ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پودر ژله

زمان مطالعه: 3 دقیقه ژله یکی از دسر های پایه ثابت اکثر مجالس است که طرفداران بسیاری دارد. این ماده غذایی به علت اینکه از کلاژن پوست و استخوان جانوران تهیه می شود باید در یک بسته بندی مناسب قرار گیرد. بهترین مورد برای بسته بندی این محصول لفاف های بسته بندی است. در این مطلب به معرفی انواع ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ژله یکی از دسر های پایه ثابت اکثر مجالس است که طرفداران بسیاری دارد. این ماده غذایی به علت اینکه از کلاژن پوست و استخوان جانوران تهیه می شود باید در یک بسته بندی مناسب قرار گیرد. بهترین مورد برای بسته بندی این محصول لفاف های بسته بندی است. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک بسته بندی پودر ژله می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی پودر ژله

جنس پلاستیک های بسته بندی پودر ژله اکثرا سلفون است که از سه نوع opp, bopp و cpp می توان برای تولید این محصول استفاده کرد؛ در ادامه هر یک از این بسته بندی ها را توضیح داده ایم:

1- لفاف بسته بندی

این نوع بسته بندی که از جنس سلفون های opp, bopp و cpp است دارای رنگ های مختلف و طرح های متفاوت می باشد. لفاف های بسته بندی هم به صورت چاپ دار و هم به صورت بدون چاپ تولید می شوند.

نوع چاپ دار آن که مستقیما برای فروش در فروشگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما نوع بدون چاپ آن بعد از دوخت خوردن درون کارتن یا جعبه مخصوص قرار می گیرد. رنگ لفاف های بدون چاپ معمولا صدفی، شفاف و نقره ای (متالایز) است.

البته نا گفته نماند برخی شرکت ها برای لفاف هایی که قرار است درون جعبه قرار بگیرد هم عملیات چاپ را سفارش می دهند اما فقط در حد اسم برند که روی لفاف ها چاپ شود.

2- پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی پودر ژله هم به صورت کاغذی و هم به صورت سلفونی قابل تولید است که نوع سلفونی آن مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر است. پاکت پودر ژله دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود. پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است. همچنین برای صادرات پودر ژله اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

تولید پلاستیک بسته بندی پودری

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود، تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد و همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

همچنین هالند پلاست قادر به تولید انواع سلفون بسته بندی پودری اعم از لفاف بسته بندی و پاکت بسته بندی در هر سایز و ضخامتی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در تولید این محصولات ندارد و تولید با توجه به نیاز مشتریان سفارشی سازی می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی پودر ژله

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید پودر ژله، چاپ سلفون بسته بندی پودر ژله را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت روز

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی پودری و مشاوره رایگان جهت خرید با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و متداول

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لفاف های بسته بندی پودری را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

5- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *