ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون و نایلون بسته بندی کشمش

زمان مطالعه: 3 دقیقه کشمش یکی از برترین محصولات صنعت کشاورزی ایران است که بازار فروش و صادرات آن بسیار پویا و پر سود است. به همین جهت انتخاب بسته بندی کشمش متناسب با بازار هدفی که مد نظرتان است تاثیر مستقیمی در بازاریابی و میزان فروش شما خواهد داشت. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک، پاکت و ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشمش یکی از برترین محصولات صنعت کشاورزی ایران است که بازار فروش و صادرات آن بسیار پویا و پر سود است. به همین جهت انتخاب بسته بندی کشمش متناسب با بازار هدفی که مد نظرتان است تاثیر مستقیمی در بازاریابی و میزان فروش شما خواهد داشت. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک، پاکت و نایلون بسته بندی کشمش خواهیم پرداخت تا با توجه به نیازتان و میزان هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بسته بندی کشمش

بسته بندی کشمش در انواع مختلفی از پلاستیک ها انجام می گیرد که هر کدام برای بازار مورد نظر استفاده می شود. این پلاستیک ها از دو متریال نایلون و سلفون تولید می شوند که در پایین مدل های مورد استفاده برای کشمش را ذکر کرده ایم.

لفاف بسته بندی مواد غذایی

لفاف بسته بندی که برای اکثر مواد غذایی استفاده می شود از جنس سلفون است که به دو صورت چاپ دار و بدون چاپ تولید می شود. این نوع بسته بندی به علت قیمت مناسب، ظاهر زیبا و مقاومت و استحکام بالا پر مصرف ترین نوع بسته بندی کشمش است که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است. کشاورزان و یا کسانی که بدنبال سلفون بسته بندی ارزان تری هستند می توانند از لفاف بدون چاپ و ساده استفاده کنند که قیمت بسیار کمتری دارد.

نایلون بسته بندی کشمش

نایلون بسته بندی خشکبار اکثرا برای بسته بندی های فله ای و با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون بسته بندی کشمش هم بیشتر برای بسته بندی های کیلویی و یا برای بسته بندی جعبه ای استفاده می شود. به این صورت که کشمش درون نایلون مورد نظر قرار می گیرد و بعد از بسته بندی شدن درون کارتن قرار داده می شود.

پاکت بسته بندی کشمش

پاکت بسته بندی کشمش دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی (سلفون) است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است. همچنین برای بسته بندی کشمش صادراتی اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

تولید انواع پلاستیک بسته بندی کشمش

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام پروتکل های بهداشتی برای تولید انواع پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید پاکت، سلفون و نایلون بسته بندی کشمش با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید انجام می شود.

همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

ابعاد قابل تولید

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی خشکبار در هر طرح، سایز و ضخامتی است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نداریم و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

طراحی و چاپ انواع سلفون بسته بندی کشمش

طراحی و چاپ سلفون های بسته بندی مواد غذایی یکی از موارد تاثیر گذار در افزایش فروش محصول و معروف شدن آن برند است. در هالند پلاست علاوه بر چاپ سلفون های بسته بندی خشکبار از قبیل تخمه، پسته، توت خشک، بسته بندی گردو و مغز گردو، کشمش و …، طراحی بسته بندی نیز پذیرفته می شود. 

اطلاع از قیمت روز و خرید

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت انواع سلفون های بسته بندی غذایی اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش هم در قیمت نهایی تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت روز و مشاوره جهت خرید انواع پلاستیک بسته بندی کشمش، شما می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوال های پر تکرار و متداول

1- لفاف های بسته بندی خشکبار را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

4- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارش 500 کیلو است.

5- هزینه چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *