ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی نبات

زمان مطالعه: 4 دقیقه نبات را می توان هم به صورت تک نفره در پلاستیک بسته بندی نمود و هم به صورت بسته بندی چندتایی. از مهمترین فاکتورهای اثرگذار در میزان فروش این نوع بسته بندی ها، داشتن طرح های زیبا و رنگبندی های با وضوح بالا است. کیفیت روکش و پلاستیک بسته بندی نبات باید مناسب و بهداشتی ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نبات را می توان هم به صورت تک نفره در پلاستیک بسته بندی نمود و هم به صورت بسته بندی چندتایی. از مهمترین فاکتورهای اثرگذار در میزان فروش این نوع بسته بندی ها، داشتن طرح های زیبا و رنگبندی های با وضوح بالا است. کیفیت روکش و پلاستیک بسته بندی نبات باید مناسب و بهداشتی باشد چرا که مستقیماً با این ماده خوراکی در ارتباط است. اگر برای خرید بهترین جنس پلاستیک بسته بندی نبات از جمله انواع بسته بندی های سلفونی، ساشه ای تک نفره، بسته بندی فله ای، پاکت بسته بندی و … نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید.

انواع بسته بندی های نبات

بسته بندی نبات از انواع بسته بندی های غذایی است. این محصول را می توان را می توان به صورت بسته بندی نبات شاخه ای، تکی صادراتی، بسته بندی نبات تک نفره، بسته بندی چندتایی و کیلویی نبات صادراتی و بسته بندی نبات نی دار بسته بندی کرد. برای هر یک از روش های بسته بندی فوق می توان از انواع مختلفی متریال بهره برد به عنوان مثال موارد زیر را می توان استفاده کرد:

  1. انواع جعبه نبات و ظروف فلزی
  2. ظروف یکبار مصرف تزریقی پلاستیکی
  3. پلاستیک بسته بندی سلفونی و نایلونی در انواع ساشه، لفاف، نایلون و سلفون ساده، پاکت و …

لازم به ذکر است در هالند پلاست ما قادر به تولید انواع پلاستیک های بسته بندی سلفون و نایلونی در تمام سفارشی سازی های مدنظر مشتری هستیم. در ادامه با این نوع بسته بندی ها بیشتر آشنا خواهید شد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی نبات در هالند پلاست

  1. سلفون نبات تک نفره: برای مصارف گوناگون می توان نبات را به صورت تک نفره یا نبات نی دار تولید و بسته بندی کرد. این مدل اغلب با استفاده از سلفون های چند لایه لمینتی به صورت رولی یا یک طرف باز طراحی و تولید می شود. به این بسته بندی های تکی نبات ساشه بسته بندی مواد غذایی می گویند. مثال رایج ساشه های قند و شکر
  2. نایلون بسته بندی نبات: اگر به دنبال بسته بندی اقتصادی و بصرفه برای پخش محدود هستید باید از بسته بندی های نایلونی بر پایه مواد پلی اتیلنی استفاده کنید. نایلون ها دارای قیمت مناسب تری اما چاپ پذیری و کیفیت کمتری نسبت به نمونه های سلفونی هستند.
  3. لفاف بسته بندی سلفونی چند تایی و کیلویی: پرمصرف ترین نوع های بسته بندی مواد غذایی همین لفاف های بسته بندی هستند. نمونه شناخته شده و رایج این نوع بسته بندی همین بسته بندی های چیپس و پفک و تنقلات است. از لفاف ها برای بسته بندی های چند کیلویی نبات یا تک نفره نی دار استفاده می شود. جنس لفاف ها از متریال سلفون (OPP-BOPP-CPP) لمینت با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد که چاپ پذیری بسیار بالایی دارد.
  4. پاکت بسته بندی نبات: این نوع بسته بندی در حقیقت شیک ترین نوع بسته بندی است که هم برای بسته بندی کیلویی و هم برای بسته بندی نبات های شاخه ای می توان به کار برد. در تولید پاکت بسته بندی تنوع زیادی وجود دارد که شامل انواع سه طرف دوخت، باکس پوچ، بغل کاست و ته کاست است.

مزایای استفاده از پلاستیک در بسته بندی نبات

  1. تنوع زیاد
  2. قیمت مناسب نسبت به انواع فلزی و ظروف پلاستیکی
  3. شفافیت بالا و دید واضح نسبت به محصول داخل بسته بندی
  4. حمل و نقل راحت
  5. مقاومت پلاستیک که باعث می شود نبات داخل بسته زیاد جابجا نشده و نشکند.
  6. خاصیت ضد تعریق
  7. امکان تولید بسته بندی های شیک و صادراتی
  8. استحکام بالا

طراحی و چاپ

در هالند پلاست به دلیل بهره برداری از بهترین دستگاه تولید و چاپ و در کنار آن بکارگیری از نیروهای حرفه ای و مجرب امکان تولید و چاپ هر نوع بسته بندی غذایی به صورت تضمین شده فراهم است.

چاپ به روش هلیو گراور و فلکسو (ایستک و سیلندر مرکزی) از 1 تا 8 رنگ full hd صورت می گیرد. قیمت چاپ به تعداد رنگهای موجود در طرح، نوع دستگاه و روش چاپی بستگی دارد. در صورت ساخت کلیشه نیز هزینه کلیشه جدا از هزینه چاپ محاسبه خواهد شد.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

برای بسته بندی نبات می توان سفارشی سازی اختصاصی و ویژه ای داشت که ما د رهانلد پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت اختصاصی شما نداریم.

مشتری های عزیز می توانند با توجه به نیازی که از نظر سایز بندی و ضخامت و یا چاپ اختصاصی مورد نیاز خود دارند ثبت سفارش کنند. در صورتی که با توجه به نوع محصول نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش ما برای دریافت اطلاعات تکمیلی ارتباط برقرار کنید.

قیمت تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی نبات

قیمت پلاستیک های بسته بندی نبات به علت نوسان لحظه ای قیمت مواد اولیه پتروشیمی، تعداد رنگ چاپ موجود در طرح، میزان سفارش و نوع خدمات دوخت می تواند متفاوت باشد. برای استعلام قیمت باید مشخصات دقیق محصول مورد نظر خود را برای کارشناسان فروش ما ارسال کنید تا هزینه نهایی برآورد شده و اعلام شود.

 همچنین می توانید مشاوره رایگان در خصوص نیاز خود از طرف کارشناسان ما دریافت کنید و بهترین بسته بندی را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید. برای دسترسی به شماره های کارشناسان فروش ما بر روی لینک مندرج کلیک کنید.

سوالات متداول شما

1- انواع پلاستیک بسته بندی نبات که در هالند پلاست تولید می شود چیست؟ سلفون نبات تک نفره، لفاف بسته بندی سلفونی چندتایی و کیلویی، نایلون بسته بندی نبات، پاکت بسته بندی نبات

2- قیمت نایلون و سلفون بسته بندی نبات چقدر است؟ قیمت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق محصول مورد نیاز خود را ذکر کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نمایید. همچنین می توانید با شماره 09152100901 نیز تماس بگیرید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *