ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پسته

زمان مطالعه: 3 دقیقه پلاستیک بسته بندی پسته یکی از محصولات پر کاربرد و پر مصرف در زمینه بسته بندی آجیل و خشکبار محسوب می شود. این پلاستیک بسته بندی در شکل ها و با متریال های مختلفی قابل تولید است که در ادامه هر یک از آنها به طور کامل معرفی خواهیم تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته ...

نایلون بسته بندی خشکبار
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلاستیک بسته بندی پسته یکی از محصولات پر کاربرد و پر مصرف در زمینه بسته بندی آجیل و خشکبار محسوب می شود. این پلاستیک بسته بندی در شکل ها و با متریال های مختلفی قابل تولید است که در ادامه هر یک از آنها به طور کامل معرفی خواهیم تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی پسته

در بسته بندی پسته از مواد مختلفی مانند کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه استفاده می شود اما در این بین، لفاف های پلاستیکی یکی از بهترین متریال ها برای بسته بندی پسته محسوب می شوند. این لفاف ها در انواع و اقسام مختلفی نیز تولید می شوند که در زیر به معرفی آنها پرداخته ایم:

لفاف بسته بندی سلفونی

بسته بندی با سلفون بیشتر به صورت دو لایه از OPP لمینیت با CPP تولید می شود. این لفاف ها را می توان در مدل های شفاف، متالایز، چاپ دار و یا چاپ دار با پنجره شفاف تولید کرد.

اکثرا مدل پنجره دار را انتخاب می کنند به این علت که امکان مشاهده کیفیت محصول برای مشتریان وجود داشته باشد.

پر مصرف ترین نوع بسته بندی پسته هم همین لفاف های سلفونی هستند که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است. برند های بزرگی مانند مزمز هم از این نوع برای بسته بندی خشکبار و پسته استفاده می کنند.

نایلون بسته بندی پسته

نایلون بسته بندی پسته کاربرد کمی در بسته بندی این محصول دارد به این صورت که در نمونه های صنعتی اصلا مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر به علت قیمت مناسبی که دارد برای بسته بندی پسته در منزل یا فروش محلی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

پاکت بسته بندی پسته

پاکت بسته بندی آجیل و مغزی جاتی چون پسته دقیقا همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله پاکت سازی به شکل پاکت ساخته می شود. از پاکت های بسته بندی پسته که از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند برای بسته بندی پسته صادراتی نیز استفاده می شود.

بسته بندی تک نفره پسته

به احتمال زیاد تا به حال بسته بندی های تک نفره خشکبار مانند بسته بندی تک نفره تخمه و یا بسته بندی تک نفره پسته را در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی دیده اید؛ این نوع بسته بندی مواد غذایی دقیقا همان لفاف بسته بندی است اما با ابعاد کوچکتر که به صورت سر و ته دوخت (پیلوپک یا بالشتی) تولید می شود.

طراحی و چاپ بسته بندی پسته

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی می توان به دو عامل اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند.

از همین رو اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

هالند پلاست کیفیت تولید و چاپ را به صورت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارئه می دهد و همینطور برای بازده بالاتر می تواند مشاوره های اساسی برای طراحی بسته بندی به شما ارائه دهد.

در مجموعه ما چاپ انواع نایلون و سلفون بسته بندی پسته به صورت full hd از 1 تا 12 رنگ با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب انجام می شود.

تولید پلاستیک بسته بندی پسته

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی پسته اعم از سلفون بسته بندی پسته و نایلون بسته بندی پسته است.

هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید این پلاستیک ها ندارد. لازم به ذکر است که هر نوع سفارشی سازی مانند تعبیه سوپاپ، زیپ کیپ، رگا، کاست و… با توجه به نیاز و درخواست مشتریان قابل اجرا است.

قیمت انواع پلاستیک بسته بندی پسته

قیمت این محصول به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک  بسته بندی پسته و استعلام قیمت پلاستیک بسته بندی پسته، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- جنس پلاستیک بسته بندی آجیل چیست؟ جنس این پلاستیک اکثرا از سلفون bopp, opp و cpp است اما در برخی موارد از نایلون هم نیز استفاده می شود.

2- سلفون بسته بندی آجیل را به صورت رول تحویل می دهید یا پاکت شده؟ با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز به هر دو صورت امکان پذیر است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *