ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی نودل

زمان مطالعه: 3 دقیقه نودل یکی از مواد غذایی محبوب اکثر مردم است که بیشتر به عنوان یک میان وعده استفاده می شود. علت علاقه مردم به این ماده غذایی می تواند بیشتر به خاطر سریع آماده شدنش باشد. همین علت باعث می شود که برای بسته بندی نودل دقت زیادی به خرج دهیم زیرا ترکیبات آن به گونه ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نودل یکی از مواد غذایی محبوب اکثر مردم است که بیشتر به عنوان یک میان وعده استفاده می شود. علت علاقه مردم به این ماده غذایی می تواند بیشتر به خاطر سریع آماده شدنش باشد. همین علت باعث می شود که برای بسته بندی نودل دقت زیادی به خرج دهیم زیرا ترکیبات آن به گونه ای است که باید در شرایط خاصی نگهداری شوند. در این مطلب می خواهیم شما را با انواع پلاستیک بسته بندی نودل را آشنا کنیم تا بتوانید یک خرید دقیق و مطمئن انجام دهید. 

پلاستیک بسته بندی نودل

جنس پلاستیک بسته بندی نودل از مواد اولیه سلفونی است. انواع مختلف سلفون عبارتند از: سلفون opp, bopp و cpp  که به صورت لمینت شده با یکدیگر و یا با ورق های متالایز تولید می شوند.

همچنین از لحاظ ظاهری انواع فیلم سلفون را می توان هم به صورت تمام چاپ و هم به صورت پنجره دار تولید کرد. در نوع پنجره دار مشتری می تواند کیفیت محصول را ببیند که این کار قطعا در خرید او تاثیر گذار خواهد بود.

انواع سلفون بسته بندی بر اساس رنگ

  1. سلفون شفاف: این سلفون که ساده ترین نوع سلفون ها از لحاظ رنگ می باشد، همانگونه که از اسمش معلوم است کاملا بی رنگ و شفاف است و جز ارزان ترین بسته بندی ها قرار می گیرد.
  2. سلفون صدفی: این مدل سلفون از ترکیب مستربچ یا پودر با مواد اولیه بدست می آید که دارای رنگ سفید صدفی می باشد. بهترین مثال برای شناخت این نوع بسته بندی، بسته بندی های نمک و یا بستنی است که از بیرون دارای چاپ می باشد و داخل لفافه به رنگ سفید صدفی است.
  3. سلفون مات: سلفون مات گران ترین نوع بسته بندی هایی است که با مواد اولیه سلفونی تولید می شود. سلفون های مات به علت ظاهر جذابی که دارند می تواند در جذب مشتریان کمک زیادی بکند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی نودل

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد. همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون و یا متالایز استفاده می شود.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی از جمله سلفون بسته بندی نودل در هر سایز و ضخامتی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد.

همچنین هر نوع سفارشی سازی مانند سوراخ رگال، تولید به صورت پنجره دار، پاکت سازی و… با درخواست مشتریان قابل اجرا است.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی نودل

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی و همچنین انواع سلفون شیرینگ باید بسیار با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده، روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد. اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصولتان را ملاحظه خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ انواع سلفون بسته بندی نودل به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید و قیمت پلاستیک بسته بندی نودل

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که قیمت انواع سلفون ها از جمله سلفون استرچ بسته بندی اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت روز و مشاوره جهت خرید، شما می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی نودل چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- لفاف های بسته بندی نودل را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *