خرید پلاستیک لواشک

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *